כמו בסיני: חופשה בחווה של אדם

אווירת חופש המזכירה את סיני של פעם, בריכת שחיה מחוממת כל השנה, ערסלים ופינות זולה. אין צורך לנסוע רחוק כדי ליהנות מחופשה כיפית. זה ממש כאן, כפר הנופש "החווה של אדם" ברמת הגולן - קמפינג משודרג פלוס.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 27/06/2016

מתחם האירוח החווה של אדם הוא שילוב מנצח לחופשה מוצלחת. כאן החופשה כוללת את הנוף המרהיב ביופיו של נחלים הקרובים, נחל אל על והמפל השחור, האטרקציות ומסלולי הטיולים הרבים של הצפון, יחד עם האווירה המיוחדת שמזכירה את סיני.
מתחם החווה של אדם הוא למעשה מתחם קמפינג משודרג עם חדרי אירוח נעימים וממוזגים. מתחם החדרים מקורה ובנוי מרחבת חדרים המתאימים לזוגות, למשפחות ולקבוצות. במקום בריכת שחיה הפתוחה כל השנה מטבח מרכזי, פינת ברבקיו, פינות זולה, חצר מרווחת ומטופחת הכוללת ערסלים, פינות ישיבה, מקום המיועד למדורות, שולחן ביליארד ועוד.

כמו קמפינג, רק משודרד וממוזג

מתחם החווה מתאים לצעירים ולצעירים ברוחם, מושלם למשפחות שמחפשות נופש במחיר שווה לכל נפש ולאו שרוצים לטייל בצפון אבל מעדיפים מיטה נוחה בחדר ממוזג מאשר לינת שטח.

בחווה של אדם ניתן לערוך מגוון סדנאות, ימי כייף ואירועים משפחתיים במחירים אטרקטיביים.

ערסלים פזורים ופינות זולה

מתחם מרווח ושופע פינות ישיבה מוצלות

חדרי האירוח

בחווה של אדם 4 חדרי אירוח המיועדים לזוגות עם אפשרות למיטה נוספת, ו 6 חדרי אירוח משפחתיים בהם ניתן להכניס עד שש מיטות. החדרים מרווחים, ממוזגים והעיצוב המעודן שלהם משרה אווירת רוגע ושלווה. מחוץ לחדרים מתחם משותף עם מקלחות מופרדות וחדרי רחצה פרטיים וכן חדר שירותים הכולל כיור.

חדרי האירוח הנעימים

וגם חדרים למשפחות

הכי מיוחד אצלנו

מלבד אווירת החופש ותחושת הרוגע השוררת במקום, בכל מקום בחווה ניתן למצוא מה לעשות; אם זה לשבת על הערסל ולקרוא ספר, לשחק ביליארד עם חברים, לנוח באחת מפינות הזולה במקום ולסיים את היום בישיבה עם כוס תה סביב המדורה. בנוסף, בחווה בריכת שחייה מרעננת ומרווחת המיועדת לאורחי המתחם.

קולינריה בחופשה

החווה של אדם מציע לאורחיו מטבח מרכזי ענק המאובזר בכל הציוד הדרוש לבישול בזמן החופשה. מחוץ למטבח בר שתיה בו תוכלו לשבת עם הבירה הצוננת בשעות הערב. אם תרצו ממש להתפנק, תוכלו להזמין בתיאום מראש - ארוחות בוקר, צהריים וערב.

המטבח המרכזי, מאובזר בכל הנדרש

ערסלים ופינות זולה

אף פעם לא משעמם כאן


ניתן להזמין ארוחות בוקר, צהריים וערב כפריות, עשירות ומגוונות. כמו-כן, אפשר להשתמש במטבח המרכזי המצויד במיטב המכשור, לעשות ברבקיו באחד מהשטחים המיועדים לכך בחצר או להכין פוייקה על המדורה. כאמור, מגוון אפשרויות וכל אורח בוחר מה מתאים לו.

 

ניתן להזמין ארוחות פוייקה

מטיילים באזור

סביר להניח שלא תרצו לצאת מהחווה ותתרגלו מהר מאד לשקט ולשלווה, אבל לאלו מכם שמעוניינים לטייל, באזור ישנם אטרקציות ומסלולי טיול רבים. כאמור, בקרבת המקום ממוקם נחל אל על ובו ניתן לבחור ממבחר המסלולים ברמות קושי שונות. למיטבי לכת מומלץ להגיע גם לנחל זויתן למסלול של כחמש שעות. בנחל זויתן ישנה זרימת מים כל השנה, אך בחורף ובאביב הזרימה מרשימה יותר.
ניתן לעשות גם מסלול קצר יותר בחלקו התחתון של נחל זוויתן, המשלב ביקור בבריכת המשושים היפה. אפשרות נוספת היא לטייל בכפר האמנים הציורי

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים