חופשה מלאת אטרקציות בכנרת

מאחר וארצנו הקטנטונת לא בורכה בעשרות אגמים, כפי שרואים באירופה למשל, הרי שהכנרת שלנו היא "האגם של ישראל". ניתן בהחלט לומר שהכנרת היא אחד מאתרי הבילוי והנופש המועדפים על ישראלים רבים.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 26/01/2020

מאחר וארצנו הקטנטונת לא בורכה בעשרות אגמים, כפי שרואים באירופה למשל, הרי שהכנרת שלנו היא "האגם של ישראל". ניתן בהחלט לומר שהכנרת היא אחד מאתרי הבילוי והנופש המועדפים על ישראלים רבים - לא רק בשל היותה אגם שאין כמותו באזורים אחרים בארץ, אלא דווקא בזכות  אתרי טבע מדהימים הסמוכים לה, מסלולי טיולי שכוללים נחלים ושמורות טבע – והיא כמובן גם קרובה לישובים יפהפיים שיש הרבה מה לראות בהם.

חופשה בכנרת היא דבר שמשפחות ישראליות רבות נהנות ממנו מדי שנה, בין אם הן שוכרים צימרים שונים באתרי הנופש שסביב האגם וביישובים שלווים אחרים ובין אם הן יוצאות לקמפינג ונוכחות לדעת עד כמה זה קסום לישון מתחת לכיפת השמיים. כך או כך, הכנרת היפה התמלאה לה במים לאחר החורף הסוער שבורכנו בו והיא כעת מחכה עם שלל אטרקציות מצוינות. בזכות אטרקציות אלה, חופשה בכנרת הופכת להיות גם מנוחה נהדרת וגם כזו שיש בה לא מעט אקשן.

אטרקציות שהן חלום רטוב

בזכות הקרבה למים, יכולים הנופשים להיווכח עד כמה האטרקציות הרטובות של אגם הכנרת הן כאלה שקשה להתחרות בהן. כך, אף אחד מאתנו לא מופתע כשהוא שומע על חבר'ה שמיד כשמגיע האביב הם מזדרזים לבדוק מחירים של ביטוח לאופנועי ים ועושים את דרכם אל האגם הגדול. כמובן שמעבר לאופנועי ים, אנו יכולים למצוא גם סוגי שייט אחרים שמוצעים לקהל הרחב שמגיע לכנרת, ודי ברור שכל אחד מוצא לעצמו את סגנון ההפלגה שהוא אוהב.

 

 

אטרקציות שמעוררות את האדרנלין אצל כל מי שמגיע לנפוש בכנרת לא קשה למצוא, כאמור. אך כדאי להכיר את המגוון הגדול שהן מציעות על מנת שיהיה קל יותר לבחור את סוג האקשן. הנופשים בכנרת נהנים היום מפעילויות של סקי בננה, סקי מים, סירות מרוץ מסוג זודיאק, השכרת סירות פרטיות (הדורשות גם הן ביטוח סירות) טיולי קיאקים ועוד אפשרויות רטובות ומהנות אחרות. כך, יחד עם סיורים בשטח, פענוח כתבי חידה ואטרקציות בסגנון אתגרי יותר, ההנאה היא מושלמת.

אתרים ומסלולי טיול שקשה לשכוח

למרות הממדים הקטנים של ישראל, היא עדיין מספקת אינספור אתרים שפשוט חובה לבקר בהם. גם בכנרת ומסביב לה נהנים ישראלים רבים במשך רוב ימות השנה ממסלולי טיול שמציגים נוף קדום, נחלים משגעים שבשיא זרימתם הם פשוט ממלאים את המטייל באנרגיה וכן אתרי מורשת חשובים, שאם מגיעים אליהם בצורה מסודרת רואים שהסיפור שלהם מרתק ומעשיר.

כך, מגיעים מטיילים רבים מדי סוף שבוע של עונות הטיולים ועושים את הדרך היפה אל נחלי אל על ויהודיה, למשל. אלו שנופשים בצימרים באחד הקיבוצים שמסביב לכנרת או באחד היישובים שמשקיפים עליה לא מרחוק, מוצאים גם הם הנאה גדולה בנחל המשושים ונחל עמוד שזורמים אל האגם עצמו. גם טבריה עצמה, היישובים הקטנים וההיסטוריים שבסמוך אליה, ומקומות מקסימים כמו גמלא ושמורת הנשרים שבה, הם כאלו שזוכים לביקוריהם של מטיילים רבים.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים