צימרים: הכי משפחתיים שיש

חופשה בצימר עם הילדים שונה מחופשה זוגית. לשם כך כדאי לבחור בצימר מרווח עם חצר גדולה,רצוי בריכת שחיה בקרבת מקום ואטרקציות באזור עבור הקטנים. מצאנו לכם שמונה צימרים שעונים על הדרישות

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 12/07/2012

החופש הגדול בשיאו, עוד רגע מסתיימות הקייטנות אבל יש עוד המון זמן ולכן חופשה משפחתית בצימר היא פתרון שפוי לימי הקיץ החמים. מקום פסטורלי, חצר מרווחת, בריכת שחיה באזור, כמה שיותר מרחבים ובילוי בטבע בהחלט יוסיפו לחופש הנאה גדולה. בחרנו עבורכם שמונה צימרים משפחתיים במיוחד:

חלום בגליל

איפה? מושב גורן בגליל המערבי.
מה מיוחד? ארבע סוויטות עץ מרווחות הכוללות סלון, מערכת קולנוע ביתי, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה, חדר שינה גדול וג'קוזי מול חלון המשקיף לנוף המרהיב של הגליל. לכל אחת מהסוויטות יש מרפסת פרטית ובמתחם ישנה בריכת שחייה, מדשאות, מזרקת מים, ערסלים ומנגל.  
בדיוק למשפחות: באזור יש אטרקציות רבות כגון טיולי ג'יפים, פינת חי, רכיבה על סוסים וכמובן טיולים בטבע.
עלות ללילה: 800 ש"ח לזוג.

חלום בגליל. צילום סשה אלכוב 

שביל החלב

איפה? מושב בצת בגליל המערבי.
מה מיוחד? חמש יחידות נופש גדולות ומאובזרות בכל הנדרש, כולל ג'קוזי. ארוחת הבוקר הבייתית מוגשת בתוך אוהל גדול. בחצר המרווחת יש פינת ישיבה ומשחקיה לילדים.
בדיוק למשפחות: רפת משפחתית בה אפשר להשתתף בתהליך החליבה והאכלה, פינת משחקים, ובקרבת מקום רכיבה על סוסים ושייט. בנוסף, ניתן להיכנס לבריכה בקיבוץ הסמוך ללא תוספת תשלום.
עלות ללילה: 680 ש"ח לזוג כולל ארוחת בוקר. תוספת לילד - 120 ש"ח.

בקתות אודם השני

איפה? מושב לפידות בגליל המערבי.
מה מיוחד? ארבע בקתות עץ מוקפות בצמחיה ירוקה, גינות נוי ומפלי מים. הבקתות מרווחות מאד וכוללות מיטה אפריון, חדר רחצה יוקרתי, ג'קוזי ומטבחון עם פינת קפה ופינוקים מתוקים.
בדיוק למשפחות: בחצר המרווחת יש נדנדות, בריכה ואף ג'קוזי עם מגוון טיפולים עבור ההורים שרוצים שעה מנוחה ועיסוי מקצועי.
עלות ללילה: 750  ש"ח לזוג באמצ"ש ו 850 ₪ לזוג בסופ"ש. תוספת לילד - 100 ש"ח.

אשכולית בקתות עץ בפרדס

איפה? בית שערים בגליל התחתון.
מה מיוחד? חמש בקתות עץ מיוחדות עם גלריית שינה נפרדת לילדים בקומה העליונה. הבקתות כוללות חדר שינה זוגי, ג'קוזי, טלויזיה, dvd ופינת ישיבה בחצר. לארבע בקתות יש ג'קוזי ספא חיצוני. 
בדיוק למשפחות: החצר כוללת מדשאה, ערסלים, נדנדות, מתקני ברבקיו ושיחי תבלין. בנוסף, תוכלו לבקר בגן הלאומי של בית שערים שבמרכזו ישנן מספר מערות.  
עלות ללילה: 700  ש"ח לזוג באמצ"ש ו 850 ₪ בסופ"ש, כולל ארוחת בוקר. תוספת לילד - 100 ש"ח.

אשכולית בקתות עץ, גלריית שינה לילדים: צילום סשה אלכוב 

זהר בדשא קיבוץ דליה

איפה? קיבוץ דליה בגליל התחתון.
מה מיוחד? באווירה כפרית במיוחד ישנם חדרי אירוח ובקתות משפחתיות, המוקפים במדשאות רחבות. כל בקתה כוללת קומת גלריה לילדים, מטבחון מאובזר, אמבט עם זרמי ג'קוזי, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי ומרפסת צמודה.   
בדיוק למשפחות: בחצר יש מתחם מנגלים מרכזי וישנה כניסה חינם לבריכת הקיבוץ. בנוסף, באזור יש אטרקציות רבות, כגון: טיולי אופניים, טיולי ג'יפים וטיולי סוסים.
עלות ללילה: 890  ש"ח לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר. תוספת לילד - 160 ש"ח.
ישנם במקום חדרי אירוח בסיסיים ב 490 ₪ ללילה לזוג.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים