קטנטנים: שטים בקייקי כפר בלום

חשבתם שקטנטנים בני השנתיים לא יוכלו לעשות רפטינג? טעיתם. מהיום הם יוכלו לשוט במסלול הרגוע והבטוח בכפר בלום. כי קטנטנים בני שנתיים עד חמש כבר מבינים עניין.

writer
דנה נמדר צילום: קייקי כפר בלום תאריך פרסום: 16/07/2012

החופש הגדול, עומס החום והלחות המטורפת מוציאים אותנו מהבית רק אל מקומות ממוזגים או כאלה שמציעים לנו אלטרנטיבה שפויה אחרת ורצוי עם מים. הרבה מים.

לכל המשפחה , קיאקי כפר בלום

כבר כמעט  25 שנה מבינים בקיאקי כפר בלום שאטרקציה המשלבת מים היא אחת הדרכים המהנות ביותר להעביר את ימי הקיץ ולהוריד את עומסי החום. אתר קייקי כפר בלום מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה, לבודדים ולקבוצות.  
שייט קייקים ורפטינג בנהר הירדן והחצבני הם רק חלק ממתחם ענק ואתגרי בו הילדים יוכלו לטפס על קירות, לקפוץ אל המים עם אומגה ולשלב עוד פעילויות קיץ המוצעות במקום.

כאן חושבים על כולם, גם על הקטנטנים

עד כה, משפחות עם ילדים קטנים ראו בפעילות שכזו מגבלה כיוון שמסלולי הקיאקים מותאמים לילדים מעל גיל חמש. אך לא עוד. אחד הדברים החדשים שיש לקייקי כפר בלום להציע הוא מסלול  רפטינג לקטנטנים מגיל שנתיים עד חמש. האתר מציע מסלול שקט, רגוע ובטוח שאורכו קצר יותר ומשך השייט הוא כ 15 דקות של הנאה צרופה.
כל הילדים יקבלו חגורות הצלה מותאמות לגילם וליווי צמוד של מדריך מוסמך שמפעיל את הסירה ומשלב פעילות ומשחק עם הילדים במהלך השייט. בסיום המסלול הקטנטנים יוכלו להיכנס למתחם הג'ימבורי הממוזג וההורים ייהנו מדקות ארוכות של מנוחה.

קטנטנים ומאושרים בקיאקי כפר בלום

אתגרים לכל גיל

מסלול לאוהבי האקסטרים בקיאקי כפר בלום

אם אתם מחפשים אטרקציות בצפון לכל המשפחה, או מסלולי טיול באיזור כנסו לאתר לכתבות נוספות בנושא שיעזרו לכם לתכנן את חופשת הקיץ.

אודות המחברת:
דנה נמדר נשואה ואמא ל 2,  כותבת ועורכת אתר weekend, אוהבת לטייל, לצלם, לבשל ולצייר, לספר ולהמליץ לכל העולם על הדברים הקטנים שעושים את החיים גדולים.

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים