צימרים: חופשה במחיר שפוי

לא צריך לשלם הרבה כסף כדי לקבל תמורה הולמת ולהנות מחופשה בצימר מפנק. מצאנו שמונה צימרים שאפשר להתארח בהם בחופשת הקיץ מבלי לשבור תוכנית חיסכון.

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 24/07/2012

כמה כסף עולה הקיץ הזה. הקייטנות, המנוי לבריכה, הקפיצה לקניון שנגמרת כל פעם בנזק בשם "אמא, תקני לי", הסרט בקולנוע, ביקור במוזיאון או כל דבר אחר, כי הרי אי אפשר להישאר כל הזמן בבית. אולם יש אלטרנטיבות אחרות ואפשר להנות מחופשה זוגית או משפחתית במחירים שפויים. פשוט צריך למצוא את הצימרים בהם החוויה והכיף לא תלויים במחיר שתשלמו. לשם כך מצאנו עבורכם שמונה צימרים שעונים להגדרה הזו וכל מה שנשאר לכם הוא פשוט לבחור מה אתם מעדיפים.

החאן- צימרים בערבה 

איפה? יישוב חצבה שבערבה.
מה יש? שש דירות אירוח, ובניהן שלוש נגישות לנכים. הדירות כוללות: חדר שינה, סלון, מטבחון, פינת קפה, מזגן וטלוויזיה. לרשות האורחים מטבח מרכזי, פינת ברבקיו, שולחן פינג-פונג וגן שעשועים לילדים. הכניסה לבריכת שחייה שביישוב חינם לאורחי החאן. באזור שפע מסלולי טיול ואפשרויות לטיולי אופניים, ג'יפים, גמלים ועוד.
כמה עולה? 350 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש  ו-500 ש"ח ללילה לזוג בסופ"ש.
תוספת לילד - 100 ש"ח ללילה.

החאן: צימרים בערבה

פעם היו לו גלגלים: צימר-בוס  

איפה? מושב עזוז בנגב.
מה יש? כשמו כן הוא - צימר שנבנה בתוך אוטובוס, או יותר נכון שלושה אוטובוסים שהפכו לשלושה צימרים מעוצבים לזוגות ומשפחות. הנישה של הנהג הושארה כמו שהיא על-מנת לאפשר לילדים לשחק ולהנות מהאטרקציה, וכל השאר עוצב בסגנון אסתטי ובאווירה חמה במיוחד עם כל מה שנחוץ לאירוח מפנק, כולל בריכה טבעית בעלת מערכת סינון וטיהור ייחודית בחצר. הצימר-בוס הוא הצימר היחידי מישראל שנכנס לרשימת הצימרים המיוחדים בעולם בספר שפורסם בצרפת.

כמה עולה? 390 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש בצימרבוס הזוגי ו-500 ש"ח ללילה בסופ"ש בצימרבוס הזוגי. 

הבריכה במתחם הצימר בוס

ליד הברון: בית גרושקה

איפה? בנימינה, ליד זיכרון יעקב.
מה יש? המקום כולל וילת נופש מרווחת וחמש יחידות אירוח באווירה בייתית וניחוח אירופאי. הזוג גרושקה, בעלי המקום שמים דגש על טיפוח הגינה, ומלבד העובדה שכל יחידות האירוח קרויות בשמות של פרחים, החצר המטופחת פורחת כל השנה עם שלל פרחים המשולבים בחצר עם מדשאה. המקום זכה בפרסים של משרד התיירות במשך כמה שנים וזכה לתעודת "תיירן מוכר".  

כמה עולה?  410 ₪ ללילה לזוג באמצ"ש ביחידות האירוח  ו 510 ₪ ללילה לזוג בסופ"ש ביחידות האירוח. 100 ₪ תוספת לילד

בית גרושקה, חופשה באווירה ביתית

בלב הערבה: פנינה במדבר  

איפה? מושב צופר בערבה.
מה יש? שמונה בקתות עץ מרווחות המעוצבות בנגיעות עדינות ונעימות במיוחד המיועדות לזוגות ומשפחות. הבקתות כוללות: סלון, טלוויזיה, מטבחון מאובזר, מרפסת גדולה עם גינה. בבקתות הזוגיות יש ג'קוזי מרווח ופינת ישיבה עם שוקולדים, ובבקתות המשפחתיות יש שני חדרי שינה וסלון עם פינת ישיבה נוחה. המתחם כולל חצר ובית קפה-בר בו מוגשות ארוחות בוקר בתוספת תשלום. ביישוב יש בריכת שחייה והכניסה לאורחי המקום חופשית.

כמה עולה? 600 ש"ח ללילה לזוג בכל ימות השבוע. תוספת לילד - 100 ש"ח.

פנינה במדבר

הכי מבודד: גן עדן בערבה

איפה? מושב חצבה שבערבה.
מה יש? בתוך גן בוטני קסום מסתתרות להן בקתות עץ המיועדות לזוגות ומשפחות. הגן כולל צמחיה עשירה, שבילים מתפתלים, פגודות תאילנדיות, ג'קוזי אקולוגי, מגרש משחקים לילדים, שולחנות ביליארד ופינג-פונג. בכל בקתה יש סלון מרווח, חדר שינה, טלוויזיה, חדר רחצה, פינת קפה וחצר פרטית. ביישוב יש בריכת שחייה והכניסה לאורחי המקום חופשית.

כמה עולה? 550 ש"ח לזוג ללילה בכל ימות השבוע. תוספת לילד

אולי יעניין אתכם גם

מדורים