על יוקרה וגם בנייה ירוקה: קולומבריום

דבר אינו רגיל או סטנדרטי באירוח הזוגי והייחודי שמציע הקולומבריום.החל מהמיקום בשפלת יהודה הנקראת גם 'ארץ אלף המערות' בין מערות חזן למערות בית גוברין, העיצוב האותנטי ופורץ הגבולות ועד ליוקרה המתבטאת בכל פרט שהלב אינו ממהר לשכוח.

writer
גליה אלון תאריך פרסום: 09/09/2012

דבר אינו רגיל או סטנדרטי באירוח הזוגי והייחודי שמציע מתחם האירוח קולומבריום. החל מהמיקום בשפלת יהודה הנקראת גם 'ארץ אלף המערות' בין מערות חזן למערות בית גוברין, העיצוב האותנטי ופורץ הגבולות ועד ליוקרה המתבטאת בכל פרט שהלב אינו ממהר לשכוח.

 

מהיכן הכל התחיל

את ההשראה לבנייה מתחם האירוח קיבלו דליה ופביו ענו שלא במקרה. הזוג- שניהם אגרונומים בהכשרתם, שילבו את ההשראה ממאפייניו של האזור בו שכנו ישובים עתיקים שעיקרם במערות חצובות בסלעים, עם חלומם ליצור מתחם אירוח שלא נראה כמותו. ואכן, מתחם האירוח החצוב בסלע הקירטון- גיר רך, משחזר באותנטיות מרשימה את המערות שאפיינו את חבל לכיש שהיה האזור המיושב והצפוף ביותר בתקופת המקרא. סלעי הגיר אפשרו חציבה בקלות רבה בתקופה העתיקה והאזור כולו נותר כשריד מרשים למערות הקבורה, מחצבות תת-קרקעיות, בתי-בד, בורות, בארות ומערות קולומבריום- מכאן שמו של המקום. כך כונו מערות החצובות בסלע בהן גומחות החצובות בקיר כמעיין שובך יונים- .colomba

אירוח ברמה אחרת

מתחם האירוח הייחודי כולל שתי סוויטות מפוארות המעוצבות כמערות אבן עתיקות עם גומחות המשמשות לפריטי נוחות ונוי, ריצוף אבן ושילובי עץ ואבן שונים וטבעיים בעיצובים יוקרתיים המענגים את העין.


בתוך גומחה נח מזרן זוגי גדול על במת עץ עגולה, ותאורה רכה סובבת אותו, פינת אוכל עגולה ניצבת בסוויטה לצד המטבחון , בפיה אחרת סלון עם כורסאות עור מפנקות, חדר מקלחת עם אמבטיית עץ יוקרתית, שני כיורים מעוצבים ופריטים מפנקים כחלוקי ספא, סבונים ומוצרי טואלטיקה אורגניים המיוצרים במקום המביאים לביטוי את הבנייה ירוקה.

מי אמר ג'קוזי?

הדובדבן בקצפת האירוח של סוויטות הקולומבריום הוא ללא ספק בור המים מבנייה ירוקה. בור המים שימש את המתיישבים באזור בתקופות העתיקות לאגירת מי גשמים. הזוג ענו בנה העתק מושלם לבור המים. בכל סוויטה ישנו פתח מערת מואר המוביל למדרגות היורדות מטה עד לנישה עם ג'קוזי אבן גדול המכיל מים מחוממים ומטוהרים היורדים ממפל החצוב בקיר ותאורה צבעונית רכה המציעה גם 'כרומותרפיה'- טיפול באור וברקע מוזיקה נעימה המשתלב בשלמות עם רחש המים הזורמים.

בנייה ירוקה - מסביב ועוד

בנייה ירוקה אקולוגית עוטפת חצר שופעת ומטופחת המוקפת כרמים, עצי חורש ופרחים ססגוניים. לכל סוויטה חצר פרטית עם גינה לגידולים אורגניים בה צמחי תה ותבלין להנאת המתארחים. במתחם ספא אקולומבריום- ספא יוקרתי המתהדר בכל החידושים ומציע מגוון טיפולים ועיסויים מקצועיים שישכיחו מכם את כל רגעי המתח שחוויתם אי-פעם. אל העונג הזה מצטרפת גם ארוחת בוקר דשנה ועשירה במיוחד, מיני בר חופשי ושוקולדים, יין, עוגיות מובחרות ועוד שלל פינוקים שיותירו אתכם לרחף על ענן וורוד גם אחרי שתעזבו את הקולומבריום.

 

אודות המחברת

גליה אלון - חובבת צילום, אוהבת לצלם כל מה שנסתר, מוזר, מוזנח ונשכח. כתיבה- עוסקת בכתיבה שיווקית וכן כתיבה עיתונאית, שירה ופרוזה. קריאה - ספרות ושירה אנגלית, מתח ומד"ב .  יצירה - אמנות פלסטית.

"דרך האמנות, אך ורק דרך האמנות, אנו יכולים להגן על עצמנו מהסכנות החמורות של הקיום הממשי "- אוסקר ווילד

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים