אירוח בסטייל: וילות נופש בצפון

מחפשים לחגוג מסיבת רווקים לא סטנדרטית? רוצים להפתיע את ההורים בחופשה משפחתית לרגל חתונת הכסף? רוצים לצאת עם החברים אך להרגיש קצת פרטיות? מצאנו כמה מקומות בצפון שווים במיוחד

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 30/10/2012

יש משהו מיוחד במפגשים חברתיים ומשפחתיים. מסיבת רווקים, חגיגת יום הולדת או גיבוש מחלקתי. קצת משתחררים, מוצאים זמן לדבר עם אנשים בלי לחץ, נחים ובעיקר יוצאים מהשגרה. כשרוצים לקיים מפגש כזה מחפשים מקום מיוחד, עם אווירה טובה ואם אפשר גם מיקום טוב, נוף עוצר נשימה, אוויר נעים והרשימה עוד ארוכה. לא פחות חשובים (אם לא יותר) הם הפינוקים, אלה שגורמים לנו להרגיש ממש בחופש ואפילו קצת בתוך סרט - שוכבים על מיטת שיזוף, גם אם אין ממש שמש, עם כוס משקה ביד ומולנו הבריכה, החצר עם הדשא המטופח, הג'קוזי עם הזרמים וכל מה שנותר הוא לקוות שלא יגמר לעולם.
מתקשים למצוא את המקום המיוחד? מצאנו כמה וילות נופש, מתחמי אירוח יוקרתיים שמתאימים לאירועים או סתם כשרוצים להתפנק בחברותא.

וילה סטייל

איפה? בישוב נוף כנרת, בין ראש פינה לצפת.
מה היא כוללת? וילה מרווחת המעוצבת בסגנון צעיר ומודרני עם ארבע קומות וחמישה חדרי שינה. בכל קומה חדר רחצה, שירותים ומרפסת הצופה למורדות הר כנען. בסלון המרווח והמעוצב בקפידה יש טלוויזיה ומערכת קולנוע ביתי, ובסמוך לו חדר ישיבה ומטבח מאובזר המתאים לארוחות משותפות וחגיגיות.
איך החצר? מסביב לבריכת השחייה המקורה והמחוממת בחורף, ישנן פינות ישיבה, מיטות שיזוף, שולחן פוקר. מי שמתעייף יוכל לנוח בג'קוזי ספא המרווח.
למי מתאים? למשפחות או קבוצות, אפשרות אירוח לעד 20 אנשים.

וילה סטייל

 

וילה לה פרלה 

איפה? בישוב נוף כנרת.
מה היא כוללת? שמונה סוויטות זוגיות מפוארות במיוחד וסוויטה משפחתית עם שני חדרי שינה וסלון. כל סוויטה כוללת מיטה יוקרתית, מסך lcd, שירותים וחדר רחצה. הסלון המרווח מעוצב בסגנון מודרני וכולל כורסאות עם בד קטיפה, שנדלירים, רצפת פרקט נעימה וטלוויזיית lcd. צמוד אליו תמצאו מטבח מאובזר ופינת אוכל עם שולחן מעץ עתיק בסמוך לקיר אבנים ותאורה מיוחדת הנותנים אווירה חמה במיוחד.  


איך החצר? מזג האוויר אינו שיקול בבחירת המקום משום שישנה בריכת שחייה מקורה שבחורף היא מחוממת. סביב הבריכה יש מיטות שיזוף, בר וג'קוזי ספא גדול ומחומם שיכול להכיל את כל אורחי הוילה. בנוסף, תוכלו ליהנות ממשחקי סנוקר והוקי אוויר, לצפות בטלוויזיה, להיכנס לסאונה היבשה או לעשות ברבקיו בפינת הגריל. בין כל האטרקציות, אל תשכחו לעצור רגע ולהסתכל על הנוף הגלילי.
למי מתאים? משפחות, זוגות, מסיבות ואירועים מתאים עד 25 איש

וילה לה פרלה צילום ארנולד בר

וילה וילג'יו

איפה? ישוב נוף כנרת.
מה היא כוללת? חמש סוויטות מפוארות ובכל אחת מהן מיטה יוקרתית, חדר רחצה עם ג'קוזי וטלוויזיה עם מסך lcd. בנוסף, ישנה סוויטת פנטהאוז בגודל 100 מטר עם כל הפינוקים שיש בסוויטות ומרפסת הצופה לנוף מרהיב. הסלון בוילה מרווח מאד, מעוצב בסגנון יוקרתי עם ספות מעור ושנדלירים גדולים, וכולל טלוויזיה עם מסך lcd בגודל 60 אינץ. בסמוך לסלון יש מטבח מאובזר ופינת אוכל גדולה במיוחד.


איך החצר? האטרקציה המרכזית היא בריכת הזרמים המחוממת שמסביבה ישנם מיטות שיזוף מפנקות, פינות ישיבה ערסלים וגינה מטופחת. בנוסף, ישנם שולחן סנוקר ופוקר, סאונה יבשה ופינת גריל.
למי מתאים? זוגות, משפחות וקבוצות של עד 18 אנשים.

וילה וילג'יו (צילום ארנולד בר)

אחוזת הנסיכה   

איפה? בישוב משמר הירדן, ליד ראש פינה וטבריה.
מה היא כוללת? ארבע סוויטות בעיצוב שונה ומיוחד כל אחת, ובהן מיטות זוגית, טלוויזיה עם מסך 42 אינץ', חדר רחצה, ג'קוזי ומטבח מאובזר. 

איך החצר? הסוויטות מקיפות את בריכת השחיה המקורה ומחוממת בחורף. החצר המטופחת כוללת ג'קוזי ספא עם זרמים

אולי יעניין אתכם גם

מדורים