אכזיב: חופשה חורפית ומרחבי טבע

בקתות עץ בתוך חורשת עצי אקליפטוס, מרחק הליכה לרצועת חוף קסומה ומרחבים אינסופיים. זה הזמן לצאת לחופשה במקום הכי קרוב לרצועת החוף הכי יפה בישראל, אכזיב.

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 21/11/2012

בקתות עץ בתוך חורשת עצי אקליפטוס, מרחק הליכה לרצועת חוף קסומה ומרחבים אינסופיים. זה הזמן לצאת לחופשה במקום הכי קרוב לרצועת החוף הכי יפה בישראל, אכזיב.
 
יש משהו קסום בחופשה חורפית. במיוחד בחורף הישראלי שהוא לא ממש רציני ומדי פעם השמש מציצה, כך שאפשר בכיף לטייל וליהנות ממזג אוויר נעים במיוחד. חיפשנו מקום לחופשה ורצינו להרגיש כמה שיותר טבע. בסופו של דבר בחרנו בכפר הנופש אכזיב בגליל המערבי, והדבר הראשון שתפס את עינינו כשהגענו למקום הוא בקתות העץ. בלב חורשת עצי אקליפטוס פסטורלית במיוחד, בשלושה מתחמים נפרדים ממוקמות 25 בקתות עץ והמרחבים נראים אינסופיים. כפר הנופש משתרע על פני שטח של 40 דונם הכוללים חורש טבע, מדשאות, מתקנים לילדים ועוד "הפתעות" נוספות. לאלו מכם שמגיעים עם ילדים מומלץ לבוא עם אופניים ופשוט לתת להם להנות במרחבים בזמן שאתם מתענגים מהשלווה שבמקום עם כוס קפה ביד. 

מסביב אקליטפוסים, כפר הנופש אכזיב

בקתות עץ

בכפר הנופש בקתות זוגיות ובקתות משפחתיות במתחמים נפרדים לנוחיות האורחים. יכול להיות שלילדכם האזור יהיה מוכר, זאת מכיוון שסדרת הילדים המצליחה "גאליס" צולמה במקום. בבקתות העץ המשפחתיות יש שני חדרי שינה, מטבחון מאובזר עם ערכת קפה, חדר רחצה, ג'קוזי, פינת ישיבה ומרפסת עץ. בבקתות הזוגיות ישנה מיטה זוגית, פינת ישיבה, טלוויזיה, מקלחון, פינת ישיבה, מקרר ומרפסת הפונה לחצר. מנהלי המקום מקפידים מאד על שירות אדיב וניקיון הבקתות והחצר, על-מנת לתת תחושה טובה לאורחים במשך כל השהות במקום.

בקתות כפריות וחמימות באכזיב

רומנטי באכזיב

שואפים אוויר נקי

בחצר המרווחת של כפר הנופש ישנו מתחם מקורה הכולל בריכת שחייה הניתנת לחימום, ג'קוזי מרווח וסאונה. בנוסף, ישנן פינות ברבקיו ופינות ישיבה מוצלות, מגרש כדורסל, מתקנים לילדים ושולחן ביליארד, על-מנת שלכל אורח יהיו מגוון אפשרויות לפעילות במקום. כמובן שגם רביצה על הדשא יכולה להתאים לאווירת החופש ומתקבלת בברכה. מכיוון שהמקום גדול מאד הוא גם מתאים לקבוצות החוגגות אירוע משפחתי, מסיבות רווקים, קבוצת טיולי ג'יפים וכדומה. 

חוצים כביש לחוף הים

במרחק של חציית כביש מגיעים לרצועת חוף אכזיב, חוף פתוח ויפיפה עם ריף של לגונות. במקביל לרצועת החוף אפשר לטייל במכונית או רגלית במסלול באורך כארבעה ק"מ עד ראש הנקרה. המסלול הוא על כביש פנימי, פחות מוכר ופחות עמוס, המופרד מהכביש הראשי. בשמורת ראש הנקרה מומלץ לבקר בנקרות, לעלות על הרכבל התלול ולצפות במיצג אורקולי המתאר את היסטורית המקום המיוחד כל-כך. בנוסף, אפשר לערוך ביקור בעכו, אחת מערי הנמל העתיקות בעולם. שם אפשר לבקר במנהרת הטמפלרים המרשימה שאורכה הוא 350 מטרים, ומשם להמשיך לנמל, לחנויות בעיר העתיקה ולמגוון הכנסיות, מסגדים עתיקים ומוזיאונים.

אחד החופים היפים בישראל, חוף אכזיב

יוצאים לטבע

לאלו מכם המעדיפים לטייל בטבע, ישנם מסלולים באזור, כגון מערת קשת הנמצאת ברכס הצפוני של נחל בצת, כ-400 מטר מעל פני הים, שמורת נחל שרך הכוללת מסלול חורש צפוף, נחל כזיב עם זרימת מים כל השנה ומבצר המונפורט הנמצע על צלע הר. כמו-כן, ניתן לבחור באחת האטרקציות המוצעות כמו טיולי אופניים, טיולי ג'יפים או טיולי טרקטרונים. מידע על כך תוכלו לקבל במקום ולבחור את האופציה המתאימה לכם, בין אם הגעתם בזוג, בקבוצה או עם כל המשפחה.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים