מדריך מעשי: שיווק העסק שלך ברשת

כל חופשה מתחילה בחיפוש באינטרנט. מי נמצא שם? איך נכון להיראות? ועל מה אסור להתפשר. קבלו את המדריך המעשי לשיווק העסק שלכם.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 11/02/2013

החיפוש אחרי חופשה מתחיל היום בזירת האינטרנט ולכם יש את היכולת והכלים להשפיע על הדרך בה תוצגו, כמה תהיו אטרקטיביים ואיך תבליטו את מה שאתם מציעים לעומת המתחרים.
אז איך תשדרגו את האתר שלכם? כיצד תדגישו את היתרונות שלכם בצורה נכונה?
אספנו עבורכם טיפים יעילים והמלצות חשובות בדרך לשיווק העסק ברשת

אחרי שנכנסים לגוגל

נופשים רבים מתחילים את החיפוש שלהם במנוע החיפוש של גוגל, וכותבים ביטויי חיפוש רלוונטיים כגון "צימרים" או "אירוח בקיבוצים", "צימרים למשפחות" או "צימר ים בחרמון", ולכן חשוב שתעלו בביטויי החיפוש הרלוונטיים במקומות הראשונים.
אתר עצמאי דורש השקעה רבה כדי לטפס בדירוג של מנוע החיפוש של גוגל, משאבים כספיים, זמן, מומחיות. לעומת זאת, הקמת אתר במסגרת פורטל גדול וחזק שמשקיע עבורכם בקידום ישרת אתכם לאורך זמן ויעניק לכם קידום בגוגל כחלק מקידום ושיווק האתר שלכם בתוך הפורטל, הדרך הקלה והיעילה ביותר לעלות בזמן הנכון בפני לקוח פוטנציאלי.

מחפשים חופשה ולא יודעים מאיפה להתחיל

תמונה מקצועית אחת שווה אלף מילים

אין תחליף למראה עיניים ולכן, תמונות איכותיות של צימרים ואתרי אטרקציות מעבירות את הווי המקום בדרך הטובה והאטרקטיבית ביותר.
חשוב מאוד להשקיע בצילומים מקצועיים של צלם מקצועי ולהימנע לחלוטין משימוש חובבני בתמונות מהסלולארי או בתמונות ממצלמה ביתית, כיוון שתמונות כאלה רק עושות עוול למקום שלכם.
אנשים היום מחפשים כמה שיותר תמונות רקע של המקום לפני שהם מבצעים הזמנה: נסו לצלם את החלקים החשובים ביותר, פנים הצימר, כולל התמקדות בפינות חשובות בתוכו כגון הג'קוזי, חדר השינה, המטבח, הכניסה לצימר, תמונות חוץ של הגינה ותמונות של הנוף, הסביבה הירוקה שמסביב ואפילו שדרוגים כגון ארוחת בוקר עשירה או ערסל בצל העצים.
תמונות מקצועיות של צלם מקצועי יבליטו את הגוונים היפים של המקום ויציגו אותו בדרך המחמיאה ביותר מבלי לעוות את המציאות. שווה לערוך יום צילומים מקצועי אחד, להפיק תמונות רבות שישמשו אתכם בהמשך לאורך זמן רב בכל מסע פרסום, אתר אינטרנט, דף פייסבוק, מודעה. השקעה בטוחה לעתיד.

לתת לגולש להרגיש את המקום דרך המסך

 

 תמונה מקצועית תיצור את האווירה הנכונה ותוביל  לפעולה

הטקסט המלהיב שמאחורי המקום

קל להעביר אווירה בתמונות וקשה יותר להעביר חוויה במילים ולכן, יש חשיבות רבה למלל שתציגו במסגרת האתר, כולל התיאורים של המקום, פירוט התנאים, תיאור האווירה.
מומלץ לקחת כותב מקצועי שיבקר במקום, יספוג את האווירה ויוכל לתאר במילים שנבחרות בקפידה את הקסם של המקום שלכם, הייחוד והיתרונות שלו. משפטים עשירים כמו אוויר צח היכל שכולו תשוקה, פינת חמד ירוקה שטרם ראיתם כמותה יכולים בהחלט לחזק את הרושם ועם זאת, חשוב לשמור על נאמנות וחיבור למציאות, לא להגזים ולהפליג בתיאורים כדי לא ליצור ציפיות גבוהות שאינן תואמות את העובדות בשטח.
מנגד, פרטו ככל האפשר מה יש בצימר, מה מחכה לנופשים בסביבת הצימר, יתרונות וייחוד הצימר רצוי בצורה קצרה אך קולעת, כיוון שיש לכם זמן קצר להרשים וחשוב שתיצרו את האפקט, תעורר סקרנות או תיצרו תחושה שאתם מגשימים חלום, מעניקים פסק זמן לנופש או כל מטרה אחרת שעומדת לנגד עיניו כשהוא מחפש חופשה.
פידבקים תחת שליטה.

מה כתבו עלי האורחים...

היום אנשים מחפשים קודם כל חוות דעת של אנשים אחרים על המקום המיועד. הם רוצים לדעת אם באמת אנשים אחרים נהנים במקום, אם התמונות משקפות את המציאות, לאתר את החולשות לפני שהם בעצמם עושים טעות או מהמרים על מקום בו טרם ביקרו והם עושים זאת בחיפוש בגוגל או באתרים רלוונטיים, אתרי צימרים ואתרי אטרקציות.
חוות הדעת היום מתעצמות בקצב מטאורי, מהפייסבוק דרך הפורומים השונים. לכן, מומלץ להעלות אתר בפורטל מקצועי שמציע לכם גם תוסף ייחודי - פלטפורמה להעלאת חוות דעת בה תוכלו לענות ולהגיב במהרה לביקורות שעולות.
כך שתהיו מעודכנים ותוכלו לטפל בבעיה לפני שהתלונה פורשת כנפיים ומגיעה לקהל הרחב.
זאת בניגוד לדף הפייסבוק שלכם הביקורות יכולות להתפשט בקצב מסחרר עוד לפני שראיתם בכל

אולי יעניין אתכם גם

מדורים