חאן בוטיק בהר אודם

תשכחו מכל מה שהכרתם. חאן הר האודם הינו חאן בוטיק יוקרתי, שמציע חווית אירוח ברמה של חמישה כוכבים באחד המקומות היפים בארץ. בלב ליבה של שמורת אודם ולמרגלות הר אודם.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 05/03/2013

ברגע שמגיעים לצפון הרמה מסתנוורים מהמרחב העצום והפתוח, הפרחוניות השופעת מכל עבר עוטפת ברוגע כובש ולא משנה באיזו עונה תגיעו לכאן, תיהנו מחופשה חלומית. בקיץ הכל ירוק מרענן ופורח, מרבדים אדומים, צהובים וירוקים ובחורף האזור מושלג כמו בגלויה והאווירה קסומה להפליא. 

מבנה עץ בסגנון כפרי, אבל חאן

חאן, אבל מעולם אחר

מי שהיה בעבר בחאן (וגם מי שלא) יהיה מופתע מאוד מחאן הר אודם, שכן מדובר בחאן מסוג אחר. אקסקלוסיבי, כפרי, חמים, נעים ומעבר לכל – מפנק. החאן הוא למעשה בית ענק בגודל 300 מ"ר מעוצב מעץ ואבן המתמזגים יחדיו מוקפים בסביבה מטופחת של עצי תות ועצי פרי ושבילים ירוקים. המרחב הפנימי של החאן עצום, מואר, מבריק מניקיון, רצפת דק עץ נעימה למדרך. החאן כל כך אוורירי וגדול עד שהוא מתאים ל-50 אורחים בעת ובעונה אחת באווירה מרווחת ונעימה. 

אפשר להתארגן משפחה או בקבוצה ולהתארח כאן ביחד לחגיגה מגבשת או נופש מיוחד או פשוט להגיע בצורה עצמאית פרטיים, זוגות ומשפחות. בכל מקרה, ערוכים בחאן לאירועים וחגיגות ויכולים לתפור לכם כאן שלל אטרקציות ותפריטים בהתאמה אישית.

חצר החאן ירוקה ומטופחת

להרגיש ביחד, ליהנות לחוד

המתחם של החאן מחולק ליחידות, מעין נישות רחבות ומרווחות שמשמשות כחדרי אירוח. הנישות כוללות מזרנים עבים ומפנקים, חלון אישי עם תריסים חשמליים בכל נישה, גופי תאורה ומזגנים ווילונות אטומים שמקנים פרטיות מקסימאלית. המלתחות והשירותים מרווחים ונקיים עם פינת החתלה ואל תדאגו, יש כאן מים חמים 24/7, כך שגם אם קר בחוץ - חם ונעים כאן בפנים. על אף תחושת הניתוק, חאן הר אודם מספק לאורחי חיבור wiifi לגלישה באינטרנט.

לכל משפחה מתחם נפרד

כמו כן, במתחם החאן מגוון שירותים בסטנדרטים גבוהים שעומדים לרשות אורחי החאן. ראשית, מטבח מאובזר כך שאפשר בכיף לרקוח מטעמים ולבשל ארוחה שופעת מטעמים. חדר האוכל של החאן הוא אחד החללים היפים במקום, נראה ממש כמו מסעדה כפרית אותנטית יפהפייה ומושקע עד הפרטים הקטנים ביותר בו תוכלו ליהנות מהארוחות שלכם בחאן או פשוט לצפות בטלוויזיה עם חיבור לווין שממוקמת בחלל. 

מי שיצא החוצה לנשום אוויר צח (ובוודאי שתצאו, הנוף פשוט ימשוך אתכם החוצה), יתענג על פיקניקים בחיק הטבע בחצר הענקית של החאן, טאבון אבן מפואר (חכו שתטעמו את הפיתות והפיצות שתאפו כאן), מתקני מנגל, פרגולות והכל תחת כיפת השמיים.

חדר אוכל מרווח ומזמין

ניתן להזמין תפריטים מיוחדים לקבוצות או אירועים

האטרקציות האהובות של רמת הגולן

חאן הר אודם שוכן באחד המיקומים האטרקטיביים ביותר ברמה הגולן וצמוד אליו שלל אתרי תיירות, מרכזי מבקרים ופעילויות מכל הסוגים. יער האיילים המפורסם מציע לילדים פגישה עם במבי, רכיבה על סוסים, פינת ליטוף מקסימה ומגלשות סקי יבשות, אם מתחשק לכם לצאת לקטיף עצמי באודם ולהרגיש כמו חקלאים אמיתיים (וכמובן לשוב הביתה עם מטעמים נפלאים מדובדבנים ועד שלל פירות יער). יקב הבוטיק של אודם אף הוא מחכה במרחק קצר, טעימות של יינות, צפייה בתהליך והרבה מאוד לגימות של הנאה. חיפשתם מסלולי הליכה? כל מה שעליכם לעשות זה רק לבחור מתוך מסלולי ההליכה הרבים באזור של שמורת יער אודם, כולל הג'ובה הגדולה (מכתש וולקני מדהים). במרחק נסיעה קצר תיהנו גם מקיאקים, סקי בחרמון בעונת החורף, טיולי ג'יפים וריינג'רים ועוד.  

אז</div>
        <div id= לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים