רוכבים בגליל: פסטיבל רוכבי אופניים

למתחילים, למנוסים וגם לילדים, פסטיבל רוכבי האופניים בגליל מתקיים זו הזנה השניה ומציע לכם לבוא ולרכב מול הנופים הכי גליליים של הצפון.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 30/09/2013

פסטיבל "רוכבים גליל" יתקיים זו השנה השנייה ויציע מגוון אירועים של רכיבה על אופניים מכל המינים והסוגים עבור רוכבים מכל הרמות: מקצוענים, חובבים, יחידים ומשפחות. במהלך הפסטיבל יתקיימו אירועים מלהיבים במסלולים שונים המשלבים בין רכיבה על כביש לבין רכיבת שטח עם אטרקציות לכל המשפחה

מדובר ביוזמה משולבת של גופים, ארגונים ומשרדי ממשלה רבים שחברו כדי לעודד את העיסוק בספורט הכל כך מהנה הזה וכדי לאפשר לכולנו לטייל בגליל ולראות אותו מזווית שונה ממה שאנחנו רגילים. הנה כמה מהאירועים הבולטים אשר צפויים להתקיים במסגרת הפסטיבל.

רוכבים מול הנוף (צילום צ.גיני סוכנות לצילום)

אירוע פתיחה: רוכבים בשביל הבנים 

אירוע ייחודי שתקיים זו הפעם הראשונה וישלב בין רכיבה וריצה בשבילי הכרמל לזכרם של הבנים הדרוזים שנפלו במערכות ישראל. את האירוע יחתום הפנינג כיבוד והופעות ממסורת העדה הדרוזית שיחל בשעה 10:00 בבוקר. 

מתי: יום שישי, 4/10, בשעה 07:00.
איפה: התכנסות בחניון המוחרקה.
כמה עולה: 60 ש"ח לאדם, ניתן לשכור ציוד במקום בהרשמה מראש.

בשביל הבנים (צילום יח"צ)

מרתון קרקל

מרתון אתגרי שיכלול מירוץ אופני הרים במרחבי עמק החולה, עם מקצים תחרותיים באורך 30, 60 או 90 ק"מ של רכיבה קלה עד בינונית. משפחות שירצו להשתתף, יוכלו לרכב את המקצה העממי באורך 20 ק"מ. 

מתי: יום שבת, 5/10/13, זינוק ב- 08:00.
איפה: הזנקה מצומת כוח, מועצה מקומית מבואות החרמון
כמה עולה: 50 ש"ח, אין אפשרות השכרה במקום.

אולטרה מרתון סובב העמק 

מירוץ שטח אתגרי שישלב בין מקצים ברכיבת אופני שטח ובין ריצה למרחקים של עד 160 ק"מ ברמות משתנות בין קל לבינוני, מה שהופך את המרתון למתאים גם לרוכבים אתגריים וגם למשפחות. המירוץ מתקיים בשטח של הרי מנשה ועובר בוואדיות, עמקים ואף מעפיל להרים לנקודות תצפית מרהיבות המשקיפות על כל העמק. 

מתי: 10-11/10/13, בין השעות 05:00-18:00.
איפה: הזנקה מקיבוץ הזורע
כמה עולה: בין 100-600 ש"ח   לפרטים נוספים:   www.sovev-emek.org 

הנאה צרופה של רכיבה בטבע

אירועי אפיק ישראל לזכר גיורא צחור 

טור אופני הרים שמספק חווית אופני הרים אולטמטיבית עם אתגרים מלהיבים לגוף ולנפש. המסלול מלא נופים, עליות ופינות חמד באזור המועצה האזורית מגידו, שמורת הר הכרמל, אלון הגליל ויער משמר העמק. כל חלק במסלול נמשך לאורך כ-100 ק"מ ואורך בין חמש לשמונה שעות. ביום האחרון של האירועים יוכלו הרוכבים המעוניינים בכך לההשתתף ולהתחרות ביום זה כמרתון חד יומי עם מקצים באורך 25 עד 75 ק"מ. יום זה נועד לאפשר גם לאוכלוסיית רוכבים עממית יותר להשתתף בטור אשר נועד בעקרון לרוכבים מנוסים בלבד. 

מתי: 17-19/10/13, חמישי עד שבת.
איפה: הזנקה מקיבוץ רמת השופט
כמה עולה: מרתון חד יומי - 150 ש"ח, טור של שלושה ימים 850-1380 ש"ח (תלוי במסלול לינה)

מסע גלגאלין גליל במסגרת גלגלי האהבה

גלגלי האהבה הינו מסע אופניים בן חמישה ימים המתקיים מידי שנה בהשתתפות מאות רוכבים ומתנדבים מהארץ והעולם, במטרה לגייס תרומות לילדי בית החולים אלי"ן בירושלים. במסגרת הפסטיבל יתקיים הגלגאלין גלין, יום רכיבה סובב כנרת, כחלק ממסע האופניים גלגלי אהבה. המסע ילווה בהרצאות בנושא הגליל, בנופים מקסימים של הכנרת וסביבותיה. המסע מיועד לרוכבי אופניים מנוסים מעל גיל 14, ברמת רכיבה בקושי בינוני. 

מתי: יום ג', 29/10/13 בין השעות 08:00-16:00.
כמה עולה: 300 ש"ח הרשמה וגיוס תרומות לבית החולים אלי"ן בסך 750 ש"ח.
לפרטים נוספים:  www.alynride.org.il

אולי יעניין אתכם גם

מדורים