צימרים לשבת חתן Weekend

יש חתונה? שיהיה במזל! עכשיו צריך לארגן בחוכמה גם את החגיגות הנפלאות של שבת החתן.

writer
צוות אתר weekend תאריך פרסום: 04/02/2014

יש חתונה? שיהיה במזל! עכשיו צריך לארגן בחוכמה גם את החגיגות הנפלאות של שבת החתן. אם אתם רוצים שהחגיגה תהיה באווירה משפחתית שונה מהרגיל ומיוחדת במינה, ארגון שבת חתן בצימרים היא הדרך המושלמת עבורכם. במאמר זה תמצאו את כל המידע אודות המקומות שמציעים אירוח מתאים, דרכי ההגעה המומלצות וכמובן – דרכים מקוריות להפיכת החופשה המשפחתית לבילוי מקרב אמיתי.

וילה אמנות ישראלית של רלי וסר - מותאם לשבת חתן בצפת

שבת חתן כמו ששבת חתן צריכה להיות

חגיגות שבת חתן מתקיימות בדרך כלל בבית או באולם, עם בני המשפחה של החתן והכלה ועם החברים הקרובים. בעדות אשכנז החגיגות מתקיימות בשבת שלפני החתונה ובעדות המזרח – בשבת שלאחריה, אולם הן כוללות תמיד עלייה של החתן לתורה, שירה ואוכל – על פי מיטב המסורת של משפחת החתן ושל משפחת הכלה כאחד.

 כוכב הגליל בכרמיאל - מותאם לשבת חתן

כשרוצים לחגוג בצורה קצת יותר מקורית שגם תקרב ותגבש את שתי המשפחות, אפשר להחליט שמוותרים על החגיגה ה"מסורתית" בבית או באולם, ויוצאים לנופש בצימרים לדתיים שמציעים חבילת אירוח המותאמת במיוחד לחוגגים שבת חתן.

איפה נופשים?

בעלי צימרים רבים מציעים היום אירוח המותאם בצורה מדויקת למשפחות החוגגות שבת חתן. אירוח זה כולל את כל מה שצריך לחגיגה מושלמת:

  • אירוח במקום פסטורלי המאפשר שהות של מספר רב של אנשים.
  • שלוש סעודות שבת המוגשות לשולחנות באולם האירועים או בחדר האוכל שבמקום.
  • כשרות למהדרין – על מנת שכולם יוכלו לסעוד, כשמשגיח כשרות מלווה את האירוע.
  • חדרי אירוח נוחים ומרווחים בכמות מספקת לאירוח של כל המשפחות.
  • קרבה לבית כנסת שבו יכול החתן לעלות לתורה וכולם יכולים לקיים עונג שבת או כל התכנסות אחרת.

צימרים שכאלה, המיועדים גם לשבתות חתן מקוריות וייחודיות, פזורים היום בכל חלקי הארץ, החל מאזור הצפון, עבור באזור השרון והמרכז וגם באזור הדרום. על מנת לבחור נכון את המקום שמתאים לכם חשוב מאוד לוודא שהוא אכן ערוך לאירוח משפחות בהיקף כזה, שאכן יש בקרבתו בית כנסת שיאפשר לחתן לעלות לתורה ולקיים את המצווה ושהמיקום שלו מאפשר לכם הגעה נוחה ובטוחה.

 

כשבוחרים בדרך שכזאת לחגוג את שבת החתן, הופכים אותה לחוויה מיוחדת במינה שתהפוך לחלק בלתי נפרד משמחת החתונה.

סידורי ההגעה לנופש

כאשר בוחרים לקיים שבת חתן בצימרים, חשוב מאוד לדאוג להסעה לכל המוזמנים. הדרך הנוחה והבטוחה ביותר הינה לשכור את שירותיה של חברת הסעות מוכרת ומובילה, המתמחה בהסעת קבוצות לטיולים מאורגנים. שירותי הסעות כאלה מאפשרים לכל המוזמנים להגיע בנוחות אל נקודת האיסוף, להתרווח במושבים וליהנות מנסיעה שגם היא חוויה. כדאי מאוד שהבחירה בחברת ההסעות תתבצע על סמך המלצות ממכרים שלכם שכבר השתמשו בשירותיה, אולם אם אין ברשותכם המלצות שכאלה גם בחירה על פי ותק וניסיון ועל פי פרמטרים נוספים כמו עבודה ברישיון והקפדה על בטיחות – תאפשר לכם ולמוזמנים שלכם ליהנות מנסיעה בטוחה ומשירות אדיב.

מזל טוב וסימן טוב

אין ספק, כי הבחירה לחגוג את שבת החתן בצימר יכולה להפוך לחוויה מושלמת, בהנחה שבוחרים במקום הנכון ובסידורי ההסעה הנכונים. על מנת שזה אכן יקרה, חשוב להתחיל בחיפוש המקום המתאים לכם כמה שיותר מוקדם, גם על מנת למצוא את המקום האידיאלי עבור המשפחות שלכם וגם על מנת לשריין את התאריכים המתאימים עבורכם.

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים