סיורי פריחה: כל שישי בחבל בנימין

הפריחה כבר כאן ותודו שאין כמו טיול בשדות צבעוניים! את המראה המלבב של פריחה בלתי נגמרת מזמינים אתכם לראות, בחבל בנימין בכל יום שישי ביער נוה צוף ובמרחב הפתוח, בהדרכת רשות הטבע והגנים, ברחבי חבל בנימין. הביקור-חובה!

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 17/02/2014

החל מיום שישי ה 14/2/14 מתקיימים בחבל בנימין סיורי פריחה לכל המשפחה, מרבית הסיורים ללא תשלום. לפניכם סקירת הסיורים האפשריים באיזור ועוד מסלולי טיול באזור המרכז.

סיור ביער נוה צוף (אום צפא)

מדובר בשריד חורש טבעי מרשים. במקום שלל פריחות של צמחייה מגוונת . הסיור מתקיים על ידי מדריכים מנוסים מרשות הטבע והגנים, בחינם אין כסף, בתאריכים: 14/2, 28/2, 14/3 הסיור יוצא בשעות: 9:00, 10:30.

יער נווה צוף (צילום שחר כהן)

כמו כן, בית הספר עפרה מציע מספר מסלולים מהנים, בתשלום, ובהם:

סיור הפריחה בנחל שילה - סיור המיועד למשפחות. המסלול כולל צפייה בפריחת פרחי בר, לאורך המסלול, ויסתיים בעמק לבונה הפורח, כעת, בלבן וורוד. עוד במסלול ביקור במעיין עין עוז ואפילו שכשוך רגליים במי המעיין. הסיור יתרחש ב 14/2.

סיור אירוסים "אירוסים נסתרים" אף הוא מבית בה"ס עפרה, מציע לכם סיור במעלה ואדי מכוך לחיפוש אירוס השומרון היפיפה . אורך המסלול כ 4.5 ק"מ. הסיור יתרחש ב7/3.

היופי שבצבע (צילום מאיר ברויאר)

סיור פריחה בכביש אלון - סיור רכבים שמתחיל בצומת קידה וממשיך בכביש אלון. לאורך המסלול תפגשו בצבאים צעירים ובפריחת הכרמליות הסגולה בשדות. הסיור כולל גם הליכה של 1.5 ק"מ והוא יתרחש ב 14/3.

סיור מעגלי בנחל דולב - יחשוף מסלול משופע בפרחים צבעוניים, מסלול ההליכה הוא של כ 2.5 ק"מ.

*מחירי הטיולים של בית ספר שדה עפרה: מחיר: 35 ₪ למבוגר 20 ₪ לילד. לפרטים והרשמה בית ספר שדה עפרה : 02-9975516.

באזור יתקיימו גם סיורי פריחה ברכבים בהדרכת מדריכי רשות הטבע והגנים, המסלולים משתנים ובכל תאריך שתבחרו, תחשפו לפריחות מרהיבות שונות.

סיור במסלול המזרחי - יתקיים ביום שישי ה-21.2 היציאה מתחנת המידע של תיירות בנימין על כביש 60 ציר אלון, משם נמשיך לעמק שילה וליער נוה צוף. הסיור יתקיים בשעות 8:30 – 12:30, במחיר של 20 ₪ לאדם, יש לציין שרכב פרטי הוא הכרחי.

סיור במסלול המערבי - יתקיים ביום שישי ה-7.3, יציאה מצומת שילת, המשך בגבעת היקבים וביער נוה צוף. הסיור יתקיים בשעות 8:30 – 12:30, במחיר של 20 ₪ לאדם, יש לציין שרכב פרטי הוא הכרחי.

*פרטים והרשמה במוקד טבע: 3639*

עכשיו עונת הפריחה (צילום  שחר כהן)

טיולי הפריחה של מדרשת הרי גופנא 

ביום שישי ה- 14.2 –  טיול בעקבות הכלניות בשמורת נחל נטוף.

 ביום שישי ה- 7.3 - אתונות ופריחה ברמתיים צופים.

ביום שישי ה- 21.3 –סיור מים ופריחה מדרום לדולב.

ביום שישי ה- 11.4 –סיור פריחה ומלוכה במדבר יריחו.

*לפרטים והרשמה: 02-6568894 או במייל [email protected]

רון שגב פינקלמן - עורכת תוכן וכתבת מגזין, מעריצה של אליעזר בן יהודה ואוהבת את המילה הכתובה. כותבת על כל נושא אפשרי בעולם ונהנית מכל רגע!

אולי יעניין אתכם גם

מדורים