מה לעשות בגורן: כל מה שחלמתם

מושב קסום בלב הגליל המערבי, צימרים מכל הסוגים, מרכזי ספא, חוות סוסים ואתרי טיול רבים. מושב גורן מציע לכם את כל זה ועוד הרבה יותר.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 19/02/2014

מושב קסום ופסטורלי בגליל המערבי, סמוך למעלות תרשיחא מול רכסי הרי הגליל, שהוקם בשנות החמישים ומאז מטפח תרבות אירוח יוצאת דופן. צימרים מפנקים, מרכז ספא ואתרי טיול מעניינים. בדרך לכאן תוכלו לעבור בחוות סוסים, לצאת למסע טרקטורונים מלהיב, לתפוס אתנחתא ביערות ושמורות טבע ולקנח במסלולי הליכה או נסיעה במרחבים הירוקים. האווירה הביתית והחמה של גורן עושה את שלה, וכשתגיעו לכאן לא תרצו לעזוב. 

בסביבת גורן מגוון רחב של צימרים ופעילויות בחיק הטבע כך שמדובר ביעד אסטרטגי לחופשה משפחתית או רומנטית בצפון הארץ.

הדרך המובילה אל האושר

מה עושים בגורן? מכת אדרנלין

האוויר הצח מקפיץ את האנרגיות. במתחם הפיינטבול בגורן, תוכלו ללחום בצבע במתחם חדשני באווירה עם הרבה אקשן, מוסיקה שמלווה את המשתתפים, פעילויות מותאמות אישית לאופי המשתתפים, כולל תיבות אוצר, ציוד מיגון ואפילו מטווחי לילה. 

דיווש חשמלי

הסביבה הירוקה של מושב גורן היא אזור חלומי לרוכבי אופניים ואם אתם מעוניינים לשכור אופניים חשמליים או לצאת לטיול רכיבה מודרך, תוכלו לעשות זאת ב"אופניים חשמליים בלב הגורן" בגורן. שלל אופניי שטח עם קיט חשמלי, כולל פתרונות הרכבה לילדים, ניתן להשכיר את האופניים לפי זמן או בהתאם למסלולים ואפילו לצאת לרכיבה לילית בתיאום מראש.

סוסים בגורן - רכיבת סוסים במרחבים הפתוחים

חוות מונפורטויטו הינה חוות הסוסים בגורן הפונה לנוף מרהיב ביופיו מציעה לכם רכיבה על סוסים ועל פוני לילדים, טיולי חמורים ואפילו טיולי טרקטורונים וריינג'רים. המקום הוא פינת חמד אמיתית למשפחות: פינת יצירה אקטיבית, מתחם ליטוף  ובו תוכלו לפגוש אמו, עיזים וארנבים. ניתן לצאת לטיולים מודרכים באזור הגליל בליווי מדריכים מוסמכים (בהזמנה מראש). 

צימר - חלום בגליל 

גורן היא כאמור מוסד אירוח כפרי ומציעה שפע של צימרים, ביניהם את חלום בגליל. ארבע בקתות עץ יוקרתיות במתחם מפנק שכולל גם בריכת שחייה ומדשאות מטופחות עם ערסלים ונדנדות. שלוש מהבקתות מתאימות למשפחות וכוללות גם קומת גלריה לילדים ובקתה אחת אידיאלית לזוגות ובנויה כמרחב פתוח ורומנטי. כל הבקתות מאובזרות היטב: חדר שינה, סלון, מסך lcd כולל מערכת קולנוע ביתי, ג'קוזי הפונה לנוף מרהיב ומרפסת פרטית באווירה אינטימית. להתמסר לשלווה. 

חלום של חופשה בחלום בגליל

 

חופשה בגורן - ניר בגליל

עוצמת הגליל מורגשת בניר בגליל בפרטים הקטנים: המדשאות הירוקות, הנוף המהפנט. זה הוא מתחם של בקתות עץ – ספא המצוידות גם בג'קוזי ספא חיצוני מפנק להפליא ומאובזרות בפנים במותרות שהופכות את החוויה לתענוג: מיטה זוגית, קמין, מטבחון מצויד, פינת אוכל, מרפסת כפרית. במתחם יש גם בריכת שחייה (בחורף היא מחוממת ומקורה) ואפילו פינת פויקה ייחודית. 

דגש על הפרטים, צימר ניר בגליל

 רגיעה טוטאלית

אין כמו לסיים יום גדוש הרפתקאות וטיפולים בהיכל ספא נקי ונעים. ספא בגורן הוא מרכז ספא שמציע חדרי טיפול נעימים וליין עשיר של טיפולים אלטרנטיביים וקלאסיים וטיפולים קוסמטיים מגוונים, ג'קוזי מפנק, מקלחון עיסוי, סאונה רטובה, סאונה יבשה ועוד פינוקים לגוף ולנפש באווירה גלילית קסומה. 

אטרקציה בגורן - מגיעים למבצר צלבני

אם אתם חובבי הליכה, פארק גורן הוא המקום בשבילכם. הפארק משתרע על פני כ-2,000 דונם ומציע שפע של מסלולי הליכה ושבילים קסומים בין צמחייה פראית, עצים, גבעות ונחלים. גולת הכותרת של הפארק הוא מסלול נחל כזיב שעובר בנחל בו הילדים יוכלו להשתכשך כאוות נפשם ומבצר המונפור, שהינו מבצר צלבני מרהיב ביופיו. בפארק פועלים חניוני נופש, דרכי נוף ואם יתמזל מזלכם אפילו תפגשו את

אולי יעניין אתכם גם

מדורים