ברחש הגלים: צימרים ליד הים

ממש לא משנה אם חם בחוץ או קצת סגרירי, חופשה במרחק הליכה מחוף הים היא נקודת פתיחה מוצלחת וההנאה מובטחת מראש לחופשה רגועה מול בריזות מערביות. קבלו את הצימרים השווים הממוקמים על חוף הים או בקרבת מקום. ואל תשכחו להביא בגד ים וכפכפים.

writer
דנה נמדר ורון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 19/03/2014

צימרים ליד הים התיכון

רוח ים במכמורת

שתי בקתות עץ מעוצבות להפליא בסגנון המשלב בין הכפרים הקלאסיים באירופה למשהו ים תיכוני אותנטי. בקתות 'רוח' ו 'ים' מאובזרות ברמה גבוהה וכוללות גלריה נפרדת לשנת הילדים, מקלחון חיצוני עם מים חמים בו תוכלו להתנקות משאריות החול כשתחזרו מהים הנמצא במרחק 5 דקות הליכה בטבע הפראי. האווירה במקום קסומה ולא תרצו לעזוב.

דקה מהים

שתי סוויטות רומנטיות ומוקפדות הממוקמות במרחק דקה אחת מקו החוף של בית ינאי ומתאימות לאירוח זוגות בלבד. הסוויטות מציעות חופשה רומנטית ושלווה במיוחד בחדרים מפנקים המציעים מיטה זוגית מרווחת, עיצוב בקווים נקיים ובגוונים בהירים, מטבחון מאובזר, חצר פרטית עם פינת ישיבה ושקט ממכר המשתלב עם בריזות הים ורחש הגלים.

דקה מהים, עיצוב בגווני החוף (צילום ארנולד בר)

מקום ליד הים

דירת נופש מקסימה ומרוהטת הממוקמת ליד חוף הים הנהריה. לדירה מרפסת נעימה ממנה ניתן להרגיש את רוחות הים המלטפות ואת משב הבריזה בכל שעות היום. בדירה ג'קוזי ספא מפנק ושפע הנאות בסביבה הקרובה.

סוויטת ימים

מול רצועת החוף הפראית של שבי ציון ניצבת לה סוויטה אחת וייחודית לזוגות המחפשים להתנתק משגרת היום ולהרגיע את הגוף והנפש במקום בו השלווה אינסופית. סוויטת ימים כולל ג'קוזי הפונה אל הים, מטבחון מאובזר, lcd, ועיצוב כפרי  רך ומוקפד. האירוח בסוויטת ימים מתאים לזוגות בלבד והוא כולל ארוחת בוקר עשירה שתוגש לכם בפרטיות בחדר.

ימים. סוויטה יוקרתית לזוגות בלבד.

 

מלון חוף נחשולים

על חוף הים בנחשולים, מתחם אירוח ענק הכולל מלון עם 89 חדרי אירוח מסוגים שונים בניהם חדרי בוטיק, חדרים משפחתיים וזוגיים. ובנוסף בקיבוץ הנמצא כחמש דקות הליכה ממוקמים עוד כ 39 יחידות אירוח צמודי קרקע.

מלון חוף נחשולים מציע לאורחיו נופש מרגיע ופעילות מגוונת ומאתגרת. בנוסף, במלון מסעדת גורמה איכותית שמגישה מנות עשירות וטעימות. בקיץ, אורחי המלון ייהנו גם ממופעי בידור והפעלות של צוות המלון.

חדרי הבוטיק במלון נחשולים.

פנחס וגסטון

במרחק 50 מטר מחוף הים  בשבי ציון נמצא מתחם הצימרים היוקרתי (מאוד) של פנחס וגסטון. הצימר משתרע על כ- 700 מ"ר וכולל ארבע סוויטות ענקיות, גן מטופח, ערסלים, מדשאות, בריכה, ג'קוזי, ספא, מרתף יינות וסיגרים, ואם כל זה לא מספיק אז גם ים. הרבה ים!

בפאר בלתי מתפשר ובמחיר בהתאם, תזכו לצימר מול הים עם מיטות זוגיות ענקיות, אמבטיה כמו שרואים רק בסרטים, אסלות מוטבעות במסגרת עץ, קמין ומערכת קולנוע ביתית. רוצים עוד? צאו והתרווחו בספות ותיהנו מרחש הגלים. אם תעזו לצאת מגן העדן הזה, תוכלו לב

אולי יעניין אתכם גם

מדורים