יום עצמאות 66 ברגוע: מקומות שווים לפיקניקים שקטים

נשמע כמעט דמיוני נכון? ובכן יש עדיין כמה מקומות שהציבור הישראלי לא עט עליו לפיקניק של יום העצמאות. אז, ששש... אל תספרו לאף אחד ותתגנבו אליהם בשקט, רק אל תשכחו לנקות אחריכם את פינות החמד הנפלאות הללו

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 30/04/2014

לא כל המקומות המפורטים מטה הם בהכרח סודיים או לא מוכרים, חלקם ידועים לציבור הרחב ובכל זאת, מסיבה לא ממש ברורה הם לא מהווים מקור לעלייה לרגל... אבל מה אכפת לכם? הם מהממים, מהנים ובעיקר לא עמוסים. אז הנה הם לפניכם, בסדר אקראי בהחלט.

דרך הפסלים - ביום העצמאות

דרך הפסלים ביער צרעה, הוא מקום נפלא לרכוב על אופניים (יש שבילים) וגם לערוך בו פיקניק אביבי ונחמד. לאורך הדרך 37 פסלים ייחודיים ותצפית יפיפייה על האזור. לצורך עריכת פיקניק יש מספר אתרי פיקניק לבחירה.

לשלב רכיבה על אופניים במקום עם פיקניק שווה

עינות צוקים

שמורת הטבע עינות צוקים (צפון ים המלח), מהווה נווה מדבר מהנה ובו מעיינות מים מתוקים. בשמורה ניתן לטייל וליהנות משפע של צמחייה  ופלגי מים פתלתלים ומרעננים (ניתן להשתכשך בהן). מקום אידיאלי לפיקניק בחלקת אלוהים קטנה זו מאפשרת לכם גם לצפות ביעלים משוטטים. הכניסה בתשלום.

מקום מרהיב עם מעיינות מים כל השנה (צילום דנה נמדר)

הסטף 

הסטף והר איתן בירושלים, הוא מקום נהדר ומתוחזק (ע"י קק"ל) לערוך בו פיקניק לצד בריכות טבעיות, טרסות ונוף יפה של עין הכרם ובוסתנים. נפלא.

יער חורשים

לא רחוק מכפר סבא, ליד היישובים חורשים ואורנית , נמצא יער חורשים ה'סודי'. מעט מאוד מטיילים מגיעים אליו וחבל שכך... ביער הקסום שרידים של מבנים עתיקים, בורות מים ושבילי הליכה ורכיבה על אופניים. ביער תוכלו למצוא גם שולחנות פיקניק ומתקני משחקים לילדים.

חופי ראש הנקרה

את הפיקניק הזה מומלץ לעשות בשילוב טיול בראש הנקרה, אתם כבר פה לא? אז קפצו לרכבל ולמייצג האורקולי (כרוך בתשלום), אחר כך שוטטו לכם בכיף לאורך הטיילת ואז תתמקמו באחד החופים היפים ששם. אין כמו פיקניק מול הים כשאתם מוקפים סלעים עצומים ויפים, תודו!

נופי ישראל המרהיבים (צילום דנה נמדר)

חניון הדרדרה (אשמורה)

אמרתם עמק החולה אמרתם חורשת אקליפטוס ופלגי מים. המקום משולט ע"י קק"ל, עם הסברים על שלושת המגנים שנפלו במקום ושופע בנוף, שולחנות פיקניק ויופי טבעי. תפגשו בחניון קצת אחרי שתחצו את הירדן בגשר הפקק (כביש 918) בדרך אפר (יש שלט).

יער אשתאול

בין נווה שלום לאשתאול (ליד משתלת קק"ל) ישנו יער נפלא עם עצי אורנים גבוהים, מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק ושפע פינות נוי מהנים ומטופחים שמאפשרים לכם פיקניק מושלם.

עין תאופיק

ליד חמת גדר, בדרך לרמת הגולן מוביל כביש 98 אל נוף מרנין של הכינרת. בגובה אל מול היופי הזה עושים פיקניק כייפי. בסוף העליות (שמאלה) נמצא שביל כמעט נסתר לעין תאופיק ובו יער מאובזר בשולחנות פיקניק, עצים, צל וגם מעיין נובע ובריכות קטנות ונעימות. כייף אמתי.

בוסתן כיאט 

בחיפה נמצא בוסתן ציורי ומזמין בשם בוסתן כיאט. הבוסתן עטוף חורש, תעלות מים, שבילי הליכה ושרידים, של מה שהיה במאה הקודמת, גן נפלא. את הפיקניק תוכלו לערוך בצד הצפוני למרגלות בריכת המים של נחל שיח. אם בא לכם גם לטייל (וכדאי), תוכלו לטפס אל מעלה הנחל. כדי להגיע לפינה חבויה זו, תגיעו דרך רחוב המלך שלמה (ליד בית העלמין) דרך שביל עפר.

שמורת שער פולג

נכון שהשמורה לא כ"כ סודית אך למרות זאת, המקום נהדר ולא שופע מבקרים. בשמורה שבילים מסומנים לטיול ולהגעה לנחל פולג, לפריחות הנהדרות (באביב) ולחורש טבעי . הילדים יהיו מאושרים מדיונות החול שמשתרעות עד הים ואתם תוכלו לערוך את הפיקניק הרגוע שלכם אל מול הנוף השלו שבשרון. ההגעה דרך פארק יקום (שילוט במקום).

גבעות נס ציונה

כן גם בנס ציונה (בסוף רחוב השריון) תוכלו לערוך פיקניק נהדר בין גבעות הכורכר היפיפיות ובין הירוק הצומח במקום, השבילים הקסומים יובילו אתכם לפינ

אולי יעניין אתכם גם

מדורים