בפסגה: טיולי קיץ בחרמון

החרמון מתקשר, לרובנו, עם שלג, רכבל ובניית איש שלג עם הילדים... אבל תתפלאו, החרמון מהווה מקור בילוי בלתי נדלה ויפיפה גם בחודשי הקיץ! לא מאמינים? לפניכם כל אפשרויות הבילוי באתר החורף הנצחי

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 14/05/2014

עכשיו דמיינו, מזג אוויר נעים, רוח מלטפת והרים גבוהים. עלייה ברכבל המבקרים עד לפסגת ההר ועריכת סיור קיץ שחושף בפניכם את עולם החי והצומח, הסברים על גבעות הקרב וכיבוש החרמון וכן דיון על חשיבותו הביטחונית של ההר, תצפית לסוריה, לבנון ולגולן, ואפילו גלישה במזחלות על רקע נוף משגע. מאמינים?

טיולי קיץ בחרמון - אתר הנופש בחרמון

אתר החרמון פועל כל השנה (כן, לא רק בחורף!), ומשתרע על שטח של כ- 2,430 דונם, בגובה 1,600 - 2,000 מטר מעל פני הים. בחורף נהנים המבקרים מגלישה בסנובורד ובסקי וגם מ"מלחמות שלג" מהנות. אך מעט יודעים שהקיץ בחרמון, לא פחות מהנה, בהר שזכה לביטוי "העיניים של המדינה" מסיירים ומכירים את הטבע, נהנים ממזג האוויר הטוב ששורר באזור, מתפעלים מפרחים ייחודיים כדובדבן וכרבולת מקרינה ומתוודעים לנופים מקסימים. תוסיפו לכך מסעדה טובה, משלל המסעדות באזור וצימר איכותי, שיש בשפע ובמחירים סבירים, ותקבלו את הבילוי האולטימטיבי.

 

איפה עוד לטייל?

באזור הצפוני שנושק לחרמון, אפשר לבקר גם בגן הלאומי מבצר נמרוד ולהתרשם ממגדלי השמירה, השער המונומנטלי ומגדל עוז ואפילו ליהנות מתצפית נוף יפה וסיור עששיות. ואם אתם כבר פה, מה לא תבקרו בביאניס? שמורת נחל חרמון היא אחת השמורות, אם לא ה...

יש בה שפע של מים זורמים, שרידי ארכאולוגיה, מפל  ומסלול הליכה שמאפשר לכם הצצה לתקופה הצלבנית והרומית, כולל ביקור בבריכת הקצינים. 

בריכת רם הכחולה והיפיפייה שעומק מימיה מגיע עד לכ 8 מטר, מהווה מקור לבילוי אף היא, וניתן ליהנות גם מתצפית אל נוף עוצר נשימה ממרומי הר הכרמים (כדאי לשלב גם ביקור במסעדה). יש גם את נחל דן שמשלב טיול מים מהנה עם מסלול הליכה ושעשועי מים, צוק מנרה ועוד.

שלבו אטרקציות

בקרבת הר החרמון שפע אטרקציות רבות אותן ניתן לשלב עם הגיעכם לאזור

יער איילים: צפייה בצבאים, איילים ויעלים בסיור מודרך במושב אדום, היא חוויה חד פעמית שבה ניתן גם להאכיל את החיות .

ביקור בחוויה דרוזית: קטיף, מגוון מוצרים למכירה, לבנה, סיורים, משחקייה ועוד.

קטיף במטעי רמת הגולן: פטל, אוכמניות, תפוח עץ, פירות יער ועוד.

ביקור ביקבי האזור: שפע של יקבים אזוריים, ביניהם יקב בוטיק צעיר ואיכותי בשם אורטל (בקיבוץ אורטל, ברמת הגולן. הביקור במרכז המבקרים כולל טעימות, סיור בכרמים והסבר על תהליך היין.

קסם התבלינים: נמצא במרום גולן בצומת ווסט ומציע חוויות חושים של טעמים וריחות, אל מול החרמון. במקום צמחי מרפא, תבלינים ייחודיים (וגם סטנדרטיים...), ריבות, חליטות תה, ליקרים, חלבות, בית בד ועוד. חוויה לכל המשפחה ויש עוד שפע אטרקציות באזור וביניהם: שייט קיאקים, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים  ועוד.

ואיפה תשנו?

נווה אטי"ב הוא היישוב הכי גבוה בארצנו הקטנטונת ובו מתחמי צימרים רבים שיארחו אתכם בשמחה בכל עונות השנה, בחורף כמעט ואין כאן סיכוי למצוא מקום פנוי, אבל אל תפספסו את חווית האירוח בחודשי הקיץ, כי כאן בערב מרגישים את הרוח הקרירה השוברת את החמסין הבלתי נסבל של מרכז הארץ. אז קבלו כמה המלצות למקומות שווים במיוחד.

טיולי קיץ בחרמון מילס סוויטות נופש

במתחם האירוח של מילס שמונה יחידות זוגיות ומשפחתיות, בכל צימר חדר שינה, סלון, מרפסת שיזוף, אבזור מלא והרבה נוף! במתחם המפנק, פינות ישיבה והירגעות, ערסלים, נדנדנות, ג'קוזי ספא וצמחייה צבעונית. יתרון נוסף הוא בכך שהצימר קרוב מאוד לנחל חזורי וכן הימצאות בריכה במקום. אבל "הדובדבן" האמתי – תוכלו לטעום את הליקר הביתי שמיוצר במקום וליהנות מארוחת בוקר דשנה ועשירה במיוחד! 

סוויטות מילס, קפיצה קטנה לאירופה

יחידות אירוח משפחתיות ומרווחות, מילס

 אחוזת מרום 

ביקשתם מלון בוטיק אירופאי? קיבלתם! במלון הבוטיק היפה הזה עומדים לרשותכם חמש סוויטות ושלוש בקתות עץ, מעוצבות בטוב טעם ומאובזרות למשע

אולי יעניין אתכם גם

מדורים