שרונה: בתי קפה וקולינרייה מתוקה

שרונה היא איננה רק מושבה טמפלרית יפהפייה המציגה מבנים משוחזרים, אלא גם מתחם קולינרי עשיר המציע למבקרים שפע מעדניות וקונדיטוריות בוטיק המציעים פינוקים שונים ומיוחדים.

writer
עדי מלר תאריך פרסום: 10/06/2014

עוד לפני הקמתו, היה ברור שמתחם שרונה הולך להיות שונה בנוף הישראלי, במיוחד אם חושבים על מיקומו - בין בסיס הקריה לבנייני המשרדים של רחוב הארבעה ורחוב מנחם בגין הסואן. המתחם הוקם במושבה הטמפלרית שמבניה היפהפיים שופצו וחודשו ומאכלסים כיום חנויות ובוטיקים יוקרתיים, מגוון מסעדות נחשבות ושפע של בתי קפה, קונדיטוריות ודוכני מזון עם קונספט ייחודי שלא תוכלו למצוא בשום-מקום.

בתי קפה בשרונה. צלם: דודו שמואלי

פה טמון סוד קסמו של המתחם – המבנים המשופצים והמרחבים הציבוריים המטופחים הסובבים אותם מעניקים תחושה של ביקור בסמטאות אירופאיות, מהן ניבטים מכל עבר בתי קפה קטנים וחמימים וחנויות פטיסרי מתוקות. זהו הרעיון שהנחה רבים מבעלי בתי העסק הקולינריים שהוקמו במקום, מעוניינים להעניק גם לקהל הישראלי טעימה קטנה ומענגת מהקסם האירופאי הזה. 

יוצאים לחופשה בתל אביב?

אל תשכחו להיכנס ולהתרשם ממבחר מקומות מדהימים לכל תקציב:

בתי הקפה

אין תענוג גדול יותר מאשר לשוטט בין שבילים ומדשאות מטופחים לעת ערב עם חבר טוב או כשבן/בת הזוג לצידכם, כוס קפה טעימה בידכם והנוף התל-אביבי מולכם. במושבת שרונה נפתחו להנאת המבקרים כמה בתי קפה מוכרים מהם ניתן לצאת עם כוס טייק אוויי של שתייה חמה או קרה וגם לשבת בהם וליהנות מתפריטים מגוונים הכוללים מאפים וסלטים טריים, כריכים עמוסים בכל טוב ומנות עיקריות גדולות ומשביעות. 

על יסודות מבנה טמפלרי בן 150 שנים, אשר שוחזר במדויק כדי להקנות למבקרים את האווירה ההיסטורית והמיוחדת של המקום, הוקם סניף חדש של רשת בתי הקפה לנדוור. בית הקפה עוצב בהשראת מלונות הפאר הקלאסיים משנות החמישים וחולק לארבעה חדרים ובהם חנות קפה מיוחדת, בר קפה גדול ומפלסי ישיבה שונים. בית הקפה מציע תפריט מגוון לכל שעות היום, קינוחים ומשקאות מיוחדים בהתאם לעונה.

קפה לנדוור. צילום: דודו שמואלי

קפה לנדוור, ארניה 13, תל-אביב. 03-6244806

 הסניף ה-15 של רשת בתי הקפה קפנטו עתיד להפתח בימים אלה ממש בפיאצה המרכזית של מושבת שרונה, במבנה בעל 3 קומות המשתרע על פני 180 מ"ר ובצמוד לו חצר גדולה בשטח של 90 מ"ר. לכבוד הקיץ מציע בית הקפה מגוון שייקים מרעננים, מיצים טבעיים וקרים הנסחטים במקום ומשקאות אייס בטעמים שונים. 

mu קפנטו בשרונה (הדמיה ממוחשבת). גרפיקה: סטודיו

המעדניות

הקסם האירופאי של מתחם שרונה התעצם עם הקמת ביגה, בולנז'רי פטיסרי שמעניק למבקרים בו ניחוחות וטעמים פריזאיים ושפע של מאפים ייחודיים טריים ומעדני בריאות על טהרת רכיבים אורגניים ונטולי גלוטן. בעליה של ביגה, המשמש גם כבעליה של רשת בתי הקפה "גרג", מיקם בה גם מעדניית בוטיק ובית קפה פריזאי קסום המציעים מגוון רחב של מאפים איכותיים ולחמים הנאפים במקום וקפה משובח. ניתן אף לרכוש במקום אביזרים נלווים לקפה ואת כלי ההגשה היפהפיים שהוכנו בעבודת יד ויובאו אל ביגה מאירופה. 

פטיסרי ביגה. צלם: אלעד גוטמן

ביגה, אלברט מנדלר 4, תל-אביב. 

קפטרי נוצרה בהשראתן של המעדניות האירופאיות והניו-יורקיות המגישות מנות ארוזות איכותיות וטריות שניתן להוסיף להן מגוון רחב של

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים