בחופש הגדול: לנפוש על שפת הבריכה

בריכה עגולה, מלבנית, אולימפית או פרטית. מסתבר שלא ממש משנה איזו בריכה תהיה לנו ליד הצימר, העיקר שנוכל לטבול בה בכל רגע, להפחית את עומס החום ולצנן את החופשה. קבלו את הצימרים בהם הנוף הוא גם כחול.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 03/07/2014

אין דבר יותר צונן מחופשה כשהחדר ממוקם ממש ליד הבריכה. קפיצות קלות בין החדר הממוזג אל הבריכה הצוננת יהפכו את החופשה לנינוחה וללא עומס חום מעיק. קצת נשנושים במהלך היום, ארטיקים לילדים וברבקיו בערב ישלימו את האווירה. קבלו את הצימרים בהם החופשה תהיה מושלמת, רק מהרו להזמין חדרים כי אין מקום לכולם...

וילה מצוק

בוילה מצוק לכנרת תחושו באוירה שלא ניתן לתאר במילים, מיקום עם נוף מרהיב לכנרת, וילה המתאימה לאירוח משפחות וקבוצות עד 15 איש, שני מטבחים מאובזרים, שני חדרי רחצה וחצר מטופחת.  

וילה מצוק לכנרת, במרחק נגיעה מהחוף  

חוות נחל הרועה

מול נופי המדבר האינסופיים, חוויה מדברית ורומנטית לזוגות בלבד. חוות נחל הרועה הם צימרים מושקעים ומעוצבים ברמה גבוהה עם בריכה פרטית ממנה לא תרצו לצאת גם בשעות הלילה.

 מול נופי המדבר, חוות נחל הרועה

בר בכפר

בר בכפר הוא מתחם אירוח המציע וילה, דירות נופש וצימרים מעוצבים, כל חדרי האירוח תוכננו בסטנדרט גבוה ומאובזרים בכל הדרוש לחופשה. בחצר בריכה שחייה פרטית לאורחי המתחם.

לשחות גם אחרי השקיעה, בר בכפר

דארנא בגליל

בגובה של 600 מ' מעל פני הים, מול ההרים של הגליל המערבי, דארנא בגליל היא חוות אירוח אקלוגית המציעה 2 סוויטות מעוצבות בסגנון אקלקטי, ג'קוזי מול הנוף ובריכת שחייה הניצבת אל הנוף הפתוח.

חוות אירוח אקולוגית, דארנא בגליל (צילום רועי חן)

פנינת החלומות

פנינת החלומות הם צימרים הנמצאים במושב פעמי תש"ז שבדרום מול שדות ירוקים ונוף מהפנט. בקתות העץ מושקעות ומפנקות ומציעות אירוח חם ורגוע עם בריכת שחייה בחצר.

הבריכה בפנינת החלומות, הנוף הפתוח והאוויר הנקי

ג'אן עדן

לא צריך לנסוע לרמת הגולן כדי לנפוש, ג'אן עדן נמצא בישוב עופר מול הרי הכרמל, אירוח לזוגות בלבד בבקתות עץ מרווחות, ג'קוזי ספא בחצר ובריכת שחייה צלולה.

אירוח מול נופי הכרמל, ג'אן עדן

נוף ירדן

נוף ירדן הוא מתחם הנמצא כ 7 דקות נסיעה מהכנרת, בו ניצבות חמש בקתות עץ כפריות וסוויטה אחת שעוצבה בסגנון עתיק ע"י בעלת המתחם שעוסקת באומנות. במתחם בריכת שחייה יפיפייה המוקפת בעצי דקל גבוהים וג'קוזי ספא חיצוני.

בריכה ממש שווה, נוף ירדן

וילאר

מלון בוטיק בסגנון אירופאי המציע נופש לזוגות בלבד. במתחם וילאר הבנוי בשני מפלסים, חדרי סוויטות מרווחות המאובזרות בסטנדרט גבוה, ובחצר בריכת שחייה ופינות ישיבה ושיזוף.

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים