הקישלה: מלון הבוטיק של יפו

תנו כבוד, הרבה כבוד למלון הבוטיק המתהווה בבנין הקישלה העתיק שניצב לו איתן בכניסה ליפו. מבית מעצר, לבניין משטרה ועוד מעט למלון בוטיק מפואר, גילגולו של מבנה.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 16/07/2014

מי לא מכיר את כיכר השעון ביפו. צומת מרכזית המבשרת על בוא העיר. כבר במאה ה 19 הוקם המבנה העצום הזה ומאז ייעודו היה משמעותי. הוא החל כבית מעצר אך שינה את ייעודו למשרדי המשטרה לאחר מלחמת העצמאות. הקירות הגבוהים והכפולים בחלק מהמבנה בלטו כבר אז והפכו אותו לאחד הבניינים המשמעותיים והבולטים באזור. אפילו הקולנוע הישראלי חרט עליו את דגלו כאשר צילמו במבנה את הסרט 'השוטר אזולאי' שהפך לאבן דרך בתרבות הישראלית.

הכניסה לעיר, צילום אורן גבאי גולן

ברבות השנים, עם הפיכתה של יפו לאחד מאתרי התיירות המובילים בעולם, גם המבנה הזה יעבור בקרוב מהפך משמעותי ויפתח את דלתותיו מחדש והפעם כמלון בוטיק מפואר המשלב ערכים ותרבות, מלון ממנו ניתן יהיה להשקיף אל רצועת החוף מהיפות בישראל.

רצועת החוף מהיפות בישראל, צילום אורן גבאי גולן

מלון בוטיק הקישלה, יתפרס על 4 קומותיו של המבנה ויכיל כ 100 חדרי אירוח ברמות שונות. חדרי הבוטיק במקום יעוצבו בהקפדה יתרה תוך שמירה על השילוב האותנטי של המבנה, האווירה מחוצה לו והנוף המרשים אל עבר רצועת החוף המרשימה של יפו.

הקישלה - שימור ההיסטוריה

קבוצת רשת מלונות אורכידאה שרכשה את המבנה ועוסקת בפעולות השימור והבנייה שלו מקפידים לשמר את יפו ואת ההיסטוריה של המבנה בעיצוב ובאווירה שתהיה במלון.

אולי יעניין אתכם גם:

 הדמייה של עיצוב החדרים, יח"צ

המלון יציג מעל 50 סוגי חדרים, מסעדת שף, חצרות פנימיות, פינות ישיבה, מתחם ספא וסאונה, חדר כושר ובריכת שחייה על הגג ממנה ניתן יהיה להשקיף אל הנוף.

 יוקרה המשלבת אווירה, הדמייה יח"צ

רחובותיה והבתים הייחודיים לה, צילום אורן גבאי גולן

 אודות המחברת:


dana namdar - כותבת ועורכת אתר weekend ואימא ל-2, אוהבת לטייל, לצלם, לבשל ולצייר, לספר ולהמליץ לכל העולם על הדברים הקטנים שעושים את החיים גדולים.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים