לקראת הקיץ: 7 מקומות יוקרתיים לחופשה

עם עיצובים חכמים, ריהוט נדיר, שירות ברמה גבוהה במיוחד ותחושה מלכותית ייחודית בזמן החופשה. הצימרים הכי יוקרתיים בישראל, לא רק לפיינשמייקרים.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 02/03/2015

כמה פעמים שמענו שהצימרים בחו"ל זולים יותר, אבל מה שלא אומרים זה שבחו"ל אין צימרים ברמה כזאת גבוהה. בישראל קיימים היום עשרות צימרים מאוד יוקרתיים המציעים אירוח בכמה רמות מעל כל אירוח יוקרתי אחר שאתם מכירים. הצימרים האלה לא מתאימים לכל אחד, אלה רק למי שבאמת מחפש ומעריך עיצוב ואיכות, ירידה לפרטים הקטנים, שירות ברמה גבוהה והשקעה ניכרת בעיצוב ותחזוקת המקום. חיפשנו ומצאנו עבורכם מגוון גדול של צימרים יוקרתיים בישראל.

ליד הים: פנחס וגסטון שבי ציון 

פנחס וגסטון הינו מלון בוטיק מפואר המיועד לזוגות בלבד, הממוקם במרחק של 50 מטרים בלבד מקו המים. במלון שש סוויטות מפוארות הפונות למתחם המרכזי בו בריכת שחייה מחוממת עם נוף לחוף הים, ג'קוזי הוט טאב, מפנק , לובי מפואר ומרתף יינות וסיגרים.

בכל אחת מהסוויטות:  אמבט זוגי מעוצב בצורת צדפה, מיטת קינג סייז בייבוא אישי, סלון גדול, מסך טלוויזיה 42  אינץ' עם חיבור למערכת סאונד, יצירות אומנות וגופי תאורה מעוצבים.

המחיר: 2300 ₪ ללילה לזוג באמצ"ש 2600 ₪ בסופ"ש המחיר כולל ארוחת בוקר ושימוש בכל מתקני המקום.

פנחס וגסטון, מראשוני מלונות הבוטיק

בלב הגליל: אחוזת דוריתא 

אחוזת דוריתא ממוקמת בלב מושב לימן שבגליל המערבי, במרחק של כ 10 דקות מנהריה ומחוף הים. באחוזה חמש סוויטות יוקרתיות המיועדות לחופשה זוגית ורומנטית.  הסוויטות עוצבה עם דגש על הפרטים הקטנים, חלונות בלגיים גדולים עם בידוד כפול המשקיפים לגינה ירוקה , מיטה זוגית עם מזרן אורטופדי, פינת ישיבה, טלוויזיית lcd 50 אינץ' עם חיבור לכבלים ולמערכת קולנוע ביתית, מיני בר, מכונת אספרסו, ג'קוזי מפנק וקמין ללילות הקרים.

המחיר: 1500 ₪ ללילה לזוג באמצ"ש  1800-2100 ללילה בסופ"ש – המחיר כולל ארוחת בוקר (יש הנחות בהזמנת 2 לילות)

דוריתא, צילום ארנולד בר

מלון בוטיק שאטו גלילי 

מלון בוטיק גלילי המעוצב בשילוב אבן ירושלמית  ומזכיר במראהו אחוזה אירופאית, במלון 5 סוויטות פרימיום ייחודיות המעוצבות בסגנון כפרי יוקרתי בשילוב אביזרים שיובאו במיוחד מחו"ל. בקומה התחתונה של שאטו גלילי ממוקמת קומת ספא מקצועית עם סלון מרכזי וג'קוזי ספא זרמים. מקומת הספא יציאה למרפסת המשקיפה אל הכנרת ובריכת השחייה.

עוד בקומת הספא ממוקם חדר יין ובו חדר טעימות מקצועי ומחסן יינות. אורחי המלון ייהנו מארוחת בוקר ישראלית עשירה ומפנקת ומעמדת כיבוד הכוללת עוגות, פירות, מאפים ושתייה והפתוחה לאורך כל שעות היום.

המחיר: 1900 ₪ ללילה באמצ"ש או 2500 ₪ ללילה בסופ"ש  – המחיר כולל ארוחת בוקר

שאטו גלילי, לון בוטיק עם דגש על היין והשירות, צילום אלברט אדוט

מול הטבע הפראי: המקום בנטועה

מלון בוטיק יוקרתי המשתרע על שטח של 21 דונמים וכולל 13 סוויטות אבן בגודל 150 מ"ר כל אחת. הסוויטות במקום מעוצבות ברמה גבוהה מאוד וכוללות חדר שינה, חדר אירוח מרכזי, אמבטיה מפנקת וגדולה, מטבח מאובזר, פינת אוכל, בריכת שחיה מקורה ומחוממת וג'קוזי ספא פרטי. לכל סוויטה של המקום חצר פרטית הכוללת מדשאה גדולה וירוקה וכן גינת תבלינים.

המחיר: החל מ

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים