מה עושים עם הילדים? המלצות ליום העצמאות

פעילויות אתגריות ביער הנטוע הגדול בישראל, ביקור במוזיאון המשחזר את חיי החלוצים,תערוכות המשלבות סדנאות יצירה ועוד. המלצות לבילוי עם הילדים ביום העצמאות.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 16/04/2015

פסטיבל בטבע ביער יתיר

יער יתיר העצום מציע לקראת יום העצמאות מגוון פעילויות ברחבי היער שמתאימות לכל המשפחה. בין הפעילויות המאתגרות יהיה קיר טיפוס, גשר חבלים ואומגה,  פינות יצירות מן הטבע, מעגל מתופפים, נשפני חיצים, חץ וקשת לילדים הקטנים והגדולים, ג'ימבורי ביער, דוכני אוכל וכמובן המון מקום למנגלים ופיקניקים תחת כיפת השמיים.

מתי? יום חמישי 23.5, בין השעות 10:00-16:00

כמה עולה? כל הפעילויות הן ללא תשלום.

מעוניינים לישון באיזור? למגוון צימרים בנגב

היער הנטוע הגדול ביותר, יתיר. צילם נדב אברמוב

סיורים מודרכים בסוסיא הקדומה 

סוסיא היא עיירה יהודית קדומה בת 1500 שנה. במקום תגלו מערות מגורים, המון בורות מים, בית כנסת עתיק ומרשים הבנוי פסיפסים מדהימים ותצפו בחיזיון אור קולי במערה המגלה את סודה של סוסיא. 

מתי?  יום חמישי 23.4 בשעות: 11:00, 13:00, 15:00 

כמה עולה? בחינם 

סוסייה הקדומה, צילום יח"צ

עצמאות במוזיאון המדע בירושלים

הפעילויות שיתקיימו ביום העצמאות  במוזיאון יהיו השנה בסימן 'חשיבה עם הידיים'  ויציעו תערוכה אינטראקטיבית מדליקה במיוחד הכוללת מופעים והדגמות, סדנאות בניה והתנסויות אינטראקטיביות ועוד מגוון אתרים. בין הפעילויות יהיה מופע אקרובטי של תיאטרון מסתורין, הדמויות מרחוב סומסום במגוון הפתעות ומשימות לכל המשחה.

מתי? יום חמישי 25/4 

כמה עולה? 10 ₪ בלבד לאדם.

מעוניינים לישון באיזור? למגוון צימרים בירושלים

מוזיאון המדע, צילום שרון תירם

בחינם: המוזיאונים הפתוחים של סטף ורטהימר  

המוזאונים הפתוחים הנמצאים בתל חי, תפן ועומר מזמינים ביום העצמאות את הקהל הרחב ליהנות ללא תשלום ממגוון תערוכות המוצגות במוזיאונים.

במוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי יתקיימו  מספר תערוכות צילום של אומנים רבים בינהם תערוכה של בוגרי קורסי צילום בנושאי נוף וטבע  ועוד אגף אינטראקטיבי לכל המשפחה.

שעות פתיחה ביום העצמאות בין השעות 10:00-16:00.

בגן התעשייה תפן תוצג תערוכת פסלים של הפסלת ורדה יתום  המציגה תערוכה על המצוקה הקיומית בעולם. במוזיאון יתקיימו גם מגוון סדנאות יצירה. בנוסף תערוכה מרשימה של אוסף מכוניות קלאסיות שכולן נסעו  בעבר על כבישי הארץ.

 שעות פתיחה ביום העצמאות בין השעות 10:00-16:00.

במוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר תוצג תערוכת צילום בעקבות רגעים בחיי ראשי הממשלה שלנו. שעות פתיחה ביום העצמאות בין השעות 10:00-15:00.

המוזיאון בתל חי, צילום אריה שגיא

איך בונים מדינה? ביקור בקיבוץ עין שמר

מוזיאון "החצר הישנה" של הקיבוץ משחזר את ימי ראשית ההתיישבות הקיבוצית בארץ ישראל ומציע פעילות משפחתית ליום העצמאות הכוללת סיור מודרך , היכרות עם דמויות החלוצים, צפייה בסרט אורקולי, לבישת בגדי החלוצים ויציאה לעבודות שאפיינו את הקיבוץ כמו פעם - בניה, ריצוף, חריש, כביסה, אפייה ועוד.

בנוסף יתקיים סיור על הטרקטור בקיבוץ, ביקור ברפת, פינות יצירה ועוד.

מתי? 23/4/2015  שעות הפתיחה: 10:00-15:00.

כמה עולה? פעוט (גיל 2-5) – 40 ₪, ילד מג

אולי יעניין אתכם גם

מדורים