על ארבע: צימרים שמקבלים חיות מחמד

רוצים לצאת לחופשת הקיץ, אך לא יודעים מי ישמור לכם על החתול או מי יוריד את הכלב?! נושא זה כבר לא צריך להדאיג אתכם, מגוון רחב של צימרים פותחים היום את דלתותיהם גם לחברינו הטובים ביותר ומציעים חופשות מפנקות לזוגות ומשפחות עם בעל החיים.

writer
ליאת שומן תאריך פרסום: 16/06/2015

עונת השמש, הים, האבטיחים ובעיקר, עונת החופשות הגיעה לישראל ואיתה מתחיל החיפוש אחר החופשה המושלמת. בין אם אתם מעוניינים בחופשה רומנטית או חופשה עם החברים, חופשה עם המשפחה הקרובה או עם המשפחה המורחבת - מגוון הצימרים בארץ מציעים שלל של אפשרויות המתאימות לכל מטרה.

איך אפשר להשאיר את המתיקות הזו בבית?

אך מה עושים עם חיית המחמד?! 

כלבים וחתולים מצריכים טיפול  יומיומי, אוהב ומחבק, החל מאוכל וצרכים ועד ליטוף ומשחק, לכן רוב בעלי הכלבים והחתולים יזדהו עם הבעיה – מי ידאג לחיית המחמד בזמן החופשה?! הובכן, הסירו כל דאגה מליבכם, היום יש לא מעט צימרים ברחבי הארץ הידידותיים גם לבעלי חיים, כך שבחופשה הקרובה לא תצטרכו להשאיר אותם מאחור, תארזו להם מזוודת אוכל קטנה ובואו ליהנות יחד מחופשה שכולה הנאה. 

אחוזה בכפר - תלמי בילו

3 סוויטות יוקרתיות ומרווחות, מוקפות מדשאות רחבות ידיים ואירוח לבבי, ממתינים לכם באחוזה בכפר שמושב תלמי ביל"ו. הסוויטות מעוצבות בגוונים בהירים וכוללות ג'קוזי פרטי טלוויזיה בלווין, פינת אוכל לצד מטבחון מאובזר ומרפסת דק פרטית עם תאורה רומנטית.

אורחי אחוזת הכפר מוזמנים להגיע למתחם עם הכלב או החתול, אשר יהנו ממספר ימים ככלבי מושב חופשיים, ממדשאות מטופחות ומאווירה רגועה ופסטורלית העוטפת את המקום.

היכן מטיילים ומבלים באיזור: בקרבת הישוב תיהנו מחוף הים השוכן במרחק נסיעה קצר, המרינה והטיילת באשקלון, מגוון מרכזי קניון, בתי קפה ומסעדות.  

חופשה עם הרבה מרחב סביב

מלון מטיילים מטולה וצימרים בצפון עם חיות מחמד

במושבה הצפונית, בגליל העליון, ניצב מבנה עתיק ששופץ ועוצב מחדש, אך שמר על ההיסטוריה והקסם שלו והיום הוא נקרא - מלון מטיילים מטולה. למלון תוכלו להגיע עם חיית המחמד שלכם לחופשה צפונית מוקפת הרים ונופים ירוקים, ליהנות מחדרים מעוצבים המתאימים לזוגות ולמשפחות ומחדר אוכל המגיש ארוחות בוקר עשירות. 

במלון גם חצר רחבה עם מדשאות ופינות ישיבה, לובי ומרפסת שמש עם פינות ישיבה.

היכן מטיילים ומבלים באיזור: מלון מטיילים מטולה שוכן, לנוחיות המטיילים, בסמוך לנחל עיון ומפל התנור, במרחק נסיעה משמורת נחל הבניאס וממרכז קנדה הכולל מגוון אטרקציות משפחתיות.  

מתאים לכל המשפחה, כולל אורחים על 4

מדברא בצוקים: צימרים עם כלבים

נוף מדברי, שקיעות כתומות והמון רומנטיקה ממתינים לכם במתחם הנופש האקולוגי - מדברא. המתחם שוכן ביישוב צוקים ובו 9 בקתות אירוח הבנויות מבנייה אקולוגית ומעוצבות בגווני המדבר המשתלבים בצורה מושלמת עם הנוף הפסטורלי.

חיית המחמד שלכם תהנה מהמרחבים הפתוחים ושטופי השמש של המדבר ומתחושת חופש אמיתית.

היכן מטיילים ומבלים באיזור: אורחי מדברא יהנו ממסלול האופניים סובב צוקים (ניתן להזמין אופניים במתחם), לטייל בנחל צופר, שמורת נחל עשוש ועוד.

מרחבים ללא סוף, מדברא צילום גלית דויטש

אופק לכנרת - מושבה כנרת

לקום בבוקר ולצאת ליהנות מארוחת הבוקר במרפסת כשכל הכנרת הנפרסת אל מול עינייך - כך תתחילו את הבוקר שלכם במתחם הסוויטות של אופק לכנרת. במתחם 2 סוויטות המתאימות לזוגות ולמשפחות, עם ג'קוזי מלבני, מטבחון, מרפסת ובריכה מרעננת, מוקפת כיסאות שיזוף ונופים. 

בעלת המקום עוסקת בתחום

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים