צימרים מבודדים: רק אתם מול הטבע

להתבודד מול יער פסטורלי או בלב המדבר, להתנתק מהשגרה וליהנות מהשקט של הטבע שעוטף אתכם מכל פינה. צימרים מבודדים ברחבי הארץ שיעניקו לכם את הזמן והפרטיות הנחוץ לכם לחשבון נפש ולהתחלת שנה שלווה ורגועה.

writer
ליאת שומן תאריך פרסום: 31/08/2015

חודש הסליחות, סיום השנה ותחילתה של החדשה זהו הזמן המושלם לעצור. לבחון היכן היית ומה עשית, להודות על מה שקיבלת ולבקש סליחה על מה שטעית. זה הזמן המושלם להתחבר לטבע, לשקט ולעצמכם.

מגוון צימרים מצפון ועד הדרום מציעים לכם להעביר את פסק הזמן הזה בסביבה קצת שונה, עם פרטיות מלאה ובאווירה צלולה ומלאת השראה. צימרים שיעניקו לכם חוויה אינטימית ופסטורלית לבד או ביחד.

הכפר הסקנדינבי: שלווה כפרית בלב היער

בתוך שמורת הר מירון, במתחם ענק מוקף עצים ונופים רגועים, שוכן מתחם הנופש הכפר הסקנדינבי. 6 בקתות עץ מעוצבות וכפריות במיוחד הבנויות מעץ פיני מלא וכוללות מרפסות עץ הפונות לחורש ירוק וטבעי עם ג'קוזי ספא פרטי, מטבחון מאובזר עם מכונת אספרסו וקומת גלריה נפרדת לילדים. 

סביב הבקתות מגוון מסלולי טיול ופינות חמד פרטיות ומבודדות בהן תוכלו ליהנות מהשקט ומארוחות רומנטיות בלב הטבע. במתחם בריכה פרטית לאורחים השוכנת בפינה נסתרת בין עצי החורש. 

חופשה שקטה מול החורש, צילום אלברט אדוט

נוף צוקים: להתמסר לשקט

מצפון לישוב צוקים המדברי שוכן מתחם אירוח ייחודי הצבוע בגווני מדבר זהובים ומשתלב בצורה מושלמת עם הסביבה הטבעית המקיפה אותו - נוף צוקים. במתחם כ- 7 בקתות אבן נעימות הקרויות על שם נחלי המדבר ומאובזרות בכל הדרוש לחופשה שלכם. 

במתחם גם בריכת שכשוך נעימה ומרעננת המשקיפה לנוף, אופניים לרשות האורחים ומגוון מסלולי טיול מדבריים באיזור.

נוף מדברי ושלווה אינסופית   

רום 1125: במקום הכי גבוה

בקצה הישוב נמרוד שברמת הגולן שוכנות 2 בקתות עץ מיוחדות וקסומות. הבקתות של רום 1125 ניצבות אל מול מרחבים פתוחים ומשקיפות אל נופים עוצרי נשימה, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לשבת במרפסת הפרטית ולהשקיף על המופע הרומנטי והפרטי של שקיעת השמש. 

בכל אחת מהבקתות תיהנו מאבזור מלא, הכולל חדר שינה נפרד להורים וגלריה לילדים, מגוון פינוקים מתוקים וחווית טבע מבודדת ושלווה. 

במקום הכי גבוה, רום 1125

אביב בנוה אטי"ב: לבד על רכסי החרמון

2 סוויטות אינטימיות הניצבות על רכסי החרמון ומעניקות חוויה שלווה ומרעננת אל מול נופים ירוקים, מרהיבים. באביב בנווה אטי"ב סוויטה אחת זוגית וסוויטה אחת משפחתית כשכל אחת מעוצבת בשילוב עץ ואבן עם מרפסת עץ וחצר פרטית מטופחת.

במתחם תיהנו מבית קפה ואיזור ספא פרטי לאורחים ללא תוספת תשלום, הכולל סאונה יבשה וג'קוזי ספא תחת כיפת השמיים. סביב המתחם מגוון רחב של טיולים ומסלולי טבע לכל הגילאיים.

על רכסי החרמון, אביב בנווה אטי"ב

טוסקנה ביהודה: לנדוד למחוזות רחוקים

בישוב שואבה הפסטורלי שבהרי יהודה שוכן מתחם אירוח רגוע ושקט - המושלם להתנתקות מהמולת היומיום ולהתחברות לנופי היער הקסומים. במתחם בקתת אבן אחת, פרטית ומיוחדת עם ג'קוזי זוגי, מטבחון כפרי ומאובזר, חצר מטופחת עם מרפסת דק אל הנוף המרהיב שהופך לחלק בלתי נפרד מהתפאורה של טוסקנה ביהודה.

במתחם גם בריכה מרעננת, מגוון פינות ישיבה מוצל ומיטות שיזוף, מרחבי דשא ואווירה שתגרום לכם להרגיש באי קטן ושקט משל עצמכם.

טוסקנה מקומית ביהודה

ארץ ערבה: נשימה מדברית

שחו

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים