לא על הצימר לבדו: האטרקציות השוות במושב רמות

להיפגש עם תנינים, לבשל עם השף, שייט אקסטרים בנהר הירדן, רכיבה על סוסים ועוד - כל מה שלא ידעתם על האטרקציות במושב רמות ובסביבה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 21/11/2017

מושב רמות מציע שלל אטרקציות לחובבי האתגרים, מרכזי מבקרים מסקרנים והפתעות לכל המשפחה, לצד מסעדות משובחות לארוחה טובה. מתארחים בצימר ברמות? לפניכם מספר אטרקציות מומלצות לשדרוג החופשה.

להיפגש עם תנינים

אחת האטרקציות הבולטות באזור רמות, היא חוות התנינים של חמת גדר. יותר מ-200 תנינים ממינים שונים שהגיעו מכל רחבי העולם, ממתינים בחווה שנחשבת לחוות התנינים הגדולה ביותר במזרח התיכון. מוזמנים לצאת לסיור בשמורה, לראות את התנינים מקרוב, לצפות בהאכלתם ולשלב את הבילוי יחד עם בריכות הדיג והמעיינות התרמו-מינרליים לרגיעה של הגוף והנפש.

אחת האטרקציות השוות בסביבה, חמת גדר

לבשל עם השף

אין כמו לשכלל את כישורי הבישול במהלך החופשה, במיוחד כשמדובר בסדנת בישול מלהיבה במסעדה קסומה. מסעדת וילה וי בחד נס מציעה סדנאות בישול בהנחיית השף גיא בן שמחון שילמד אתכם להכין מנות מעוצבות וטעימות. בין הסדנאות: סדנת בישול גורמה הכוללת מגוון טכניקות בישול, היכרות עם חומרי גלם מיוחדים והכנת מנות כמו כבד אווז ברטבים שונים, פילה עגל ברוטב מרסלה ועוד. סדנת פיוז'ן שתפתח בפניכם צוהר למטבח המודרני עם הכנת קרפצ'יו בשר, פריסת סשימי, קרם שורשים וצלעות טלה. כמו כן, סדנת בשר וסדנת דגים והכל מרחק של כ-10 דקות נסיעה.

סדנת שף בוילה וי

לטייל בעקבות הנשרים

גמלא היא אחת השמורות היפות בארץ. כאן חיים עופות דורסים בין מפלים שוצפים, שרידים של עיר עתיקה. אל תפספסו את המצפור הצופה אל מושבת קינון של עופות דורסים ואת שביל ההליכה המוביל לעבר ראש מפל נחל גמלא, שנחשב למפל המים הגבוה ביותר בארץ המתנשא לגובה של 51 מטרים וזורם כל ימות השנה.  

שמורת גמלא, צילום: רינה נגילה, באדיבות רט"ג

לחוש בקסם

חוויה חושית יוצאת דופן מחכה לכם ב"קסם הגולן", המשלב בין אפקטים מרהיבים שייקחו אתכם למסע ברמת הגולן, מבלי לזוז מאולם ממוזג ונוח. אתם מוזמנים לשוטט בין מפלים, לשוט במי הירדן, להריח את הפריחה ולהכיר את העבר של רמת הגולן, במיצג שזכה בפרסים ויעשה לכם חשק לצאת לעוד טיולים ברמה. 

לצבור חוויות בשטח

האדרנלין בשיאו, הנופים מתחלפים במהירות, הרוח מפזרת את השיער והחיוך לא יורד מהפנים. "פלגי בזלת" מרמות נוסדה על ידי אבנר סליטרניק, בוגר מכללת כנרת בלימודי ארץ ישראל וחובב טבע מושבע. החברה שהקים מציעה טיולי טבע מרתקים בשילוב סיפורים היסטוריים, גיאוגרפיה, בעלי חיים, ניווט על גבי ג'יפים, טיולי עששיות וארוחות באוויר הפתוח. הזדמנות להכיר את רמת הגולן תוך כדי תנועה, בשילוב משימות מאתגרות, כתבי חידה, פאזלים ענקיים ועוד. 

 לדהור קדימה

חוות רמות שוכנת על פסגת הר מעל המושב ומציעה רכיבת סוסים במגוון מסלולים, טיולים למשפחות, טיולים רומנטיים לזוגות לאור השקיעה, טיולי סוסים לגיבוש קבוצתי והכל בליווי מדריכים מנוסים. בין המסלולים האהובים - מעיין אם הקשתות ומפגש הנחלים, כשלאורך הדרך תיהנו מנקודות תצפית עוצרות נשימה. תוכלו להרגיש כמו קאובויים אמיתיים ולשדרג את הטיול למסע רכיבה של יום וחצי, הכולל לינה באוהל ליד הסוסים או בצימר המפנק של החווה. 

אזור רמות עשיר ביקבים תעשייתיים וביקבי בוטיק, צימרים יוקרתיים וגם כאלה שווים לכל כיס, פנינות חמד בחיק הטבע ומסלולי טיול לכל המשפחה בכל דרגת קושי. בחרו יחד מה מתחשק לכם לעשות והפכו את החופשה ברמות לבלתי נשכחת. 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים