זמן מדבר: הצימרים שכדאי להכיר בדרום

אי אפשר שלא להיכבש בקסמו של המדבר. השלווה שעוטפת מכל הכיוונים, תחושה בראשיתית, שקט מופלא ועם זאת – אינספור אטרקציות ואקשן, חוויות קולינריות, מסעות והרפתקאות ושלל פינוקים. לכבוד הסתיו הקרב, זה הזמן לבחור את הנקודה הדרומית לנופש שהכי מתאים לכם ולגלות מחדש את הדרום עם צימרים שמציעים חוויית אירוח נפלאה. וגם לקינוח - אטרקציה מדליקה שתפלפל לכם את החופשה

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 04/02/2020

חוות כרמי הר נגב - הסוד השמור של ארץ המכתשים

מתחם שהוא חלק מפרויקט דרך היין בנגב ואפשר ממש להרגיש כאן את הפנטזיה החלוצית קורמת עור וגידים והכל בטוב טעם באחד המקומות המרגשים והמסקרנים במדינה. נווה המדבר שהקימו בני הזוג יוסי ויהודית כולל 4 צימרים, אוהלי אירוח ואתר קמפינג. הצימרים המפנקים בעלי סגנון אוריינטלי – שניים מהם אידיאליים לזוגות ושניים מתאימים למשפחות. הם מאובזרים היטב ממיזוג ועד מסך טלוויזיה, סלון ומטבח ובצימרים הזוגיים תיהנו מאווירה מבודדת וצופים לעבר מטע זיתים. 

מה עוד? מהחווה תוכלו לחקור את מסלולי המדבר ברגל או בג'יפים, להשכיר אופני שטח או להזמין טיפולי ספא ישירות לצימר. טלפון: 053-8097058

רוצים פעילות שטח? להצעות של אטרקציות בדרום.

צימרים אידיאליים לזוגות וגם למשפחות: כרמי הר הנגב

ראקויה - חוויה יפנית שופעת אהבה

במושב עין הבשור מסתתרים צימרים שמביאים את השיק היפני ישירות לדרום. ראקויה – משכן השמחה, מעוצב בסגנון תורת הזן והפאנג שואי. גן עטוף באבני בזלת ובריכת דגי מים תלווה אתכם בכניסה לצימרים. אלה בעלי נגיעות אותנטיות והפתעות משמחות כמו מזרן בריאותי, חדר אמבטיה בציפוי ציפחה בזלתית, ג'קוזי זוגי, מכונת קפה, חליטות תה ועוד והכל ארוז היטב, כך שתרגישו שאתם בארץ השמש העולה..

מה עוד? ניתן לשדרג את החוויה עם ארוחת סושי, עיסוי או מגוון סדנאות עליהם תוכלו לשמוע מנחמה המקסימה, בעלת המקום. טלפון:053-9429249

יפן הקטנה, ראקויה

הבקתות של קלם במושב הדרומי בעולם

מושב פארן שנחשב למושב הדרומי בעולם הוא פנינה שחובה לגלות! הבקתות של קלם במושב הוקמו בחצר משק בית המשפחה. ארבעה צימרים לאירוח זוגי או משפחתי, עשירים ברצפת עץ כפרית חמימה, מטבחון מאובזר, מוצרי טואלטיקה טבעיים וג'קוזי עגול. החצר טובלת בירוק, כוללת פרגולה מרווחת וכיסאות נדנדה  והילדים ייהנו גם מפינת חי ובעונה – טבילה בבריכת המושב. 

הסביבה עצמה שופעת אטרקציות מנחל ברק ועד קניון עדה, שלל תצפיות שיזכירו לכם שהתגעגעתם לדרום...

מה עוד? במתחם פינת בישול הכוללת מנגלים, טאבון עצים, פויקה וסאג, כך שתוכלו להכין ארוחה שווה במיוחד ואפילו תבשילי קדרה. אל תדאגו, יש הדרכה צמודה!

במושב הדרומי בעולם: הבקתות של קלם

פנינת הדרום - דירת נופש מקסימה

בירוחם המקסימה והמפתיעה תיהנו מנופש מרגיע וייחודי בפינת חמד חדישה ונעימה. דירת הנופש מתאימה ל-8 אורחים ומושלמת לחופשה משפחתית. חדרי הדירה מרווחים, מעוצבים בריהוט איכותי ונוח, מאובזרים היטב ומתאימים גם לציבור הדתי. חצר הדירה ירוקה, נעימה וכוללת פינות ישיבה ומנגל איכותי. 

מה עוד? המתחם במרחק נגיעה מאגם קסום וממגוון אטרקציות ופעילויות נוספות. טלפון: 053-9415239

דירת נופש ליד האגם, מושלמת למשפחות: פנינת הדרום

פנינת החלומות - חלום בדרום

אם חשקה נפשכם בבריכה וגם ג'קוזי, באירוח יוקרתי והכל בלב שדות ירוקים – הגעתם למקום הנכון. פנינת החלומות במושב פעמי תש"ז כוללת 3 צימרים אקסקלוסיביים עם ג'קוזי מפנק להפליא וחצר מטופחת. יש כאן גם סוויטות רחבות ידיים בסגנון כפרי אירופאי עם כל השדרוגים לחופשה מענגת. בחוץ מחכה לכם בריכה מול הנוף. בחרו בין סוויטות לצימרים ותיהנו לכם מחופשה מהחלומות.

מה עוד? ניתן להזמין מגוון טיפולי ספא עד לחדר. טלפון: 053-7933380

אם חשקה נפשכם בפינוק ובג'קוזי: פנינת החלומות

מושלם למטיילים - שלווה במדבר 

דרך הערבה הפכה מזמן לאזור החיים הטובים של הדרום ולא עוד תחנה בדרך לעיר האדומה. שלווה במדבר בחצבה הוא מתחם אירוח ססגוני הכולל צימרים זוגיים וצימרים משפחתיים והוא מושלם למי שמגיע לטייל בסביבה ומחפש מקום נעים לשים את הראש. היחידות מאובזרות היטב ומתכתבות עם האווירה הנעימה בחוץ. במתחם עצמו תיהנו ממטבח גדול ומאובזר, מתקני ספורט, פינת זולה מפרגנת, ערסלים ובמהלך העונה – גם כניסה לבריכה הענקית ביישוב. 

מה עוד? האזור מוקף אטרקציות מכל הסגנונות בין אם זו חוות אנטילופות ותנינים או מסלולי טיול מאתגרים.  טלפון: 053-9365983

מקום מושלם למטיילים. שלווה במדבר

אוהבים את המדבר, מעדיפים את נופי הדרום? חפשו את הצימרים בנגב או צימרים בערבה  ותיהנו מחופשה נגד כיוון הפקקים ועם 4 כיווני אוויר בכל ימות השנה.

לקינוח - טיול טרקטורונים ללא מדריך בדרום

כאן תוכלו לקחת את הטרקטורון לפי שעה מקרית גת שבנגב ולצאת לטיול טרקטורונים מדליק. צוות הדרכה מקצועי יתדרך אתכם לפני שתצאו לטיול ויהיה זמין לכם לאורך כל הדרך. את המסלול תוכלו לבחור לבד ותוכלו להעזר בהמלצת הצוות המקצועי והמסור שלהם. 

בקיצור - כיף גדול ורעיון נחמד לאנשים שאוהבים לנהל את הזמן שלהם בלי שאף אחד יקבע לכם מתי לעצור, איפה ואחרי מי לסוע.

טלפון: 053-6113940

טיולי טרקטורונים ללא מדריך: טרקטורוני לכיש

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות נגב הנגב

אולי יעניין אתכם גם

מדורים