צימרים מבודדים לזוגות בלבד

מתי בפעם האחרונה יצאתם לנופש רק שניכם? נוף חלומי מכל עבר, הג'קוזי מוכן לטבילה, היין עושה טוב על הנשמה ואפשר סוף סוף לדבר או פשוט להתמסר זה לזו באווירה אינטימית. יש לנו כמה המלצות לצימרים הכי מתאימים לסופ"ש שכזה

writer
שרון דרורי תאריך פרסום: 06/11/2018

מתי בפעם האחרונה יצאתם לנופש רק שניכם בלי רעש של ילדים מתרוצצים סביב? נוף חלומי נשקף מכל עבר, הג'קוזי כבר מוכן לטבילה, היין עושה טוב על הנשמה ואפשר סוף סוף לדבר או פשוט להתמסר זה לזו באווירה אינטימית נפלאה. קצב החיים המסחרר לא תמיד נותן לנו להתמקד במערכת היחסים או באהבה וכל שצריך זה פשוט להחליט להתנתק מהשגרה ולהוציא את הזוגיות לחופשה. למה להסתפק במעט שאפשר לחגוג מכל הלב בצימרים לזוגות, מבודדים וסופר מפנקים? יש לנו כמה רעיונות לאירוח ייחודי לאוהבים, בין אם בתחילת הדרך או כבר זוג וותיק.  

גן המלכים - רחוק מכולם באמירים

בואו לבחור את השיק המועדף עליכם בגן המלכים במושב אמירים – יורט נשיאותי או סוויטה מלכותית. בשכונה הגבוהה ביותר במושב הציורי, תיהנו משתי אלטרנטיבות אירוח מענגות המצוידות בג'קוזי, מערכת קולנוע ביתי, מכונת אספרסו וקמין רומנטי. הסוויטה המלכותית כוללת גם בריכה. העיצוב מחבר בין קסם כפרי לטכנולוגיה מתקדמת וגולת הכותרת היא ללא ספק המרפסת הפרטית שפונה לימת הכנרת. כל זה במרחק קצר ממסעדות משובחות ומסלולי טיול אהובים כמו נחל עמוד, שמורת הר מירון ונחל פרוד. תיהנו מהביחד, אבל עם כל ההזדמנויות לצבור חוויות משותפות בקרבת מקום. 

כדאי לדעת: הצימרים שוכנים בנקודה הגבוהה ביותר במושב עם נוף מהפנט לכנרת. 

אוהבים את הנוף מכאן? לכל הצימרים באמירים

גן המלכים באמירים

דארנא בגליל - אקולוגי ואינטימי

חוויית אירוח אקולוגית מחכה לזוגות בדארנא בגליל אשר ביישוב לבון, מול התפאורה הקסומה של ההרים עם נוף פנוראמי מרגש תמצאו את הבית הגלילי עליו חלמתם. בצימרים ג'קוזי גדול, עיצוב שמבטא את ההרמוניה עם הטבע, בריכת אבן מרשימה על גג המבנה והכל מסביב טובל בעצי פרי. המיקום של החווה יוצא דופן – היא נושקת לשמורת הטבע מתלול צורים.  

כדאי לדעת: ארוחת הבוקר שתוגש לכם, היא מתוצרת הגידול בגינה

דאנא בגליל, הרמוניה עם הטבע

שקט בענן - למעלה בגמלא

מי שמחפשים שקיעות עוצרות נשימה לאווירה רומנטית באמת, ימצאו את תשוקתם בשקט בענן במעלה גמלא. בקתות עץ מפוארות מרוחקות זו מזו עם ג'קוזי פרטי, מכונת קפה, דגש על הפרטים הקטנים ונוף כובש לכנרת ולגליל. ערסלים, פינת ברביקיו, תאורה שמוסיפה לאווירה, סביבה פעלתנית לשוחרי האקסטרים. להרגיש ביחד עטופים בשקט ושלווה, מרחק קצר מכל האטרקציות.

כדאי לדעת: לצימרים גינה פרטית מול נוף עוצר נשימה.

שקט בענן, דגש על הפרטים הקטנים

בית שלום - קלאסיקה במושבה

מלון בוטיק השוכן בחצר עתיקה בת מאה שנה במושבה מטולה לפתחה של שמורת הטבע נחל עיון. המקום אפוף נוסטלגיה, העבר וההווה מתערבלים יחדיו, אוויר הרים צלול בחוץ כאשר בפנים האח בוערת, הסוויטות מעוצבות באלגנטיות ומדמות מסע במנהרת הזמן ואפילו ארוחת הבוקר מוגשת בכלים עתיקים. חוויה זוגית בניחוח אירופה הקלאסית. 

כדאי לדעת: במתחם מסעדת שף מקומית עם תפריט גלילי שלא כדאי לפספס

בית שלום, בניחוח גלילי

ימה ספא - רגעים של שיכרון חושים

הכל התחיל מספא היין הראשון של ישראל והתגלגל לשילוב מנצח שכולו החיים הטובים לחופשה משכרת מאושר. בזיכרון יעקב. מרחק קצר מהמדרחוב הססגוני, מול נוף הים ממוקמים הצימרים של ימה. כל צימר בעל אופי משלו עם מרפסת וג'קוזי פנימי, מזרן אורטופדי ומצעים יוקרתיים ומטבחון מאובזר. פינה של שלווה בין אורבניות לכפר. 

כדאי לדעת: אפשר להתפנק בטיפולי וינותרפיה – עיסויים הנעשים בשמן זרעי ענבים אורגני.

ימה ספא, לאוהבי החיים הטובים

חוות נחל הרועה - אהבה בלב המדבר

ברמת נגב מחכה לכם חווה מדברית לחוויה בלתי נשכחת. חוות נחל הרועה מציעה בקתות אבן טבעית בעבודת יד המתמזגות להפליא בנוף הבראשיתי. תוכלו להאזין לסאונד הנפלא של קולות המדבר ונוף לעבר נחל הרועה, להתמסר לאמבטיית ג'קוזי ולהשיק את היום ביחד עם ארוחת בוקר מענגת של גבינות עיזים טבעיות ועוד מטעמים. 

כדאי לדעת: לכל סוויטה בריכה מחוממת פרטית להשלמת החוויה הרומנטית.

חוות נחל הרועה, באווירה מדברית לחוויה חד פעמית

גל בנוף - רק אתם והאופק

לפעמים כל שצריך זה לראות בעיניים נוף פתוח של מרחבים כדי שהלב יקפוץ משמחה. גל בנוף במשגב-עם שוכן במקום משגע, על פסגת הר. כאן ממתינות לכם שתי יחידות אירוח מבודדות עם ג'קוזי זרמים, מכונת קפה ומרפסת פרטית ללא תחרות הפונה להרי הגולן, שדות העמק והחרמון.

כדאי לדעת: האורחים ייהנו מארוחת בוקר גלילית מושקעת עם גבינות שרובן תוצרת עצמית מוגשת ליחידת האירוח מתי שנוח לכם.

גל בנוף, מיקום עם נוף מושלם

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים