חם בתנורין: שפע קולינרי למטיבי לסת

קולינריה גלילית משובחת, נוף מרהיב מסביב, תפריט מגוון עם מבחר עצום של מנות לאוהבי הבשר, לצמחונים, לטבעונים וכמובן לקטנטנים שאוהבים בעיקר שניצל. מסעדת תנורין בצומת כח - בלוטות הטעם שלכם יתעוררו לחיים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 28/02/2019

אחרי שכבשתם את עמק החולה, עליתם לפסגת החרמון ואולי נפשתם בצימר בצפון, הבטן מקרקרת ועכשיו אתם מוכנים לסעודת מלכים להשלמת החוויה מהחופשה.
מול הנוף המשגע של הרי נפתלי תוכלו להרגיש בבית גלילי חם ועוטף בשלווה. מסעדת תנורין בצומת כח היא המקום להדליק את בלוטות הטעם ולטעום מנות בהשראת בית סבתא. 

המיטב של הגליל בצלחת שלכם

תנורין היא אחת המסעדות האהובות בנוף הגלילי המקומי והיא מגישה את המיטב של התוצרת החקלאית ושל חומרי הגלם של הגזרה הצפונית. "אותנטיות שפוגשת סטייל", כך כינה אותה אחד הסועדים במקום ובתנורין בהחלט יודעים לפתוח שולחן ועושים זאת באדיבות ואלגנטיות.
אור שמש טבעי מציף את החלל הנעים מהוויטרינות הגדולות והכנסת האורחים כאן היא כמו ביקור בבית של משפחה שתמיד רציתם שתהיה לכם, שיודעת לבשל ולשלוף מעדנים מושקעים ובנדיבות רבה.

המסעדה האהובה בנוף הגלילי

לא על החומוס לבדו

המזטים מגלמים את היופי של המטבח המזרחי בין אם זה החומוס הגלילי בו מידת שמן הזית המדויקת שהופכת את המרקם לקטיפתי יחד עם פטרוזיליה המעניקה את הטאץ' הנכון אן הבאבא גנוש העשוי היטב – חציל הבלדי התחמם בלהבת האש ולאחר מכן זכה לחיזוק מצד הטחינה הנוזלית. מנות הפתיחה מרמזות על המשך – ארוחה משביעה שמשאירה זיכרונות נהדרים מהחופשה בצפון.  

כי אי אפשר בלעדיו

לקרניבורים שמבינים עניין

דגה טריה או מנה אותנטית 

נבחרת העיקריות של תנורין נחלקת לספיישלים המזוהים עם המקום וביעת החותם של השף, בשרים משובחים– דגים טריים ופירות ים עשויים היטב. 

יש כאן מושט אמנון ופילה סלמון וכן דניס וכל דג תוכלו לבחור בדרך ההכנה המועדפת עליכם – טיגון עמוק, בגריל או בתנור עם שום לימון. התוצאה – ללקק את השפתיים. 

המיוחדים של המסעדה הם בעלי שם שיצא למרחקים ומי שביקר כאן פעם אחת, שב אליהם שוב ושוב. הקובה הלבנונית גדושה בבשר, בצל, צנוברים ותיבול סודי שהלוואי וכולנו יכולנו לשחזר במטבח ויש אותה גם בגרסה צמחונית, העראייס קבב היא מיקס בין פיתה לבנונית דקיקה במילוי קבב ביתי וראש הקלמרי מטוגן ומרגיש קריספי להפליא. 

המנות האותנטיות יותר, שיחברו אתכם ל"בטן" של תנורין ול-dna של המקום הן שישטאוק לבנוני הכולל שני שיפודי חזה עוף מתובלים במרינדה לבנונית ייחודים על מצע בורגול חם וקבב זחלה, שהוא שם מסתורי לאצבעות קבב על מצע טחינה חמה - שווה כל צילום וכל ביס.

היצע הבשרים אף הוא רחב ולשמחת הקרניבורים נציגויות של קבבים, סטייק אנטריקוט בשר מקומי משובח בלאדי ושניצל עוף לסולידיים. 

תוצרת מקומית אותנטית

תפריט ססגוני לצמחונים, טבעוניים וגם מנות ילדים

כל אחד ימצא את עצמו בתפריט העצום שיש למסעדה להציע. המנות הצמחוניות והטבעוניות מתנוססות להן בהצלחה והשף המקומי מצליח בכל פעם לרגש מחדש עם מנות מרשימות הכוללות שלל סלטים, תבשילי ירקות, כדורי פירה מטוגנים ועוד. וכמובן שגם הילדים לא יישארו רעבים ויוכלו לבחור משלל מנות ייחודיות כמו רצועות שניצל עוף, סלט תירס וצ'יפס ועוד.

מנה צמחונית מנצחת

קינוח משפחתי מושחת

את הארוחה מלוות בירות צוננות לפי בחירתכם או יינות הגליל ולסיום מתוק מציעים בתנורין קינוחים דוגמת מלבי עם רוטב פירות יבשים, כנאפה ביתית וקדאיף במילוי אגוזים, קינמון ודבש. 

מתי פתוח? 7 ימים בשבוע תיהנו כאן מארוחות שחיתות לפני או אחרי הטיול. מה שבטוח, ההנאה מובטחת. 
איפה? צומת כח ליד קרית שמונה
מחירים: החל מ 50 ש"ח לאדם
טלפון: משפחה או קבוצת חברים? מומלץ להזמין מקומות > 053-7931483

אולי יעניין אתכם גם

מדורים