מחאן ועד אילת: נוסעים דרומה

אוהלים בטבע, צימרים כפריים, דירות נופש או סוויטות מפנקות. לא משנה מה הסטייל שלכם, קבלו המלצות לנופש בדרום הארץ, כי אין יותר אווירת פסח מאווירה מדברית.

writer
עמית ביבר תאריך פרסום: 11/04/2019

חאן בערבה לאוהבי טבע, שלווה ואוכל טוב

באווירת המדבר: מתחם קמפינג ובו מגוון גדלים של חושות אירוח הבנויות על רצפת עץ. חווית לינה נעימה וכיפית בטבע. במתחמים החיצוניים פזורים ערסלים, פינות ישיבה, מנגלים ועמדות קומזיץ.
כמו בהגדה של פסח: כולנו מסובין. במתחם החאן נמצאת מסעדת גמלייה – התפריט עשיר, האירוח חם ולבבי והאוכל טעים. בנוסף ניתן להזמין מראש ארוחות שטח, ארוחות בוקר ופוייקה. כשר לפסח.
חאן גמלייה, עין יהב  053-9366901

 לאוהבי טבע ושלווה. בתמונה: חאן גמלייה

הארוחות של מסעדת גמלייה

חאן, אוהל פרטי, חדרי סטודיו וגם סוויטות מהממות

באווירת המדבר: הסוויטות מעוצבות בקו ססגוני וייחודי, בסגנון עתיק מעוטר בויטראז' צבעוני, בכל סוויטה ג'קוזי שמשקיף אל המדבר הפתוח דרך חלונות גדולים ומחוץ לסוויטות בריכת טבילה אישית. החאן גדול, נעים ומחולק ע"י צמר עיזים ששומר על הפרטיות שלכם, לכל יחידה בחאן יש שקעים, תאורה ופינת ישיבה. 
כמו בהגדה של פסח: שולחן עורך. בכל בוקר תוגש ארוחת בוקר טרייה, טעימה ומגוונת הכוללת פלטת גבינות מגוונת, סלטים, יוגורט טבעי, זיתים שנכבשו במקום, ביצים מגוונות, ריבה ביתית, דבש איכותי ושתייה. הארוחות בתוספת 60 ₪, ניתן להזמין ארוחת בוקר ללא חמץ.
חוות נחל חוורים, נגב  053-9424821

לחופשה דרומית ומגוון צימרים בנגב

 אווירה מדברית ייחודית. בתמונה: הסוויטה של חוות נחל חוורים

האירוח של משפחת הררי:  בקתות אבן, חאן ייחודי ופעילויות מסביב למדורה

באווירת המדבר: המתחם של משפחת הררי שללא ספק יודעת לארח – האווירה מגניבה ומשעשעת, האוכל טעים והשירות יוצא מן הכלל.
כמו בהגדה של פסח: (לא) מכת חושך. החוויה האמיתית באירוח היא הפעילות הלילית סביב המדורה עם משפחת הררי, תשמעו סיפורי התיישבות במדבר ואת רזי המקום והסביבה. חווית הנופש מלאה הומור ומרתקת.
חוות נועם במדבר, מצפה רמון  053-8095055

אוהבים לנפוש כשהטבע הדברי עוטף אתכם? לרשימה של כל החאנים בדרום

חאן ססגוני וכייפי. בתמונה: חוות נועם במדבר

חוויה האמיתית היא הפעילות הלילית בחוות נועם במדבר

דירות נופש, בריכה, חדר כושר וחדר קולנוע במרחק הליכה מהים

באווירת המדבר: תיהנו מהדרך הארוכה והמדברית. חוץ מהאוויר האילתי הייחודי, המדבר כמעט לא מורגש כאן. דירות נופש עם חדרים מטופחים, מאובזרים ונעימים, בריכה גדולה ועמדות ברביקיו. לא כמו בני ישראל במצרים - הכל במרחק הליכה של 5 דקות: ים, מסעדות, בתי קפה, פאבים ושלל אטרקציות.
כמו בהגדה של פסח: ביד חזקה ובזרוע נטויה. במתחם חדר כושר זמין לאורחי המקום עם מתקני ספורט מקצועיים וכמו כן גם מגרשי כדורסל וכדורגל.
דירות נופש רויאל פארק, אילת  053-6130728

מוכנים לפתיחת עונת הרחצה? בתמונה: דירות נופש רויאל פארק

להורים ג'קוזי פרטי בחדר ולילדים קומה נפרדת

באווירת המדבר: הצימרים ממוקמים בלב הערבה ומנוהלים ע"י עדי – מורה דרך שישמח לארגן לכם טיול או סיור חקלאי בנוסף ללינה. חדרי השינה מרווחים, מעוצבים בסגנון כפרי ובאווירה נעימה. בחדר ההורים תיהנו מג'קוזי וכדי לשמור גם על הפרטיות שלכם - הילדים יוכלו לישון בעליית הגג ביחד ובכיף.
כמו בהגדה של פסח: אפיקומן. בדומה לחיפושי האפיקומן, בעלי הצימר חידשו באטרקציה מדליקה בסגנון "חפש את המטמון" המשלבת חידות ומשחקי משימה.
מטמון בערבה, עין יהב  052-8666246 

 אווירה כפרית מדברית במטמון בערבה

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות נגב פסח ערבה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים