פותחים שנה עם טיול: 5 המלצות ליד הים

תחילת השנה וכניסת מזג האוויר הסתווי זה מתכון מנצח ליום טיול מוצלח. אין כמו לנצל את הימים החגיגיים האלה לטיול עם רוח ים נעימה ורחש גלים ברקע. רק תבחרו אם בא לכם ללכת בנחת או לשלב אקסטרים.

writer
עמית ביבר תאריך פרסום: 16/09/2019

איפה מטיילים ואיפה קורעים את השטח, איך מנצלים את הסביבה עד הסוף ומה יש לעשות באיזור. הנה 5 המלצות למסלולי טיול ליד הים, חלקם ברגל חלקם ברכיבת אקסטרים וכולם במקומות ששווים יום טיול ואפילו יומיים.

כאן מטיילים בין המפרצים: שמורת טבע חוף דור-הבונים

מה בתכנית? רצועת חוף יפיפייה וציורית שכיף לטייל בה וללכת לאיבוד בין המפרצים.  במקום תוכלו לטייל במסלול מעגלי מסומן או לבקר בגן הלאומי תל דור שם תראו גם שרידי עיר עתיקה ונמל עתיק. 

רצועת חוף ציורית הבונים. צילום: אלונה סימון לרט"ג

כאן נוהגים וגם מטיילים: טרקטורוני הצפון אקסטרים בגליל

מה בתכנית? מסלולי רכיבה אקסטרימית לכל המשפחה לצד חופי אכזיב המקסימים במבחר מסלולים. תוכלו אחרי הטיול ליהנות מהסביבה ולטייל בכפר הדייגים העתקים, ליהנות מהנוף הייחודי של השמורה וחופי אכזיב ולהרגע בלגונות הכחולות.
טלפון: 053-8095028

 הנוף הייחודי של השמורה. בתמונה: טרקטורוני הצפון אקסים בגליל

כאן מטיילים וגם אוכלים טוב: גן לאומי קיסריה

מה בתכנית? טיול בקלאס בנמל המבקרים עם עצירת קפה או בראנץ', טיול מעניין וקצת שונה בין אתרים וממצאים ארכיולוגיים או הליכה נינוחה על הטיילת מול צבעי הטורקיז היפייפים של חופי הים. כאן תוכלו ליהנות מכל העולמות ולא תצטרכו לוותר על הג'ינס לטובת ביגוד ספורטיבי, רק אל תשכחו את בגדי הים. בקיצר, מקום מקסים לפתוח בו את השנה!

 טיול בקלאס, מרגישים באירופה? צילום: דורית מברוזו לרט"ג

ויש גם אתרים ארכיולוגיים. צילום: דר צביקה צוק לרט"ג

כאן נוהגים וצפים: רכיבת אקסטרים בים המלח

מה בתכנית? רכיבת אקסטרים בטרקטורונים, ג'יפים או רייזרים לכל הגילאים ברמות שונות. ואם אתם כבר כאן, מומלץ כמובן לסיים את היום בהילוך נמוך בציפה על הגב. זריקת אדרנלין והירגעות ייחודית בעונה הכי שווה בים המלח - שילוב מנצח לחופשת חג מושלמת.

אוהבים את ים המלח? הנה כל ההמלצות לאטרקציות בים המלח והסביבה שישידרגו לכם את החופשה

 נהיגת אקסטרים בים המלח. בתמונה: טרקטורוני פרא המדבר

כאן מטיילים: גן לאומי חוף השרון

מה בתכנית? שבילי הליכה בין צוקים וצמחייה עונתית, בדרך תוכלו ליהנות מנקודות תצפית מקסימות, מחצבות חול ורחש הגלים שילווה אתכם לאורך המסלול.
השמורה נמצאת בין הרצליה לנתניה, כך שאם תרצו לשלב מסעדה או ארוחת בוקר בבית קפה בדרך, לא יחסרו לכם מקומות בסביבה.

 גן לאומי חוף השרון. צילום: דורון ניסים לרט"ג

כאן נוהגים: רכיבת אקסטרים בסביבת הכנרת

מה בתכנית? יום מלא אדרנלין לאוהבי הכנרת עם מגוון מסלולי רכיבה לכל גיל. אם תרצו לגוון ולטייל בסביבה תוכלו לקפוץ לגן לאומי כפר נחום שם תיהנו מאתרים קדושים נוצריים, מגוון מעיינות וטיילת לאורך חופי הכנרת.

מתכננים חופשה בכנרת? לאטרקציות בסביבת הכנרת

אדרנלין בכנרת. בתמונה: טרקטורוני כלנית בכנרת

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים