המדריך המזורז לבחירת צימר

החלטתם שיוצאים לצימר, אבל איך תדעו לבחור נכון? איפה מחפשים? על מה חשוב לשים את הדגש ? ועוד... מערכת וויקנד ממליצה לכם על כמה עקרונות חשובים לבדיקה למציאת הצימר בשבילכם.

writer
עידית כץ תאריך פרסום: 30/05/2010

חיינו בעידן המודרני מקשים עלינו לפעמים למצוא זמן מתאים לחופשה, וכאשר אנחנו מוצאים את הזמן המתאים, משך החופשה נוטה להצטמצם. לכן חשוב מאד לדאוג לכך שכשסוף סוף יוצאים לחופשה המיוחלת, זאת תהיה באמת החופשה שעליה חלמנו. כדי לנצל את החופשה במלואה אספה עבורכם מערכת "וויקנד" את כל הטיפים החשובים לפני שיוצאים לצימר, ויצרה את המדריך השלם למציאת צימר. לכם נשאר רק לקרוא, להפנים וליישם בדרך לחופשת החלומות.

שלב א' – להתמקד

בארץ יש המון מקומות יפים, אבל השאלה המרכזית שצריכה להנחות אותנו היא מי יוצא לחופש, ומה הוא מחפש כי צימר אחד יכול להיות מושלם לחופשה עם ילדים אבל אסון עבור זוג צעיר ולהיפך. לכן שבו והכינו יחד עם כל מי שיוצא לחופשה (כולל הילדים) רשימה של 3-4 הדברים שהכי חשובים לכם בצימר.
דבר נוסף שחשוב להתמקד בו הוא המיקום. האם נחפש צימרים בצפון או צימרים בדרום? האם ניסע עד רמת הגולן? או צימרים בגליל המערבי? לשיקול בהחלטת המיקום יש סיבות רבות כמו סבילות אורך הנסיעה עם הילדים, מחירי הדלק ועוד...

שלב ב' –אז מה לבדוק?

החופשה יכולה להיות מוצלחת או לא בזכות הפרטים הקטנים: יש לבדוק במעמד הזמנת הצימר האם התמונות שלו תואמות את המציאות. האם הבריכה במתחם עדיין פעילה והאם הג'קוזי הוא לשימוש האורחים. כמובן שיש לוודא את תכולת הציוד העומד לרשותכם במטבח והאם יחכו לכם מגבות רחצה או שמא תיאלצו לקחת אותם מהבית.
שעת קבלת החדרים ושעת פינוי החדרים הם נתונים מאוד חשובים שלעיתים יכולים לשנות לכם את כל מערך החופשה והטיולים ולכן חשוב לסגור את הפרטים האלה מראש ולמנוע אי נעימות בזמן החופשה.

שלב ג' – בוחרים צימר

באתר "וויקנד" תוכלו למצוא צימרים בצורה נוחה למשתמש, לפי יישוב, איזור בארץ, צימרים ברגע האחרון, צימרים יוקרתיים וכו'.
לאחר שתעיינו בצימרים שעונים על הקטגוריה שהכי מתאימה לכם ותוודאו שהתאריכים הרלוונטיים פנויים, הכינו רשימה של 4-5 צימרים שהכי מעניינים אתכם, והתקשרו אל בעל הצימר לקבלת פרטים נוספים.
זכרו שבעל הצימר ישמח לארח אתכם אך ייתכן והוא לא ינדב מרצונו החופשי מידע  רב  שעלול להתגלות כמשמעותי. לכן חשוב מאד לא להתבייש, ולשאול שאלות ספציפיות בנוגע לצימר ולסביבתו, בהתאם למה שהגדרתם שחשוב לכם. למשל, אם חשובה לכם הפרטיות הזוגית, ודאו שבצימרים מתארחים זוגות בלבד, משום שנוכחות ילדים במתחם הצימרים עלולה להפריע לכם וכד'.
שאלות שתמיד כדאי לשאול הן מה רואים מהחלונות ומהמרפסת (בדגש על צימרים אחרים, נוף, חצר משותפת וכו'), מה מקבלים המתארחים בצימר (החל בכלי אמבט וכלה בפירות וחלב), מה האבזור שיש במטבח, והאם יש בקרבת הצימר משהו שעלול להפריע לכם כמו בעלי חיים, כביש וכד'.

שלב ד' –  סידורים אחרונים

כשיוצאים לחופשה כדאי לארוז רק את מה שצריך כדי לא להיסחב עם המון דברים מיותרים. לכן בדקו היטב עם בעל הצימר מה יש ומה אין בצימר, ואל תסחבו סתם מגבות או מצעים. אם אתם מתארחים בצימר שאתם יודעים שאין בו הרבה נשנושים, כדאי להביא איתכם פירות, חטיפים וכו' כדי להרגיע את הרעב בין הארוחות. כדאי לשלב את כל משתתפי החופשה בהכנות, לעבור על מפות של האיזור ולחשוב על דברים מיוחדים שיש בסביבת הצימר. עם זאת, מומלץ להשאיר בתוכנית שלכם פתח לשינויים, כי בדרך כלל טוב להקשיב להמלצות של בעלי הצימר על אטרקציות או מסעדות באיזור, ובסופו של דבר יכול להיות שיתחשק לכם יותר לעשות משהו מסויים ולוותר על אחר.

אנו מקווים שתמצאו שימוש במדריך ומאחלים לכם חופשה מוצלחת ומצויינת!

 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים