סופ"ש בתל אביב:ט"ו בשבט עירוני

כדי לחגוג את ט"ו בשבט לא צריך תמיד לשתול עץ או להרחיק אל הטבע. הטבע נמצא גם ממש כאן. מוזמנים לפגוש אותו בסיורי ט"ו בשבט מיוחדים בעיר תל אביב ואנחנו ממליצים.

writer
מאיה כץ תאריך פרסום: 18/01/2011

רובנו רגילים לכך שט"ו בשבט הוא הזדמנות מצוינת לעזוב לזמן מה את העיר ולבקר בטבע. הטבע מקבל את פנינו בעונה זו במלוא הדרו. הצמחים ירוקים, הראות טובה, הפרחים מתחילים בפריחתם ואפילו השקדיות עושות טובה וניתן לראות את ניצני הפריחה. אולם הטבע אינו מחכה לנו רק מחוץ לעיר, אלא גם ממש בתוכה. טבע עירוני מה שנקרא. מושג ההולך ומתפשט בעולם ומגיע באיחור מה גם אלינו. עמותת התיירות של העיר תל אביב מזמינה אותכם ליהנות מסיורי טבע עירוני, דווקא בט"ו בשבט. פרטים והרשמה לסיורים תמצאו בלשכת המידע של העמותה לתיירות בטלפון 03-5166188.

ט"ו בשבט בשדרה 

צעידה לאורך שדרותיה של תל אביב וסקירת הנעשה אז והיום. ההווי העירוני, נתיב תערוכות, פיסול רחוב, רכיבה על אופניים ומשחקי שש בש, זאת לצד העצים, הפירות, העלים ומה שבניהם. מתי: יום חמישי 20.1, בשעה 19:30, כמה: 50 ₪ למשתתף.

סיור עם כלבים בשמורת אפקה

סיור מרתק בשולי העיר. תחילתו של הסיור בשטח ניסיוני אשר אליו הועברו עצים שונים מרחבי העיר (במקום לעקור ולזרוק). המשך הסיור בנחל אחיה, במערות קבורה עתיקות בנות כ 1500 שנה, תצפית אל "גבעת הזבל" וסיום בכפר הירוק. הסיור מיועד לכלבים ולבעליהם.
מתי: יום שישי 21.11, בשעה 9:30, ויום שבת 22.1 בשעה 10:00, כמה:50 ₪ למשתתף.

גן בעיר

סיור מגן אל גן. מגן מאיר ועד גן יעקב. מה היה פעם ומה היום. געגועים אל גינת המזרקה בכיכר דיזינגוף וסיפורים על התקוות להקמת פארק עברי ראשון.  מתי: יום שישי ה 21.1, בשעה 10:00, כמה: 60 ₪ למשתתף.    

ירוק בעג'מי

סיור בשכונת עג'מי בלב העיר. שכונה חסרת אי ירוק. הסיור ייערך עד מרכז פרס וחזרה דרך הטיילת וגן המדרון. בסיור ידובר מדוע אין ירוק, מה התוכניות ומה בניהן. מתי: יום שישי ה 21.1, בשעה 10:00, כמה: 50 ₪ למשתתף.

יום ירוק בפארק הירקון

סיור בעקבות העיר תל אביב שראשיתה בחולות כעיר גנים עד הפיכתה לעיר סואנת המשתדלת לטפח גנים, ריאות ירוקות ופארקים. הסיור בפארק יהיה בעקבותיו של שביל טבע עירוני העובר במספר נקודות. מיועד להורים וילדים מעל גיל שש.
מתי: יום שבת ה- 22.1, בשעה 10:0, כמה: 50 ₪ למשתתף+ 25 ₪ כרטיס עבור חווה, חוויה וטבע בתל אביב.

בנמל ת"א והטיילת החדשה

ראשית הסיור בנמל ובסיפורו ובתחנת הכח רידינג. המשכו בהליכה לאורך מצוק הכורכר האחרון המשתרע במקביל לחוף. המשתתפים יראו וישמעו אודות מבנה הכורכר, טבלאות הגידוד, צמחיית החוף והדיונה.
מתי: יום שבת 22.1 בשעה 10:00, כמה: 50 ₪ למשתתף.      

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים