חופי ים מומלצים, קמפינג על החוף

להתעורר בבוקר מול הים להתמסר לקרני שמש ראשונות של בוקר. מוזמנים לחווית לינה משפחתית או זוגית מגבשת במיוחד. למה כדאי לכם? אולי בגלל המרחבים הפתוחים? אולי בשביל לשבור שגרה? ואולי רק בשביל להביט ולהתמסר לים מקרוב. לפניכם מספר המלצות להעצמת החוויה המשפחתית/זוגית

writer
מאיה כץ צילום:Archie Binamira תאריך פרסום: 27/07/2020

טיול לילי וקמפינג

קמפינג על חוף הים הינו הזדמנות נהדרת לחוות את הים בשעות פחות מוכרות. תוכלו לתזמן את עצמיכם לליל ירח מלא, אך גם לילה נטול ירח ומלא כוכבים בהחלט יעשה את העבודה. על אף שמזג האוויר נעים למדי, מומלץ בכל זאת לשאת עימכם אוהל מפאת היתושים ולמען הפרטיות. בנוסף לאוהל ושקי שינה או שמיכות כדאי להתארגן על עצים- מדורה היא חלק בלתי נפרד בחגיגה. וברגע שיש מדורה- כל האפשרויות פתוחות- מרשמלו, תפוחי אדמה, דגים וכל דבר אחר שעולה בדמיונכם. אל תוותרו על טיול לילה משפחתי/זוגי, עם בוא החשכה, לכו יחפים על החול הרטוב ואולי אולי תזכו לראות את צבות הים שעולות להטיל את ביציהן בעונה זו בחלק מחופי הארץ.

חופי ים מומלצים - צימר על הים

צימר על הים מתאים לכל חובבי הים הפחות הרפתקניים, או לאלו שאינם מתחברים לקמפינג ולינת שטח. דמיינו לעצמכם צימר מפנק עם חלונות גדולים המכניסים אור נעים ומהם ניבטים מרחבי הים הבלתי נגמרים. ובכן, זה לא רק דמיון או חלום, צימרים רבים מציעים במרכולתם גם נוף לים ולא רק נוף, אלא ממש קרוב לים. למשל, יחידת האירוח "מקום על הים" שבנחשולים ממוקמת כ- 60 מטר בלבד מקו המים. הצימרים שב"רוח- ים" שביישוב מכמורת מרוחקים כ- 7 דקות הליכה בלבד מחוף הים היפה שבאזור מכמורת. מן הצימרים ניבט היטב הים ומרחביו וגם הבריזה- רוח ים המורגשת היטב.

 

שקיעה אל מול הים

כמובן שהים הינו מקום נפלא בכל שעות היממה, אך בעת שקיעה עוטה הים וסביבתו חזות רומנטית במיוחד. למרות שכולנו כבר יודעים שהשמש אינה שוקעת לים, המראה הנפלא הזה מחזיר אותנו לשנות ילדותינו עת הכול היה תמים יותר ופשוט יותר. מומלץ להגיע אל החוף האהוב עליכם כשעה לפני השקיעה, לרחוץ בים אם חשקה נפשכם ולהצטייד במחצלת, בקבוק יין וחומר נגד יתושים. זה המקום לומר מילים של אהבה, לרקום תוכניות ולחלום חלומות.

חופי ים עם צניחה חופשית ליד הים

צניחה חופשית היא מתנה רומנטית למדיי בעבור חובבי הז'אנר של אקסטרים וחוויה. התוספת של הים בכל העניין היא בכלל חוויה. צניחה חופשית חד פעמית מכונה "טנדם" והינה בליווי מדריך הקשור לצונח. במשך חמישים שניות בלתי נגמרות הנפילה הינה חופשית במהירות של כ- 200 קמ"ש. לאחר מכן המצנח נפתח ומה שנותר זה להירגע מהחוויה, להתמסר לשקט וליהנות מהציור הנפלא של קו החוף הנגלה לצופה מלמעלה. מועדון צניחה הסמוך ממש לחוף הוא מועדון paradive שבחוף הבונים.

פיקניק על החוף

פיקניק זו תמיד הזדמנות מצוינת להראות לבן או לבת זוגכם השקעה ומסירות מהי. האפשרויות הקולינריות בפיקניק הן בלתי נגמרות- תוכלו ללכת על הכיוון של לחם וגבינות, של סלטים ומאפים, של ירקות ופירות או שילוב של כל העולמות. מה שברור שצריך להיות שם יין ואולי גם דובדבנים שנמצאים בשיאם כעת והינם פרי רומנטי ומטריף חושים. הצטיידו בכלים מתאימים, במחצלת ובגזיה. השעות הטובות ביותר לפיקניק הן שעות הבוקר המוקדמות או לקראת שקיעה.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים