צימר שנשים אוהבות: נח בתבור

הטבע נמצא במרחק נגיעה מבקתות האירוח בכפר קיש הצופה להר תבור. הדילמה של אורחי המקום היא האם להישאר בבקתות המפנקות או לצאת לאוויר הצח? אז אל תתלבטו, פשוט תשלבו.

writer
ליאת עיני צילום: סשה אלכוב תאריך פרסום: 05/12/2011

מי אנחנו

נוף עוצר נשימה, שקט ומלא שלווה, טבע פסטורלי ובקתות עץ מעוצבות בקפידה ומפנקות. זה מה שיחכה לכם בצימרים "נח בתבור". כדי להרגיש 'אירופה' כבר לא צריך פספורט. במקום ניצבות שלוש בקתות יוקרתיות בעיצוב כפרי ומושקעות במיוחד הנותנות לאורחים תחושת נופש כפרי של אירופה הקלאסית. אם אתה רוצה להפתיע את זוגתך לכבוד יום נישואים, יום הולדת או סתם כי בא לכם להיות קצת יחד ולהרפות את לחצי היום-יום המקום הקסום הזה ישמח אותה מאד, כי נח בתבור הם צימרים שנשים אוהבות.
בכפר קיש הממוקם בגליל התחתון, ממוקמות הבקתות ומוקפות בחצר מרווחת עם בריכת שחייה פרטית לאורחים ונוף מרהיב של הר תבור.

נוף מרהיב  

הפרטים הקטנים

הבקתות הרומנטיות ב"נח בתבור" בנויות עץ ובהן רצפת עץ מאסיבי וג'קוזי ענק הצופה לפסגת הר התבור. לרגע תוכלו להתבלבל ולחשוב שמדובר בתמונה ולא בחלון דרכו נשקף הנוף מדהים. בבקתות מיזוג אוויר,  מיטה זוגית מרווחת, מערכת קולנוע ביתית, טלוויזיית lcd עם חיבור ללוויין, אינטרנט אלחוטי, חדר רחצה בו ימתינו לכם חלוקי רחצה. עוד בחדר, מטבחון מאובזר עם מיקרוגל, מקרר, מיני בר ופינת קפה ותה. להשלמת האווירה המיוחדת תוכלו להנות מבקבוק יין, שתייה קלה ומשקה אנרגיה. יש לציין כי הבקתות מותאמות לנכים.

רוצים עוד?

להשלמת החוויה תוכלו לפתוח את הבוקר עם ארוחת בוקר עשירה, הכוללת מגוון מטעמים מתוצרת הבית, כגון גבינות איכותיות המיוצרות במחלבת בוטיק, לחמים כפריים טריים וסלטי בריאות טריים. אם ארוחת הבוקר המפנקת השאירה לכם טעם טוב בפה, תוכלו להזמין גם ארוחות ערב אל הבקתה או לצאת קצת לאוויר הנעים ולסעוד במטע הזיתים. חובבי המסג'ים, תוכלו להזמין טיפולים מגוונים, כגון דיקור סיני, שיאצו, טיפול אבנים חמות ועוד. לא בטוח שתרצו לצאת מהבקתה, אבל אם בכל זאת החלטתם לשאוף אוויר, ניתן לקבל סיור מקצועי בבית בד ולטעום מסוגי שמן הזית המיוצרים במקום.

 בריכת שחיה באוויר הפתוח

הטבע במיטבו

מיקומן של בקתות "נח בתבור" למרגלות הר התבור מעניקה גישה נוחה למגוון האטרקציות בסביבה. כמו כן יש באזור שפע של מסלולי טיול בהם תראו את ישראל היפה. בשמורת נחל תבור מסלול מקסים בו מפל מים שיורד לבריכת בזלת מיוחדת, פרחי בר מוגנים ובעלי חיים שונים. בשמורה ישנו מסלול מעגלי, הכולל את קניון הבזלת ומסלול נוסף המוביל לעין שחל. המסלולים מתאימים לטיול ברגל או לנסיעה ברכב שטח. טיול נוסף שניתן לעשות הוא ברמת סירין בה יש מספר כפרים נטושים ומעיינות טבעיים הנובעים מההר וזורמים כל השנה. ברמת סירין ממוקם ״מצפה אילות" ובו נקודת תצפית על רמת סירין, בקעת יבניאל, בקעת הירדן והכנרת. באזור כפר קיש ישנן אטרקציות רבות, כמו חוות היצרנים ובה גבינות עיזים איכותיות ושמן זית בכפר עצמו, מוזיאון המרציפן בכפר תבור שהוא חוויה מיוחדת לחובבי המרציפנים וכן בתי קפה, פאבים ומסעדות שף איכותיות.

עבר מהר

אין ספק שחופשתכם ב"נח בתבור" תעבור מהר מידי. הפינוקים, הנוף העוצר נשימה, בקתות העץ החמות, ארוחת הבוקר, השקט והשלווה יתנו לכם אוויר לפחות עד הפעם הבאה. עלות האירוח נעה בין 600 ₪ ל-1,100 ₪ ללילה עם ארוחת בוקר, בהתאם לעונה ולמספר הלילות שמזמינים. 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים