הכי קרוב לשמיים: חופשה חמישה כוכבים

אין מיטת קינג סייז מפוארת, חדר אוכל עם מלצרים או בריכת שחיה אולימפית - אבל יש מיליון כוכבים בשמיים, אווירה של רוגע ושלווה וחוויה כזו שהילדים לא ירצו לחזור הביתה, שווה לא?

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 03/06/2012

ימי הקיץ החמים גורמים לנו לעשות דברים להם אנו מחכים כל השנה. טיולי מים, פעילויות אקסטרים, הרבה ים ובריכה וכמובן בילויים, הופעות וחופשות. כמה שיותר נופשונים, סופי שבוע, בארץ ובחו"ל. אבל הכיס כואב, ההוצאות גדלות ללא היכר ואנחנו מחפשים להוזיל אותם. אחת האפשרויות לצאת לחופשה מבלי לרוקן את הכיס הוא הקמפינג. לישון בשטח ולא דווקא בשק שינה.
בישראל יש עשרות חאנים וחניונים בהם ניתן לישון בצורה מסודרת: אוהלים, בקתות אקולוגיות בנויות בוץ או תחת כיפת השמיים, על מזרונים או אפילו מיטות. חניונים אלה מציעים שירותים מוסדרים, מקלחות ומטבחונים. קבלו המלצות על חאנים מוסדרים מהערבה עד הצפון. ההנאה מובטחת.

חאן בארותיים, עזוז נגב

חאן שכולו טבע ומדבר, 17 בקתות החאן בנויות מבוץ, מחצלות, כפות דקלים וחומרים ממוחזרים נוספים.  במקום חצר אינסופית בה פינות זולה וערסלים. לרשות האורחים אוהל המשמש להתכנסות ולארוחות.
ניתן לצאת מהמקום לטיולי אופניים, טיולים רגליים וטיולי גמלים מודרכים.
שורה תחתונה: חוויה מדברית ייחודית במחיר של 490 ₪ לזוג

חאן בארתיים בעזוז

שבילים במדבר, חצבה ערבה

בלב החצר הססגונית המשתלבת עם צבעי המדבר, יחידות אירוח הנבנו בבנייה אקולוגית ושתי סוכות לינה. יחידות האירוח מותאמות לחופשה משפחתית ולקבוצות והן מאובזרות במקרר, מיזוג אוויר, שירותים ומקלחת. סוכות הלינה מותאמות לאירוח עד 20 איש והאורחים יקבלו מזרנים ללינה.
ולאלו שלא מוותרים על בריכת השחיה, ניתן לקפוץ במרחק כמה דות אל הבריכה ביישוב.
 שורה תחתונה: אווירה רגועה ואוויר מדברי צלול, החל מ 400-550  ש"ח באמצ"ש  ו 600-750 ש"ח בסופ"ש

שבילים במדבר

 

חאן ספינת המדבר, רמת נגב

ארבעה אוהלים אותנטים בסגנון בדואי מסורתי, בהם ניתן ללון על מזרנים, חדרי אירוח במבנה או בונגלוס עם מיטות. בחאן ספינת המדבר תקבלו ארוחות כשרות בסגנון חאפלה בדואית. במקום פינות יצירה לילדים, סדנאות שונות, טיולי שטח על גמלים , אפשרות לערוך מסיבות ועוד. במתחם החאן שירותים וחדרי מקלחת מוסדרים עם מים חמים לאורך כל היום.
 שורה תחתונה: אירוח בדואי מסורתי המשלב אווירת חופש. 
המחיר ללילה למבוגר 75 ₪, ולילד 60 ₪. ניתן להזמין ארוחת בוקר ב 45 ₪ או עסקה הכוללת ארוחת בוקר+ ארוחת ערב בסגנון של חאפלה בדואית במחיר של 150 ש"ח

עין זיוון, רמת הגולן

מבנים סורים עתיקים או אוהלי אירוח מרווחים הממוקמים במתחם התיירות בעין זיוון. אוהלי האירוח מציעים לינה מסודרת על מיטות וכמובן מספקים לכם מצעים ושמיכות קלות. במתחם האוהלים מטבח משותף לשימוש עצמי, חדר התכנסות, מקלחות ושירותים. בחצר המתחם פזורים שולחנות פיקניקים ופינות מנגל מוסדרות. הלינה במקום מתאימה למשפחות וקבוצות מטיילים שרוצים להניח את ראשם ולאגור כוחות ליום הטיול הבא.
התענוג במחיר של 90 ₪ למבוגר ו 70 ₪ לילד

בחברותא, רמת הגולן

חניון מוסדר הממוקם בישוב קלע אלון שברמת הגולן, במתחם שני אוהלים מונגולים גדולים מהם ניתן להשקיף על הכוכבים. האוהלים מפוארים ולהם רצפת עץ והם מאובזרים במקרר, פינת קפה, שירותים ועוד. האוהלים מתאימים ללינה עד 12 איש.
במתחם 'בחברותא' חצר מטופחת ומוסדרת עם פינות ישיבה, שולחנות, פינות צל ומקום יעודי להכנת ברבקיו.
אין ספק שחברותא מחבר בין הטבע לאנשים.
התענוג במחיר של  130 ₪ למבוגר ו 100 ₪ לילד

'בחברותא' צילום ליאור לדרר

גני חוגה  

בין מעיינות חוגה, על מרבדי דשא עצומים ומטופחים נמצא פארק גני חוגה ובו אינספור אפשרויות ואטרקציות המתאימות למשפחות עם ילדים, לקבוצות ולחבר'ה צעירים המחפשים לנפוש קרוב

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים