זמן זוגי: לנפוש אחרי החופש

תודו שאחרי החופש הגדול אתם חייבם חופש לעצמכם, בטח לפני תקופת החגים האינטנסיבית הקרבה. זה הזמן לקחת את בן/בת הזוג ולצאת לחופשה קצרה כדי לנוח באמת.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 30/08/2012

תקופת החופש הגדול סוף סוף מאחורינו הילדים חוזרים לבתי הספר, לגנים ולשאר המסגרות. תקופה זו מהווה את הזמן המושלם ביותר לבלות כמה ימים של כיף ורומנטיקה עם בן או בת הזוג לפני שיתחיל הטירוף של החגים. אז למה שלא תנצלו את ההפוגה הרגעית, תיקחו את בן הזוג ותצאו לנופש זוגי ושקט של מספר ימים, תאגרו כוחות כי עוד מעט שוב מגיע החופש.

איכותי בקיבוץ: הבית על הגבעה

בצימר "הבית על הגבעה" תוכלו למצוא שש בקתות עץ חדישות ומרווחות המעוצבות עם חשיבה על הפרטים הקטנים.  הבקתות ממוקמות אל מול הנוף הפסטורלי והגלילי עוצר הנשימה של קיבוץ כברי. בכל אחת מהבקתות אבזור מלא הכולל טלוויזיה עם כבלים, מכשיר dvd, כספת, חלוקים לבנים ורכים ומצעים איכותיים ומלטפים. הבקתות מוקפות בחצר ירוקה ומטופחת ובה שולחנות פיקניק, כסאות גינה, פינות ברביקיו, גינת תבלינים וערסל ריחוף מרגיע.

כמה עולה: 1400 ₪ ללילה בעונת השיא והחגים

מול הנוף בקיבוץ כברי

צפוני וירוק:  זהר בדשא

מתחם הצימרים של זהר בדשא נמצא בקיבוץ דליה היפהפה והירוק שבעמק יזרעאל. במקום תמצאו בקתות אירוח המוקפות ביערות, שבילים, כרמים והרבה חורש ים תיכוני קסום וירוק. במקום סוגים רבים של חדרי אירוח וסוויטה יוקרתית ומפנקת במיוחד. מיקומו המרכזי  של הקיבוץ הינו נוח במיוחד וקרוב לאטרקציות צפוניות רבות שהעיקרית והקרובה שבהן הוא השוק הסואן של דלית אל כרמל הסמוכה, שם תוכלו ליהנות מאוכל ערבי אותנטי וממגוון מוצרים ייחודיים האופייניים לסביבה. במתחם הקיבוץ בריכת שחיה לרשות האורחים וארוחת בוקר עשירה במיוחד המוגשת בחדר האוכל של מתחם האירוח.

כמה עולה: המחירים נעים בין 490 ל- 890 ₪ ומשתנים בהתאם לסוגי יחידות האירוח במקום. 

אירוח יוקרתי בקיבוץ דליה

 

צחור ונקי: חלומות לבנים

בלב המושב היפהפה כלנית שליד הכנרת, נמצאות הסוויטות הלבנות והמעוצבות של חלומות לבנים. הסוויטות בנויות כחלל סטודיו מרווח ונקי מעוצב באווירה רומנטית ויוקרתית. בכל אחת מהסוויטות תוכלו למצוא אמבט זרמים ענקי, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה זוגית רומנטית, טלוויזיית lcd עם מסך גדול בלווין, מגבות רכות, סט כלי רחצה יוקרתי ומפנק והרבה הרבה שקט ושלווה. מסביב לסוויטות ישנה מדשאה מרווחת עם שבילים יפהפיים, תאורה צבעונית ופינות ישיבה קסומות ואפילו בריכה פרטית במתחם הצימרים, כאשר לכל סוויטה חצר פרטית עם פינת ברביקיו, ערסל ופינות חמד.

כמה עולה: 1200 ₪  ללילה בתקופת החגים

חלום שכולו לובן, חלומות לבנים

לחוויה ייחודית: שני שבלולים

במושב אניעם שברמת הגולן נמצאות שתי יחידות האירוח המקוריות של הצימרים שני שבלולים. ייחודו של האתר הוא בעיצוב המקורי ויוצא הדופן של הסוויטות היפהפיות הבנויות מחומרי גלם טבעיים כגון עץ, מים ממוחזרים ואבני בזלת, ונראות ממש כמו שבלול. כל אחת מהסוויטות מאובזרת בכל הנחוץ לחופשה מושלמת כגון סלון גדול שכולל ספה נפתחת, מטבח מאובזר ופינת אוכל. סוויטות האירוח בצורת השבלולים נמצאות בצמוד לבריכת השחייה הפרטית של האתר, המוקפת בדק ובו מיטות שיזוף, פינות ישיבה ופינות חמד המשקיפות לנופה מרהיב העין של הכנרת.

כמה עולה: 800 ₪ ללילה באמצ"ש, 1200 ₪ ללילה בסופ"ש. יש הנחה למזמינים שני לילות.

שני שבלולים: שילוב של מקוריות ורומנטיקה

יוקרתי לזוגות בלבד:  חוות נחל הרועה

שתי יחידות האירוח היוקרתיות והזוגיות שבחוות נחל הרועה שבנגב הן המקום המושלם להתפנק בחופשה זוגית רומנטית באווירה מדברית ושלווה במיוחד. יחידות האירוח בנויות באופן אקולוגי, מחומרים טבעיים ובעבודת יד באו

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים