אושפיזין ומבלים: ארועי סוכות 2012

שבעת ימי החג של סוכות מאלצים אותנו לצאת עם הילדים, לארח ולהתארח אבל בשביל הנשמה גם לבלות באוויר הפתוח עם טבע. קבלו מקבץ אירועי החג המתאימים לימי החג וחוה"מ. אירועים לכל המשפחה, מקטן עד גדול.

writer
רון שגב פינקלמן (צילום כדור פורח: מורי חן) תאריך פרסום: 20/09/2012

אירועים ברחבי הארץ עוזרים לכם לקיים את מצוות השמחה בחג הסוכות ומזמינים אתכם לפעילויות, לטיולים ולפסטיבלים. מיטב האטרקציות, המופעים והמקומות ששווה לבקר בהם לפניכם

"תמנע באוויר"

איפה?פארק תמנע  מתי?  3-5/10
מה במקום? פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי, הפנינג מרהיב של כדורים פורחים, על רקע נופי פארק תמנע הקסומים. ההפנינג בהשתתפות משלחות מכל רחבי העולם בסימן "מפריחים אהבה לסביבה". אירועי הבוקר – צפייה בהפרחת כדורים פורחים, תהלוכות חגיגיות, בניית פסלים סביבתיים, מופעים לילדים, סדנאות מחזור ואנרגיה מתחדשת ובנוסף, שפע החוויות והנופים שמציעה ממלכת הנחושת הקדומה – תמנע. אירוע ערב- night glow – מופע של כדורים פורחים, אש, תאורה צבעונית ומוזיקה קצבית, בנוסף, מופע של להקת "טררם" ומופע מנוף – מופע וירטואוזי הכולל פעלולים בגובה רב, אפקטים מיוחדים, מוזיקה חיה והפתעות.
לאן להתקשר? בימות -  6226*

באוויר של תמנע: צילום רועי בן צבי

פסטיבל התמר

איפה? מ.א תמר, ים המלח  מתי? 1-5/10/2012
מה במקום? בפסטיבל מוזיקה מופעי זריחה מיוחדים על פסגת המצדה מיטב אומני ישראלים בהם: גידי גוב, יהודה פוליקר, ברי סחרוף, יהודית רביץ, ריטה, אוהד בנאי, דודו טסה, משינה והדג נחש, שלומי שבן וריף כהן ואסף אבידן.
לאן להתקשר? 02-6222333

הופעות של מיטב האומנים  צילום: יח"צ

כפר סגול

איפה? מושב שדה צבי, צפון הנגב מתי?  30.09-8/10
מה במקום? אקולוגיה, מוזיקה ומודעות -  חגיגה של טבע, סדנאות, קייטנת ילדים אקולוגית, מוזיקה, אהבה וארוחות בריאות מפנקות. בכפר שהוקם ע"י מייסדי פסטיבל סגול מרחב כפרי ומגוון רחב של אפשרויות לינה, (צימר אדמה, קמפינג ואווירה של סיני), מתחם לקבוצות, סוכה, מתחם בריכות, שקיעות, זריחות, מרחבים ושקט....במיוחד בסוכות: סדנאות התפתחות ומוסיקה למבוגרים וילדים, טיפולים במים, סדנאות מוסיקה ויצירה לילדים, בריכות אקולוגיות טבעיות. הפעילות לאורחי הכפר הלנים בו או לקבוצות בתיאום.
לאן להתקשר?   08-9933950

זורבה הבודהה – אשרם במדבר

איפה? ישוב שיטים על כביש מס' 40 בין צומת ציחור לצומת שיזפון.
מתי? 3-6/10 
מה במקום? פסטיבל זורבה הבודהה בסימן שבטיות- 11 מתחמים העוסקים בעולם הרוח וההתפתחות האישית ביניהם מתחם תיאטרון, תנועה ואחרים. כמו כן, חגיגה של מוזיקה, אהבה ומדיטציה, בלב הטבע המדברי, הופעות חיות, תכנים ייחודיים ומסיבות שמחות.
לאן להתקשר? 08-6326508

להתחבר לאווירה צילום: יח"צ

כדורים פורחים בבשור

איפה? גן לאומי פארק הבשור (אשכול)
מתי? יום ה' 4/10  החל מהשעה 17:00 עד אור ליום ו' 5/10
מה במקום? בחניון הבשור(אשכול) צפייה מרתקת בכלי הטייס הציוריים שיצאו במסגרת אירוע נודד ממעין חרוד שלמרגלות הגלבוע אל מעין הבשור בנגב הצפוני. מיני glow ומוזיקה ללנים בחניון הבשור ביום ה' 4/10 ומתעוררים... למטס של 16 כדורים פורחים מהארץ ומחו"ל  שירחפו מעל הפארק עד היעלמותם בקצה האופק. בפארק טרמפולינת ענק, מתקני שעשועים, מתנפחים, סירות פדלים במעיינות (בתשלום) ובריכות שכשוך.
לאן להתקשר? *3639

כדורים פורחים גם בבשור צילום: יח"צ

הפנינג סוכות בסוסיא

איפה? סוסיא, דרום הר חברון
מתי? 2-3-4/10 בין השעות 10:00-16:00
מה במקום? הפנינג 3 ימים הכולל שחקני רחוב שמחזירים אותנו לאווירת הרחוב היהודי הקדום 1500 שנה אחורה, יוצר כדים, מופעים מוזיקליים לילדים, רכיבה על גמל,

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים