נעים וקולע: סוויטות נועם בגולן

צמד צימרים חדשים ויוקרתיים מחכים לכם בסביבה שכל כולה טבע ומרחבים. על הפינוקים הקטנים המלווים אירוח שופע ביחס אישי תוכלו לקרוא כאן בכתבה, אבל מוטב כי תבדקו בעצמכם. אירוח הקולע למטרה.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 28/08/2013

ביישוב קלע שבמרכז רמת הגולן נבנו שתי סוויטות יוקרתיות מעוצבות, המלאות בתשומת לב וביצירת חווית נופש קצת אחרת. סוויטות נועם בגולן, אשר נבנו לפני כשנה, משלבות עץ ואבן ליצירת תחושה משולבת של חדשנות וביתיות ההולכות, כך מסתבר, יד ביד במקרה זה. שתי הבקתות, עומר ועמית, ואף שם העסק נושאים את שמות הילדים של בני הזוג המנהלים את המקום. הסוויטות, אשר זהות בגודלן ותכולתן מתאימות במיוחד לזוגות המבקשים נופש אינטימי אבל גם למשפחות המחפשות בילוי איכותי ומשפחתי קיימים פתרונות במקום לאירוח מלא בכל טוב.

נוף אל הרי נפתלי ועד החרמון

רומנטיקה מעוצבת

בכל אחת מהבקתות דגש עיצובי קצת אחר. לחובבי הצבעים הבהירים, מחכה סוויטת עומר, עם חיפוי לבנים בגוונים בהירים וצבעים רכים ונעימים. סוויטת עמית, מכילה עיצוב בגוונים כהים אשר בשילוב עם העץ והלבנים הופך לחלל בסטייל. בשתי הסוויטות מחכה לכם אבזור מלא שיהפוך את הנופש לכזה שלא תרצו לסיים אותו. הרומנטיקה משולבת כאן בכל פינה ובפינה בחלל –  המיטה הזוגית המפנקת עטוית מצעים רכים וריחניים מכותנה מלאה עם תחרה מלווה בתאורה רומנטית. לצידה של המיטה יחכו לכם זוג נעלי בית וחלוקי רחצה שיגרמו לכם להרגיש בבית תוך רגע ואף ארון לאחסון כך שלא תצטרכו לנפוש על מזוודותיכם. לחובבי הצפייה מחכה טלוויזיה נוספת גם באגף השינה, כך שתוכלו להירדם בנעימים עם תוכנית הריאליטי האהובה עליכם.

סוויטת עמית, רומנטיקה מתוקה

מכיוון שהסוויטות בנויות מעץ, לא ניתן לבשל בתוכן, אולם הן מכילות מטבחון מאובזר עם מתקן מים, מיקרוגל, כלי אוכל לנוחיות המבקרים. מי שנזקק לכך יוכל לקבל פלטה חשמלית המסייעת גם לשומרי השבת ביניכם לנפוש ברוגע. ארוחות בוקר עשירות ניתנות להזמנה בתשלום נוסף כמו גם טיפולי ספא מגוונים. 

ג'קוזי מרווח בחלל החדר

סוויטה שכולה פינוק

את הביקורים מלווים שפע של פינוקים מתחלפים – סלסלת פירות, עוגיות טעימות, בקבוק יין ושוקולדים איכותיים ימתיקו לכם את הזמן.  בחלל הרחב תוכלו להתפנק בתוך ג'קוזי זוגי נעים עם כוס יין ביד, להשתרע בפינת הישיבה מול סרט טוב שיוקרן על גבי מסך led במערכת הקולנוע הביתית שבמקום או לצאת אל המרפסת המחופה ולהתמכר לטבע המרהיב סביב או לשקוע בספר טוב תוך כדי רביצה על הערסל או בפינת הישיבה. חדר הרחצה מצויד לעילא ולעילא עם מגבות עוטפות, ערכת פינוק עטופה בשקיק אורגנזה עם קצף אמבט, שמפו, מרכך וכל מה שצריך להתחדשות הגוף והנפש. הנשים המבקרות מצפה הפתעה נוספת בדמות ערכת טיפוח המכילה בדיוק את הדברים הקטנים שעושים טוב – משייף ציפורניים, כובע רחצה ועוד.

את הסוויטות מחבקת חצר ירוקה משופעת דשא, עם פינת מנגל ונוף מעורר השתאות המשקיף לעבר עמק החולה, החרמון והרי נפתלי. לרשות אורחי המקום, כניסה בחינם לבריכת השחיה הממוקמת בקיבוץ הסמוך במרחק של 6 ק"מ, כעשר דקות נסיעה בלבד.
עוד ביישוב תוכלו למצוא גני שעשועים לבידור הילדים, מרכולית ואף בית כנסת. 

אירוח שכולו פינוקים

פינת זולה מול הנוף

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים