שקט גלילי: סוויטות גל בנוף

כל מה שצריך בשביל קצת שקט הוא לנסוע לאחד כזה, רצוי שיהיה על פסגת הר, עם נוף ששום מצלמה בעולם לא תצליח להנציח באמת. ב"גל בנוף" מציעים לכם בדיוק את זה – חוויה רומנטית ואינטימית, ניתוק מההמולה וקרירות אירופאית. כאן בישראל.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 29/09/2013

אי שם, ממש בקצה אצבע הגליל, נמצא היישוב משגב עם הממוקם גבוה גבוה בהרים. לפני כ-6 שנים, החליטו רמי וזוגתו לעזוב את חייהם במרכז ולצאת להגשים חלום ועלו הגלילה, שם הקימו את "גל בנוף". צמד בקתות אבן מרווחות במיוחד יחכו לברי המזל מביניכם שיחליטו להצפין אל עבר השקט.

הנאה המשתלבת עם הנוף

כל אחת מהבקתות, אשר משתרעת על פני 45 מ"ר בתוספת של מרפסת רחבת ידיים, מבודדת ומאפשרת בילוי שמשכיח את כל הצרות. הסוויטות, אשר מיועדות לזוגות בלבד, כוללות את כל מה שצריך בשביל קצת רומנטיקה. בסוויטה תוכלו למצוא ג'קוזי מפנק לצד מערכת קולנוע ביתית, מיטה זוגית רחבת ידיים, פינת ישיבה עם צמד כורסאות מזמינות ומטבחון מאובזר במיקרו, פלטה חשמלית לבישול ופינת קפה.

סוויטות מרווחות בגל בנוף

עוד בסוויטות "גל בנוף" חדר רחצה מרווח ומפנק ומרפסת שבינה לבין הנוף הציורי לא חוצץ דבר. נופי הגליל וסביבותיו נשקפים במראה פנורמי שאין שני לו. אל ארוחת הבוקר המוגשת עד אליכם מומלץ להסב במרפסת שבה אוויר ההרים פותח הריאות יאפשר לכם לשאוף עוד רגע משכר של נחת ולחזק את הטעמים ואת שלל החושים. אפילו רגעים כאלה, בהן נדמה שנגמרות המילים מרוב הנאה יכולים להגיח ולחזק את החוויה הזוגית. באופן כמעט מפתיע, אפילו בקיץ, כדאי להצטייד בשאל או עליונית כי בערב תופתעו לגלות כי קרירות נעימה תלטף אתכם בשל הגובה הרב בו תימצאו. בחורף, כך מציין רמי, יורד לעיתים אפילו שלג מה שהופך את החוויה לאירופה של ממש. רק תוסיפו שוקו חם וספר טוב ואתם מסודרים. 

ג'קוזי פינתי וחלון אל הנוף

מטבחון מאובזר בסוויטות

מתוך מחשבה כי כולם צריכים ליהנות מנופי הגליל הקסומים ומחוויה מפנקת שכזו, הסוויטות נגישות גם עבור מוגבלים בתנועה עם כניסה ללא מדרגות, מעברים רחבים בתוך החלל, ריהוט  וידיות אחיזה מותאמים לחוויה אופטימלית. גם עבור שומרי הכשרות ניתן לערוך התאמות במזון ואף להמליץ על שלל מסעדות כשרות באיזור. לאלו מכם המבקשים להתפנק רק עוד קצת, תוכלו בשמחה לבחור טיפול ספא בתוספת תשלום וליהנות ממגע מפנק ומשחרר לחצים. 

אם בכל זאת החלטתם לצאת לשוטט מחוץ לסוויטה, תוכלו להשתכשך בבריכת היישוב אליה הכניסה חופשית לאורחי 'גל בנוף', או ללכת להתרשם מהתצפית המרהיבה שביישוב בה נשקף החרמון, עמק החולה וכל האיזור המספק נוף עוצר נשימה.

תצפית עד החרמון

עוד בסביבה תוכלו למצוא מבחר של מסלולי טיול ירוקים בדרגות שונות, נחלים שופעי מים כל השנה כמו נחל הדן וחבריו, אתרים היסטוריים כמו חצר תל חי עם פסל "האריה השואג" המפורסם ומגוון של אטרקציות לשוחרי ההרפתקאות בדוגמת טיולי טרקטורונים, שייט רפטינג ועוד. עוד באיזור מבחר של מסעדות בהן תוכלו להשביע את התיאבון, בתי קפה קטנים ושכיות חמדה שונות כמו גלריות וחנויות יוצרים. ב"גל בנוף" ישמחו להמליץ עבורכם על מגוון של אפשרויות בילוי בהתאמה אישית לכל מאוויי ליבכם.

מבט אל הזריחה

אז אם בא לכם להתרחק לקצת שקט מן העולם, ללא רעשים חיצוניים של מכוניות וצפצופים, הרחק ממשפחות וילדים, להשתקע בחוויה של שניים, בסוויטה מרווחת ומשופעת כל טוב, מוקפת בטבע אוהב, גל בנוף הוא בדיוק המקום בשבילכם. לא משנה אם מדובר בקיץ, חורף, סתיו או אביב – בכל עונות השנה מותר וכדאי להתפנק בנופים קסומים של מחוזות רחוקים. 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים