פיקניק תחת השמש בשבת: עונת הפיקניקים

ימים קרירים וקצרים אבל את הקטנטנים זה לא ממש מעניין. בשבת בבוקר צריך לעשות משהו ועדיף שיהיה עם כמה שיותר מרחבים, אקשן ורצוי גם בלי גבולות. אז איפה משלבים את כל ההנאה הזו עם קצת רוגע להורים? את ימי הסתיו אפשר להכתיר כתקופה המושלמת לפיקניקים, אז קבלו כמה המלצות למקומות מושלמים לפיקניק משפחתי.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 27/10/2013

פיקניק בפארק הירקון 

הפארק המפורסם ביותר במדינה, המקום שמארח הופעות ענק ומהווה את הריאה הירוקה של העיר הגדולה, מושך מבקרים רבים עם ילדים שבוחרים לארגן פיקניק בפארק. חניון מסודר, שבילים רבים שחותכים את הפארק לאורך ולרוחב וחלקם מלווים את גדות הירקון, גבעות ירוקות ואגם גדול מוקף בפינות חמד. 

בפארק הירקון תמצאו כל מה שביקשתם ליום חלומי: מתקני שעשועים, גן טרופי וגן קקטוסים, אופציה לשיט בירקון בסירות פדלים ועוד. בקרבת הפארק שוכן הלונה פארק, הצפארי, פארק המים הממדיון, החווה החקלאית והגולפיטק. רכבת לילדים נוסעת ברחבי הפארק ומהווה אטרקציה לקטנטנים (בתשלום). 

זמן איכות משפחתי

פיקניק בפארק הלאומי רמת גן

הפארק השני בגודלו בישראל שוכן לא רחוק מפארק הירקון בדרום רמת גן. זה הוא פארק בו כל המשפחה תיהנה מפיקניק חוויית. האגם הוא הכוכב המרכזי של הפארק, אגם מלאכותי בו  שטים ברווזים שמשתוקקים שהילדים יאכילו אותם בלחם או בפיתה, דייגים דגים באגם ובמרכז מזרקה יפה ושריד של מסעדה בצורת אונייה שפעלה כאן בעבר. כיום יש בפארק שני בתי קפה גדולים ומרווחים צופים אל עבר האגם, מתחם ייעודי לכושר גופני בטבע ופארק שעשועים עצום עם מגוון מתקנים כגון מגלשות, נדנדות, טרמפולינה למספר משתתפים, קרוסלות, מגרשי ספורט. הפארק צמוד לספארי ולחוות סוסים ולמוזיאון האדם והחי, מציע גם גן בוטני יפהפה, מספר שבילים שמקיפים את הפארק ומיועדים להולכי רגל ולרוכבי אופניים. 

בפארק ר"ג שבילי אופניים רבים. הזדמנות

 פיקניק בפארק הרצליה 

פנינת השרון מציעה אי ירוק בלב העיר. פארק הרצליה הסמוך לקניון שבעת הכוכבים, מתפרש על פני 120 דונם ומהווה זירת פיקניקים אידיאלית. מרחבים ירוקים מוצלים כולל אזור ייעודי למנגליסטים, אגם מלאכותי ושלולית חורף טבעית (אם תגיעו בעונה תראו כאן עופות מים רבים), מתחם גדול עם מתקני שעשועים לגיל הרך ולילדים גדולים יותר של חבלים, מגלשות, נדנדות. שבילי רכיבת אופניים תחומים ואפילו שבילי ריצה מרופדים בבולמי זעזועים ובית קפה למי שרוצה להשלים את חווית האוכל מהבית או האוכל שנעשה בשטח. 

פיקניק בפארק הכט

לא רק חיפאים מגיעים לפארק הכט, הפארק אהוב מאוד על תושבי הצפון וגם על אורחים שהגיעו ממקומות רחוקים יותר לנפוש ליד הים התיכון וליהנות מהבריזה הצפונית. פארק הכט הוא פארק המשתרע על פני 75 דונם, וגולת הכותרת שלו היא הנוף לים כיוון שהוא הוקם במקביל לחוף הים. הפארק כולל טיילת נהדרת, מרחבים של דשא, מתקני שעשועים לילדים, מתקני ספורט ואפילו מתקני טיפוס, מגרשי כדורסל וכדורגל. בריכת הברווזים בפארק בחיפה מושכת ילדים רבים המתחרים על תשומת לב הברווזים. פסק זמן לכל המשפחה.

חיפה יפה מכל זווית  

פיקניק בגן סאקר

עיר הבירה מציעה נופים משתנים ומגוונים ומי שחיפש אתנחתא יגלה שגן סאקר הוא הלוקיישן האידיאלי לכך. זה הגן הגדול בירושלים, מוצף כרי דשא ירוקים, עצים  ומתחמי ספורט כגון מגרש כדורסל, מגרש כדורגל, משטח החלקה לגלגיליות וסקייטבורדים, מתקני כושר ומתקני שעשועים  עם מגלשות מתפתלות ונדנדות, גן סגור לכלבים ושפע של שבילים לרוכבי אופניים, לרצים ולמשפחות שבחרו לסייר ברגל ברחבי הגן. הבחירה הירושלמית לפיקניקים תחת כיפת השמיים.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים