פסטיבל האבירים: מסע בזמן ירושלים

ארבעה לילות חמישי בהם ירושלים חוזרת במנהרת הזמן ומציעה פסטיבל ססגוני עם נסיכות, טירות קסומות ונשפים. חוויה מעוררת השראה ודמיון שמביאה את ההיסטוריה במיטבה

writer
קורן דור תאריך פרסום: 29/10/2013

ירושלים חוזרת אחורה בשבילי הזמן. אבירים מימי הביניים, נסיכות וטירות קסומות, דו קרב ב-live נשפים מרהיבים. זה לא חלום, זה פסטיבל האבירים בירושלים ששב לככב בין חומות האבן בעיר העתיקה והשנה הוא גם יהיה הגדול והמושקע ביותר שירושלים ראתה.

הפסטיבל ידוע בתור חוויה מעוררת השראה ודמיון המשלבת בין תרבות האבירים, ההיסטוריה של ימי הביניים ותיירות והיא מפגישה את המבקרים עם דמויות מימי הביניים שיסחפו את העיר ואת אורחיה וידמו את הווי התקופה ההיא.

הפסטיבל ימשך ארבעה לילות בימי חמישי  בין התאריכים 31.10-21.11 כך שלמבקרים יש הרבה הזדמנויות להשתתף בפעילויות האטרקטיביות השונות. 

גולת הכותרת של הפסטיבל היא שהאירועים כולם בחינם ללא תשלום, סיבה טובה נוספת לנסוע במיוחד לירושלים ולהיות חלק מהוויה הרב חושית שמחכה לכם בפסטיבל! 

אווירה קסומה (צילום מל בריקמן)

לרקוד וליהנות כמו אבירים

פסטיבל האבירים הינו יוזמה של הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים ובניהול והפקת החברה העירונית "אריאל". המפיק והמנהל האומנותי של הפסטיבל ג'קי בכר.

כל המשפחה תהנה בפסטיבל האבירים 2014 מחגיגה ססגונית וויטאלית להפליא. כך למשל, יכלול הפסטיבל יריד אומנים ייחודי עם יצירות בעבודת יד עתיקות: כלים שעברו ניפוח, אומני זכוכי, תכשיטים בסגנון עתיק ועוד והאורחים יוכלו לצפות בתהליך היצירה ולרכוש מהפריטים המיוחדים.

השואו הייחודי של פסטיבל האבירים כולל השנה תצוגת אופנה עם פריטי לבוש כמחווה לימי הביניים (מי אמר שבעת ההיא לבשו סחבות? חכו שתראו את הפריטים בתצוגת האופנה האבירית), קרבות אבירים מומחזים שיחזירו אתכם לאקשן של "משחקי הכס" ויעלו את רמת האדרנלין בקהל.  האורחים הבוגרים של הפסטיבל ייהנו מבר אבירים ענקי עם נבחרת בירות עכשוויות וממופעי מוסיקה שונים ומלהיבים בעיקר מוסיקה אירית שתסחוף אתכם מהרגליים. כמו כן, ייערך נשף אבירים מפואר באוריינטציה של ריקודים עם המון שמחת חיים. 

ואם כבר תנועה וריקודים, הפסטיבל ייארח מתחם ריקודי עם תקופתיים פתוח לקהל הרחב אז היכונו למסיבת אבירים בלתי נשכחת.

נסיכים ועוד (צילום מל בריקמן

ברוכים הבאים לטירה

החוויה האבירית במסגרת פסטיבל האבירים בירושלים תכלול גם הקרנת סרטים שעוסקים בעולם האבירות ואוהל מספרי סיפורים בו תוכלו לשמוע סיפורים תקופתיים על כוס יין (שילוב מנצח, תודו). כמו כן, ייערכו מופעי שירה בשיתוף האופרה הישראלית. 

הילדים ייהנו במיוחד ממיצגי אש מרהיבים ומפסלים חיים באווירה התקופה, מבוך טירה ענקי שעשוי כולו מקרטון. 

פסטיבל האבירים בירושלים מהווה גם הזדמנות לטייל בעיר העתיקה הקסומה, כיוון שהפסטיבל מתקיים בנקודות שונות באזורי העיר העתיקה וכך ניתן לעבור מתחנה לתחנה: מהרובע הנוצרי דרך הרובע הארמני וחומות העיר ולהרגיש שחזרתם אחורה בזמן ואתם כעת חיים בתקופה אחרת לגמרי. הפסטיבל יתקיים בשעות הערב בין 18:00-23:00 כך שתרגישו בעוצמה רבה את הקסם המהלך ברחובות העיר. 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים