נובמבר: סיורים בתל אביב

מנהלת עיר עולם ותיירות ת"א יפו מציעה מידי חודש מגוון סיורים קסומים בהם תוכלו להכיר את העיר מזווית קצת אחרת. שיטוט ברחובות, ביקור בשווקים, הכרות עם שלושת הדתות, הקסם של יפו ועוד סודות בין הסמטאות. הסיורים מתאימים לנרשמים בודדים, לאירועים פרטיים, לקבוצות ולאירועי חברה. אז קבלו הצצה אל כמה סיורים מעניינים במיוחד.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 10/11/2013

חול, בתים וחלומות: סיפורי שימור בתל-אביב

סיור מרתק בעקבות הזמן בתחום הנדל"ן של העיר, השימור וההיסטוריה של תל-אביב. נמצא את התשובות לתעלומה היכן בתי החלומות הראשונים בעיר? איך שומרים על הבתים ההיסטוריים בצל מגדלי הענק שנבנים כאן ללא הפסקה? וגם תהליך השימור של בית דיזינגוף, הלוא הוא היכל העצמאות בו הוכרזה המדינה. עוד בסיור על השימור המרתק של בית לוין ובית הפגודה, ונראה כיצד מתמודדת העיר ללא הפסקה עם הצורך להתחדש כל הזמן מבלי לוותר על מורשת העבר.

על בתים וחלומות (צילום סיון אוזן, עיר עולם ותיירות ת"א)

צבעים וריחות של תקווה:  סיור בשכונת התקווה  

סיור חדש צבעוני וססגוני במיוחד המשלב ריחות וטעמים של השכונה עם הלב הענק והפועם. סיור שכולו אהבה, ריחות, טעמים ונגיעה אל היסטוריה ואל האנשים: ריחות של קובה של חביב, בניו ו"בנותיו", חווייג' של התימני, תרנגול כפרות וירח ירוק בוואדי. הסיור מלווה בסיפורים מרתקים על גיבורי השכונה – החל ממפיוט של ערב שבת לנסיכה עפרה חזה, הסופר דודו בוסי ועד קבוצת הכדורגל "בני יהודה". סיור חם ומומלץ במיוחד עם טעם של בית אבא.  

סיור עם ניחוחות (צילום סיון אוזן עיר עולם ותיירות ת"א)

בניגוב או בסיבוב:  על אנשים, מאכלים ויפו אחת

סיור שלוקח את המטיילים למפגש מרתק וסיפורים מהעיר העתיקה אל שנות החמישים, מסוחרי שוק הפשפשים אל המעצבים והבוטיקים, מהמוסך אל הגלריה-  העיר יפו אשר משתנה לנגד עינינו בכל יום ויום ומרתקת אותנו ללא הפסקה עם השינויים שהיא עוברת. בסיור נראה את יפו על גווניה השונים והכל כך מיוחדים, יפו של קזבלן לצד השקשוקה והחלה הטרייה אצל הדוקטור השכונתי, אמנות עכשווית אצל חנה קומן לצד חנות האופניים המשומשים של אריה, "פועה" הטרנדית לעומת המאפים של ליאון הטורקי, ה"שאפה" של גוטליב מהטלוויזיה לצד הטברנה של אליקו וסושי לצד חומוס מסבחה על הבוקר! הסיור כולל שיטוט בסמטאות העיר,  והכרות עם הסיפורים את העיר הזו לכל כך יפה.

אם אתם לא מהסביבה, אולי תרצו לשקול לינה באחד מהשכונות הנחשקות בתל אביב:

סיור של טעמים (צילום סיון אוזן, עיר עולם ותיירות ת"א)

בוקר טוב פלורנטין: סיור מלווה בטעימות

סיור בתל אביב בשכונה הוותיקה  הכי מחודשת.  קלסתרון של שכונה זו בה חיים בשכנות עולים חדשים וותיקים, סטודנטים ואומנים, ובה מתממש כור ההיתוך הארץ ישראלי. 

שכונת פלורנטין הוקמה כמרכז למלאכה זעירה והפכה עם השנים לאחת השכונות המרתקות בתל אביב, כשהיא משלבת בין סגנון בנייה ייחודי לתעשייה וכמובן שוק תבלינים שהפך עם הזמן לשוק ציורי ועמוס מטעמים ייחודים לצד סיפורים מעניינים. לכל מעדנייה או חנות הסיפור הייחודי שלה, אותו נשמע במהלך הסיור לצד טעימות ממגוון מקומות בעולם- תורכיה, יוון, תימן, פרס הודו ועוד. 

פלורנטין מתעוררת (צילום סיון אוזן, עיר עולם ותיירות ת"א)

לילה טוב תל אביב

כאן הכל קורה, סיור לעת ליל בתל אביב המתעוררת לחיים. דרמות, אהבות, שנאות, קנאות, פשע ורכילות בחיי הע

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים