טוסקנה זה כאן: חופשה ב "בר בכפר"

דמיינו את עצמכם משוטטים בתוך כרם קסום, מוקפים בנוף ירוק ובאוויר צח. אם נדמה לכם שצריך לנסוע לחו"ל בשביל זה, טעות בידיכם. "בר בכפר" הביאו את טוסקנה לכאן, עם מתחם אירוח מפנק ומושקע, כרם המטופח על ידי המשפחה וארוחת בוקר על טהרת הביתיות שאין שניה לה. טוסקנה זה כאן.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 29/12/2013

לפעמים, בשביל להגשים חלום, צריך רק קצת דמיון ותעוזה. במקרה של משפחת בר, ביקור בצימרים אירופאיים הוליד את החלום לאורחן מופלא עם יחס אישי והרבה תשומת לב לפרטים. האם, נילי, נצר למשפחה שורשית בגליל, הדריכה טיולים במשך שנים רבות ולמדה מקרוב מה הקהל הישראלי אוהב במיוחד. בשנת 1995, הקימה משפחת בר את "בר בכפר" -  אחוזת אירוח ביישוב שרונה, עוד טרם החל להתפתח ענף הצימרים בארץ.

מאז ועד היום, ממשיכה המשפחה לפתח ולעקוב אחר הצרכים והאהבות של הקהל הישראלי, ומעניקים באחוזה אווירה שכולה טוסקנה עם נופי הר תבור ברקע. 

מקום אידיאלי ללגום יין

בר בכפר - לזוגות, משפחות וקבוצות

בבר בכפר אירוח המתאים לכולם. מזוגות שמחפשים רומנטיקה ושקט, דרך משפחות שרוצות לבלות יחדיו בזמן איכות וכלה במפגש רב משתתפים, לרגל אירוע משפחתי מיוחד, או כל מפגש אחר בין מספר משפחות שרוצות לחלוק יחד את הכיף וההנאה. 

במתחם האירוח 10 יחידות נופש מעוצבות מתוכן 4  בקתות זוגיות רומנטיות,  2 נוספות המיועדות למשפחות וגולת הכותרת היא הוילה, אשר מכילה בעצמה כ 4  יחידות שמאפשרות אירוח של עד 20 איש (8 מבוגרים ועד ל-12 ילדים ופעוטות). 

חופשה אינטימית לזוגות (צילום סשה אלכוב)

וגם למשפחות (צילום סשה אלכוב)

בכל אחת מהיחידות הממוזגות, תוכלו למצוא טלוויזיה עם חיבור לכבלים, מטבחון ופינת קפה. המצעים הרכים לבנים ובוהקים מניקיון, התאורה הרומנטית והאבזור היפהפה ממתינים לאורחים בכל עת. בבקתות הזוגיות, אשר חוסות בצל עצים ירוקים וצמחייה טרופית, מחכה ג'קוזי מרווח במרפסת הפרטית, לאינטימיות ופרטיות מירביים לאור הכוכבים. היחידות הזוגיות משקיפות אל עבר נוף האיזור הפורח ואל שפע של מרחבים. 

דגש על הפרטים הקטנים באירוח

משפחת בר שמה לה למטרה ליצור אירוח ברמה גבוהה, עם דגש על הפרטים הקטנים, כגון חלוק רחצה מפנק שיחכה לכל אורח, תאורה רומנטית שתנעים גם את הערבים מחוץ ובפנים הצימר ועוד שפע של הפתעות. צמד היחידות המשפחתיות, הינן בקתות אבן, אשר בכל אחת מהן תמצאו שני חדרי שינה, להורים ולילדים בנפרד, וגם הן מאובזרות היטב, כמו היחידות הזוגיות, בכל הנדרש לנופש מושלם. בבקתות המשפחתיות, תוכלו למצוא גם כירה חשמלית למען צרכי המשפחה. לכל אחת מהבקתות יש יציאה לחצר פרטית עם פינות ישיבה, ערסלים וג'קוזי, כך שכל אחד מבני המשפחה יוכל למצוא לו את הפינה המושלמת עבורו. 

אירוח כפרי בניחוח אישי

מי שמחפש נופש שמטרתו זמן איכות ולהיות יחד, יוכל למצוא את מבוקשו בוילה המרווחת במתחם האירוח. בווילה 4 סוויטות, סלון מרווח, אגף לילדים, פינת אוכל משותפת ומטבח מאובזר לעילא ולעילא. זהו פיתרון מושלם למספר משפחות אשר מחפשות אירוח כפרי בניחוח אישי, וליהנות מחוויה משותפת של זמן איכות זו עם זו. המטבח בוילה מאובזר ברמה גבוהה וכולל תנור וכיריים המאפשרים להכין יחד סעודת מלכים חגיגית ולהסב יחדיו אל פינת האוכל הכפרית. 

הסלון מאפשר זמן מנוחה על ספות רכות בצפייה בסרט טוב או בהתרפקות על ספר, כל זאת על רקע הנופים הירוקים שנשקפים מן החלונות הרחבים העוטפים אותו. לכל אחת מארבעת יחידות הסוויטה ג'קוזי ושירותים פרטיים, כך שגם ההורים יכולים לבלות זמן בפרטיות ובנינוחות. 

אירוח בוילה, אידיאלי למשפחות וקבוצות

פינת הילדים בוילה

פרטיות  להורים , הסוויטה בוילה

בר בכפר -&n

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים