מתכרבלים יחד: חופשה חורפית משפחתית

להעביר את סופי השבוע הקרים מחוץ לבית, ביחד. לשלב טיול חורף קסום ולא לוותר על כרבול מול האח הבוער או טבילה בבריכה המחוממת. חופשת חורף לאוהבי החיים הטובים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 05/01/2014

אז מה דעתכם לארוז את המשפחה ולהתפנק באתרי אירוח מושקעים ומיוחדים? זה הזמן ליהנות מפריחה ססגונית, יערות ירוקים, בריכות מחוממות ולקחת פסק זמן מענג מהשגרה, להתגבש עם הילדים ואפילו עם בני המשפחה המורחבת. לפניכם מספר המלצות על הצימרים שמתאימים וערוכים לחופשה משפחתית בחורף. 

שמח במטע: ביקתפוז וקלמנטינה  

בלימן הקסומה בגליל המערבי שמשגשג ביופיו בימי החורף, שוכנות בקתות עץ וסוויטות מטופחות להפליא עם פינוקים שיעלו לכם חיוך על הפנים: ג'קוזי, מסך טלוויזיה ענק, בריכת שחייה, סאונה פרטית.  המיקום עצמו אטרקטיבי – מטע של קלמנטינות ותפוזים שמדיף ניחוחות נפלאים. הצימרים ביקתפוז וקלמנטינה קרובים לאתרי תיירות כמו ראש הנקרה, מערת קשת, נחל כזיב ועוד. 

 

על הגובה: בקתות ראש פינה

אין כמו לטייל במושבה הציורית ראש פינה ולהתפנק בבקתות עץ חמות ונעימות. בקתות ראש פינה מרווחות מאוד וכוללות חדר שינה זוגי, ג'קוזי גדול פינתי, מיטות לילדים הממוקמות בקומת גלריה חמימה ונעימה. המקום האידיאלי לתצפת ממנו אל עבר נוף עוצר נשימה, לנסוע לטייל בעמק החולה ובעוד מקומות יפים ומעניינים.

פינוקים להורים וקומת גלריה לילדים, בקתות ראש פינה

גן עדן למשפחות: כפר הנופש ויקטוריה 

כפר הנופש ויקטוריה הוא מתחם אירוח מלהיב ויפה ביסוד המעלה הכולל 9 בקתות עץ, הבקתות המשפחתיות מחולקות לחדר הורים מרווח וחדר מיוחד לילדים עם מיטת קומותיים ומיטת יחיד. בבקתות פינוקים דוגמת ג'קוזי משפחתי במרפסת הפרטית. המתחם ידידותי מאוד לילדים, מציע גינה גדולה עם מתקני שעשועים, נדנדות, מגלשות, קרוסלה תחת עצי פקאן ענקים. המיקום אטרקטיבי – מרחק קצר מאתר החרמון, אגמון החולה, רפטינג נהר הירדן, קייקי הגושרים ועוד פעילויות שמתאימות לכל המשפחה גם בימי החורף.

הכי משפחתי שיש, כפר הנופש ויקטוריה

משגע בדרום: צימרים בכרם הזיתים  

הנגב מסביר פנים לאורחיו ובמיוחד למשפחות עם ילדים שמחפשות אקלים נעים ונוח בעונה הקרה. צימרים בכרם הזיתים בתלמי ביל"ו, בנוים בסגנון כפרי ומשקיפים אל כרם זיתים . הצימרים כוללים ג'קוזי גדול, פינת ישיבה, חצר מטופחת, בריכה וג'קוזי ספא גדול. המתחם קרוב לאטרקציות האנרגטיות של הנגב – טיולי ג'יפים וטרקטורונים ומסלולי הליכה למשפחות.

הכי בטבע, צימרים בכרם הזיתים

חוויה בטבע: כחול ירוק בכפר  

הרוגע נמצא כאן בשפע והילדים ייהנו מהמיקום של חד נס ברמת הגולן אשר קרוב לנחלים שמתמלאים בימי החורף. מתחם כחול ירוק בכפר מציע בקתות עץ מפנקות עם ג'קוזי רחב ידיים, מיטה זוגית, חדר מיוחד לילדם עם מיטות וטלוויזיה ואפילו פינת ישיבה. החצר מטופחת להפליא מתאימה להשתובבות במרחב הפתוח, כוללת זולות לישיבה וכמובן את נופה המדהים של הכנרת. 

עם נוף אל הכנרת, כחול ירוק בכפר

תופסים שלווה: צימרים בנחת 

במוש

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים