חופשה מעוגלת: הבית של הליוס

התשוקה לנופש יוקרתי ומפנק מחד, אך הרצון לנפוש במקום עם אופי 'קצת אחר' מאידך מביאה אותנו לבית של הליוס. כאן יש דגש על העיצוב תוך שמירה הרמונית המתכתבת עם הטבע ומביאה אותו אל חלל האירוח.

writer
קורן דור צילום: עינב מור תאריך פרסום: 30/09/2013

הבית של הליוס הוא מתחם אירוח חדש בחד נס בו הושקעה מחשבה רבה בעיצוב האדריכלי של המקום והתוצאה היא ארבעה חללים פרטיים גבוהים באוהלי יורט, העשויים מקירות רכים ומלטפים בשילוב עם עץ וכיפה שקופה מיוחדת הפונה אל השמיים, כך שתהיו בפנים אבל תרגישו לגמרי בחוץ. 

להכניס את הטבע אל החופש

תוסיפו לזה חלונות ענקיים מהרצפה ועד התקרה ודלת גדולה ותקבלו את הטבע הכי קרוב שאפשר.

הכל עגול וגדול  

בתהליך הבנייה והעיצוב של המקום הייחודי השתמשו בעצים שונים בכל סוויטה: באחת בעץ אלון, בשנייה אגוז אפריקאי, בשלישית אקליפטוס אדום וברביעית באורן פיני מולבן. הסוויטות מרווחות וגדולות מאוד וכולן עגולות כך שהריהוט עונה לתנאי המרחב והוא עגול ממש כמו הקירות העגולים: ממטבח עגול, דרך ארון עגול ועד מיטה עגולה. מעבר לזרימה המשגעת שמורגשת במתחם, הגודל משחק תפקיד מרכזי וההקפדה כאן היא על פאר ועל נוחות מקסימאלית בין אם מדובר במיטה ענקית ומעין מזרון גדול שמשמש את המשפחות שמגיעות לאירוח עם ילדים והכל מפנק ומלטף מכל הבחינות ומכל הכיוונים. 

עגול וגדול

פינות ישיבה חמימות

הסוויטות הרומנטיות של הבית של הליוס בחד נס מתאימות הן לזוגות אוהבים והן למשפחות, מאובזרות היטב, החל ממטבח מצויד הכולל מיקרוגל ומקרר, וכמובן שירותים ומקלחת  הכוללים מראות עם מסגרת עץ מאותם עצים בהם השתמשו במהלך הבנייה של הסוויטות, מזגן, טלוויזיה, מוצרי אמבטיה, כלי אוכל מהודרים ונשנושים, יין של הגולן, שוקולדים, בירות ועוד. 

פינוקים בחופשה

הבית של הליוס - פרטיות, פרטיות, פרטיות

לכל סוויטה חנייה פרטית ושלווה טוטאלית: עד כדי כך שמו כאן דגש על השגת הפרטיות המבוקשת שהציבו בין השטחים הפרטיים של כל סוויטה והחצר החיצונית האישית חומה ובנוסף, הקפידו על בידוד בסאונד לפרטיות טוטאלית. לכל סוויטה יש מרפסת עם דק עץ ופינת ישיבה אקסקלוסיבית, שביל מרוצף אבנים וגולת הכותרת – ג'קוזי גדול אישי צמוד לסוויטה. תחושת המרחב הפנימית והן האווריריות בחוץ מדהימות ויאפשרו לכם ליהנות מפסק זמן אמיתי. 

בריכה ופינוקים במתחם הבית של הליוס

המתחם המטופח של הבית של הליוס כולל שטחים פרטיים וכן שטח משותף לאורחי ארבעת הסוויטות החדישות. המוקד האטרקטיבי היא הבריכה האוסטרלית היפה ובה מושבים, ג'קוזי ומפל מים, היא מוקפת צמחייה עשירה, על דק העץ כסאות ישיבה לאתנחתא ומסביב גדר לבנה בעלת מראה כפרי. 

למי שמעוניין "לעשות על האש" יש פינת מנגל מושקעת משותפת השוכנת תחת עץ חרוב יפהפה. כמו כן, ניתן להזמין בתוספת תשלום עינוגים שונים להעצמת החוויה כמו ארוחות עשירות ומסאז'ים של מיטב המטפלים באזור. 

בריכת שחיה צוננת

חד נס: בלב אזור הנחלים

הייחוד של חד נס בו שוכן הבית של הליוס הוא שהוא ממוקם בלב אזור הנחלים הגדולים עם שמורות טבע, הירדן, עין משושים, המג'רסה, בריכות קצינים, מסלולים כמו ביהודיה והזויתן, שלל נחלים ושבילים קסומים לכל המשפחה. מכל עבר אטרקציות זמינות כמו טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיולי שטח, מסעדות שף, קרבה לכנרת ועוד הפתעות לכל מי שמעוניין לבלות גם זמן מחוץ למתחם המפנק.

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים