הגן הבוטני: פריחה בסגנון יפני

פריחת עץ הדובדבן היפני הוא אירוע חגיגי לו מחכים כל השנה. לכבוד הפריחה שפע פעילויות לילדים ולכל המשפחה בגן הבוטני בירושלים. אל תחמיצו!

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 18/02/2014

ירושלים זה לא רק שוק מחנה יהודה או צימרים בירושלים מול הנוף, אם כי עיר מלאת תרבות וטבע ייחודי. אחת מפנינות הטבע בירושלים הוא ללא ספק הגן הבוטני שהוקם כבר לפני כ 60 שנה. גודלו של הגן משתרע של שטח עצום של מעל 100 דונם ובו אוסף צמחים הגדול בישראל. הגן מכיל מגוון של אלפי צמחים מכל העולם המחולקים בתצוגה של 6 חלקות גיאוגרפיות שונות. הגן מטופח היטב ומטרתו לשמר זנים הנמצאים בסכנת הכחדה.

הגן מהווה מקום מפגש מושלם המקרב הין האדם אל הטבע, בגן הבוטני מתקיים אירועי תרבות רבים לאורך השנה, אירועים בוטניים או אומנותיים, פעילויות לילדים, קייטנות, פסטיבלים, הופעות ועוד.

חיבור בין האדם לטבע (צילום יהודית מרקוס)

עכשיו: יפן זה כאן

בימים אלה ממש נמצאת בשיאה הפריחה של עץ הדובדבן היפני  ולכבוד אירוע חגיגי זה יתקיימו אירועי הסאקורה המסורתיים.  בתאריכים 20-22 בפברואר יתקיים טקס התה המסורתי סביב פריחתו של עץ, סיורים מודרכים, סדנאות יצירה לילדים והרצאות בנושא יפן.

פריחת הדובדבן מתאפיינת במראה הלבן האופף את עצי הדובדבן והריח המתקתק והמשכר נישא לכל עבר. ידוע שהיפנים מחכים כל השנה לפריחת העץ המפורסם ועל כן חוגגים את האירוע.

פריחה מרגשת שמופיעה פעם בשנה (צילום דינה שלם)

חגיגה יפנית (צילום יהודית מרקוס)

כמה עולה ומתי?

האירוע החגיגי יתקיים  ביום חמישי 20 לפברואר בין השעות 16:00-18:00 

ביום שישי ושבת 21-22 לפברואר בין השעות 11:00-14:00. 

האמיצים והיצירתיים שיגיעו למקום מחופשים לדמויות יפניות, ייכנסו בחינם.

כמה עולה? מבוגר- 30 ₪  ילד- 20 ₪ (מעל גיל 3) למנויי הגן הכניסה חינם עם הצגת כרטיס מנוי. 

כל ההכנסות קודש להצלת צמחים בסכנת הכחדה. לפרטים: הגן הבוטני- 02-6794012/3. 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים